Criteriul National

Every Can Counts: Peste 38.000 de doze au fost colectate în staţiunea Mamaia

 Breaking News
Every Can Counts:  Peste 38.000 de doze au fost colectate în staţiunea Mamaia
august 12
10:15 2016

În perioada iulie-august, turiştii aflaţi pe litoralul românesc au avut posibilitatea de recicla dozele din aluminiu şi de a contribui la menţinerea curăţeniei în locurile de vacanţă. Peste 38.000 de doze din aluminiu au fost colectate pe litoral în cadrul campaniei „ExtravaCANza  – Şi mama reciclează!”, derulată de Asociaţia Alucro – Every Can Counts.

2

„ExtravaCANza – Şi mama reciclează!” face parte dintr-o amplă campanie dedicată colectării selective a dozelor din aluminiu. Timp de trei weekend-uri (22-24 iulie, 29-31 iulie, 5-7 august),  turiştii au luat parte la acţiuni de colectare a dozelor din aluminiu. Plaja Cleopatra din staţiunea Mamaia s-a transformat în această perioadă într-un adevărat centru de colectare, unde cu ajutorul aparatului inteligent TBRM (Take Back Revening Machine), pentru fiecare cinci doze goale reciclate,  turiştii au fost recompensaţi cu o doză plină.

Cu această ocazie, peste 38.000 de doze din aluminiu, echivalentul a 540 kg, au fost colectate şi trimise către reciclare, pentru ca în 60 de zile să se poată întoarce înapoi în rafturile magazinelor. Campania de colectare de pe litoral a fost completată de o serie de activităţi distractive, precum concursuri de fotbal, volei, dans, cât şi  sesiuni de painting pentru copii, care i-au făcut pe turişti să se bucure de o ExtravaCANză.

„Ne propunem să facem din reciclarea dozelor de aluminiu o activitate accesibilă tuturor, disponibilă în orice loc – în vacanţă, la birou, în cadrul evenimentelor sau la şcoală – şi plină de sens pentru noi toţi. Sperăm ca turiştii care au intrat în contact cu noi prin campania ExtravaCANza – Şi mama reciclează să colecteze în continuare dozele din aluminiu şi să contrbuie nu doar la păstrarea unui litoral curat, ci a unui mediu înconjurător sănătos şi primitor.” Declară Adina Magsi, Director General Asociaţia Alucro – Every Can Counts.

Detalii despre cum vă puteţi implica în alte campanii dedicate colectării dozelor din aluminiu găsiţi pe site-ul Every Can Counts Romania  www.everycancounts.ro şi www.facebook.com/everycancounts.ro.

Parteneri: Bergenbier, Can Pack Recycling, Alconor, Party Ballony

Parteneri media: StiriONG, eco&csr news, Romania Pozitiva, Constanteanul, Gratuitor, Mesager de Constanta, InfoPress Tv, Criteriul National, Impartial

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro