Criteriul National

Fă-ți rentabilă afacerea online prin SEO și Adwords

Fă-ți rentabilă afacerea online prin SEO și Adwords
decembrie 21
11:35 2016

În condițiile în care cumpărăturile online sunt în continuă creștere, modul în care sunt concepute și funcționează site-urile necesită o permanentă atenție din partea celor interesați ca afacerea lor să fie una profitabilă. Pentru asta, însă nu este suficient să ai destui bani, dacă nu beneficiezi și de consultanța unor specialiști.

SEO (Search Engine Optimization) și campaniile de Google Adwords sunt printre cele mai valoroase metode când desfășori campanii de marketing în domeniul online. Cele două metode de promovare au elemente comune și diferențe, dar le poți folosi împreună sau separat în funcție de tipul afacerii tale și de scopurile pe care le urmărești.

Ce este SEO?

SEO are sarcina de a oferi site-ului tău o mai bună poziționare pe motoarele de căutare, fie că vorbim despre Google, Yahoo, Bing sau alte motoare de căutare importante. Pentru asta site-ul tău va ajunge să fie ușor „de citit” de către Google, de exemplu, și folosit cu ușurință de către clienți. Trebuie să înțelegi că motoarele de căutare sunt guvernate de către algoritmi complecși și este nevoie de multă muncă să le „convingi” că site-ul sau pagina ta merită unul din locurile fruntașe în ochii utilizatorilor de Internet. Cu toate acestea, sunt câteva reguli care trebuie urmate ca site-ul tău să fie optimizat și să transmită impulsurile potrivite către clienți.

Specialiștii care pot realiza o campanie de optimizare SEO te vor ajuta ca site-ul tău să apară pe primele pagini pe Google în funcție de anumite căutări, să facă mai ușor de găsit site-ul/afacerea ta pentru cei care folosesc Internetul, îți poate restructura site-ul pentru a deveni mai atractiv, modifică conținutul pentru ca acesta să poată fi preluat și de alte site-uri etc.

Ce este Adwords?

Google Adwords este o platformă de publicitate deținută de Google. Agenții de publicitate pot folosi această platformă pentru aș poziționa reclamele pe paginile de căutare Google, pe YouTube, Gmail sau pe alte mii de alte site-uri care folosesc ca editori Google AdSense.

Tu alegi cum vei plăti, fie când cineva dă click pe reclama ta, fie când lumea îți vede reclama. Întreg sistemul Adwords funcționează precum o licitație mare, în cadrul căreia agenții de publicitate concurează pentru un loc disponibil pentru reclame.

Dacă te întrebi cum să faci o campanie de Google AdWords, specialiștii recomandă câteva ponturi pentru ca rezultatul să fie cel scontat, dar de preferat este să apelezi la profesioniști. Astfel de campanii sunt mai greu de gestionat decât cele pe Facebook, însă rezultatele pot fi mult mai bune. AdWords ajută procesul de marketing și poate fi o sursă de profit majoră. De exemplu, o persoană care vede anunțul tău pe Google și va da click pe link devine automat un posibil compărător/client, deoarece poate realiza exact acțiunea pe care o dorește (cumpărare, cerere ofertă, telefon, etc). Dacă vizitatorii atrași prin AdWords ies imediat de pe site înseamnă că nu sunt vizitatorii ideali pentru site-ul tău și campania nu este setată cum trebuie, iar publicul țintă nu este bine determinat. De exemplu, daca vinzi biciclete noi de la mărci de renume care au un preț ridicat, clienții online nu vor fi interesați de cuvinte cheie precum „biciclete preț”, „biciclete ieftine”, „biciclete second hand”, „biciclete noi până în 500 lei” și așa mai departe.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu