Criteriul National

Evitati Pensiunea Marmot din Predelut Bran

Evitati Pensiunea Marmot din Predelut Bran
noiembrie 11
19:38 2015

Feriti-va de Pensiunea Marmot din Bran!

Vreau, în cele ce urmează, sa va descriu experiență mea neplăcută cu aceasta unitate de cazare din Predelut Bran și sa ii atenționez totodată pe cei ce vor dori sa se cazeze aici pe viitor.

Sa o luam cu începutul: week-end Halloween 2015, Bran.Pensiunea Marmot

Am dorit sa petrec câteva zile de relaxare cu familia, soția și cei 2 copii la Bran la mult trâmbițata petrecere de Halloween de la castel.

Și am început sa caut cazare în zona și am găsit aceasta „minunata” pensiune. Am sunat și am dat de proprietara care, după ce mi-a trecut în revista succint ce nu am voie sa fac cât voi fi cazat la ei, apropo veți găsi la ei pe site pe absolut toate paginile memouri scrise mare ca sa vedeți gen: Nu aveți voie cu produse din afară pensiunii în camera! , Nu lăsați apa sa curgă! Păstrați liniștea! Etcetera. (O sa va povestesc mai târziu cum fetiței mele i-a fost smuls Kurtos-ul din mana la intrarea în camera).

După acest briefing nesolicitat a admis sa îmi dea o camera tripla (adică o camera cu un fotoliu mai mare, care fotoliu o sa aflu mai târziu nu se întindea) și mi-a specificat pe un ton foarte răstit ca trebuie sa îi dau banii în avans ca altfel nu se poate, ca de Halloween e cerere mare la ei. Toți banii, adică cazare pe 2 zile și mic dejun (aici a cerut sa plătesc integral și pentru fetiță de 2 ani jumate ca „ea știe cât poate sa mănânce un copil…” și trebuie sa plătească.

Am fost de acord fiindcă nu vroiam sa mă țigănesc la 15 Ron așa ca a rămas sa îmi trimită datele unde sa virez banii pe mail.

Pe care l-am primit după 2 zile cu datele bancare ale unei firme de București! Mi s-a părut un pic suspect și am cerut sa îmi trimită și mie o factura înainte, mai ales ca e cam greu sa încasezi bani pe firma fără o factura în prealabil. Anyway, m-am hotărât sa insist pentru o factura ca sa fiu sigur ca nu plătesc unei fantome. Factura care a venit peste câteva zile scrisa de mana și scanată pe mail. Era joi seara iar eu trebuia sa ajung la Bran vineri la prânz. Mailul cu factura conținea și un text acid proprietara reprosandu-mi ca ea a pierdut mult timp cu factura și ca putea sa închirieze la altcineva și dacă mai vin. Am asigurat-o ca vineri la 12 sunt în poarta pensiunii. Vineri dimineață am pornit la drum spre Bran. Era ora 10 și eu ajunsesem deja la Comarnic când telefonul suna. Era proprietara. Mi-a zis sa nu mai vin ca nu a primit avansul (eu virasem banii cu o seara inainte) și ca ea închiriază camera la altcineva. Credeti-ma ca mi s-a făcut rău! Eram cu cei mici în mașină de peste 5 ore de condus și aceștia erau deja extenuați, vroiau la baie, papa și somn! I-am explicat cât am putut eu de rațional ca am trimis banii imediat ce am primit factura (se pare ca solicitarea facturii a rascolit cel mai tare) și ca avansul va intra imediat ce banca va autoriza plata, de obicei în jur de 12 la ING. Nimic… A zis ca ea nu vrea sa aibă de a face cu astfel de oameni și ca a închiriat camera și ca așa îmi trebuie dacă nu sunt serios și a închis. Am încercat sa o sun din nou dar degeaba. Ce sa fac? Era Halloween și tot Branul era full. Am stat în mașină cu tableta și am sunat peste tot, totul era ocupat. Când soția a venit cu o idee: I-a sa încercăm din nou la Marmot de pe alt număr de telefon. Ca poate doar si-a bătut jocul de noi și mai are camera libera. Și așa a fost. Camera tripla era libera, nu o dăduse. Doar a vrut sa ne dea o lecție, ca de ce am cerut factura! Ne-am dat altcineva, alte nume alta poveste, noroc ca mașina era în leasing și avea numere de București. Într-o ora eram la pensiune, gata de cazare. Doamna proprietareasa nu a suspectat nimic.

Vreau sa va zic ca ce am găsit la pensiune nu corespunde deloc cu ce am văzut pe site-ul lor.

Ne-am cazat ca nu aveam ce face, dar vreau sa va spun ca am petrecut cele mai proaste zile de concediu de când mama m-a făcut!

Cu multa părere de rău țin sa va anunț ca Pensiunea Marmot din Predelut Bran nu corespunde din niciun punct de vedere cu ceea ce este prezentat aici și pe site-ul propriu. Camere foarte mici, mobilier învechit, saltele deformate și urat mirositoare, curtea este plina de buruieni, baia este dotata cu instalații sanitare ruginite, cabina de dus nu funcționează iar gazdele sunt foarte reticente cu un aer acru, ușor superior și debordând a frustrare.

Micul dejun era mai mult mic decât dejun, câteva feliuțe de pastrama, brânză, o roșie, un ceai și ceva ce cred ca era dulceață de fructe de pădure, foarte foarte acra.

Sa nu uit și cei doi caini foarte agresivi cu turiștii și care sunt lăsați liberi în curtea pensiunii, aviz celor cu copii!

Și sa nu uitam și faptul ca la plecare trebuie sa aștepți pana ți se inspectează camera ca la armata iar dacă ai nenorocul sa fi stricat ceva din greșeală, in cazul meu am spart un pahar, ți se va imputa o penalizare de câteva zeci de lei pe care dacă nu vrei sa îi plătești ești amenințat ca vor pune câinii pe tine și Îți vor sparge rotile la mașină.

În concluzie: FERITI-VĂ de Pensiunea MARMOT!

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro