Criteriul National

Fă-ți rentabilă afacerea online prin SEO și Adwords

Fă-ți rentabilă afacerea online prin SEO și Adwords
decembrie 21
11:35 2016

În condițiile în care cumpărăturile online sunt în continuă creștere, modul în care sunt concepute și funcționează site-urile necesită o permanentă atenție din partea celor interesați ca afacerea lor să fie una profitabilă. Pentru asta, însă nu este suficient să ai destui bani, dacă nu beneficiezi și de consultanța unor specialiști.

SEO (Search Engine Optimization) și campaniile de Google Adwords sunt printre cele mai valoroase metode când desfășori campanii de marketing în domeniul online. Cele două metode de promovare au elemente comune și diferențe, dar le poți folosi împreună sau separat în funcție de tipul afacerii tale și de scopurile pe care le urmărești.

Ce este SEO?

SEO are sarcina de a oferi site-ului tău o mai bună poziționare pe motoarele de căutare, fie că vorbim despre Google, Yahoo, Bing sau alte motoare de căutare importante. Pentru asta site-ul tău va ajunge să fie ușor „de citit” de către Google, de exemplu, și folosit cu ușurință de către clienți. Trebuie să înțelegi că motoarele de căutare sunt guvernate de către algoritmi complecși și este nevoie de multă muncă să le „convingi” că site-ul sau pagina ta merită unul din locurile fruntașe în ochii utilizatorilor de Internet. Cu toate acestea, sunt câteva reguli care trebuie urmate ca site-ul tău să fie optimizat și să transmită impulsurile potrivite către clienți.

Specialiștii care pot realiza o campanie de optimizare SEO te vor ajuta ca site-ul tău să apară pe primele pagini pe Google în funcție de anumite căutări, să facă mai ușor de găsit site-ul/afacerea ta pentru cei care folosesc Internetul, îți poate restructura site-ul pentru a deveni mai atractiv, modifică conținutul pentru ca acesta să poată fi preluat și de alte site-uri etc.

Ce este Adwords?

Google Adwords este o platformă de publicitate deținută de Google. Agenții de publicitate pot folosi această platformă pentru aș poziționa reclamele pe paginile de căutare Google, pe YouTube, Gmail sau pe alte mii de alte site-uri care folosesc ca editori Google AdSense.

Tu alegi cum vei plăti, fie când cineva dă click pe reclama ta, fie când lumea îți vede reclama. Întreg sistemul Adwords funcționează precum o licitație mare, în cadrul căreia agenții de publicitate concurează pentru un loc disponibil pentru reclame.

Dacă te întrebi cum să faci o campanie de Google AdWords, specialiștii recomandă câteva ponturi pentru ca rezultatul să fie cel scontat, dar de preferat este să apelezi la profesioniști. Astfel de campanii sunt mai greu de gestionat decât cele pe Facebook, însă rezultatele pot fi mult mai bune. AdWords ajută procesul de marketing și poate fi o sursă de profit majoră. De exemplu, o persoană care vede anunțul tău pe Google și va da click pe link devine automat un posibil compărător/client, deoarece poate realiza exact acțiunea pe care o dorește (cumpărare, cerere ofertă, telefon, etc). Dacă vizitatorii atrași prin AdWords ies imediat de pe site înseamnă că nu sunt vizitatorii ideali pentru site-ul tău și campania nu este setată cum trebuie, iar publicul țintă nu este bine determinat. De exemplu, daca vinzi biciclete noi de la mărci de renume care au un preț ridicat, clienții online nu vor fi interesați de cuvinte cheie precum „biciclete preț”, „biciclete ieftine”, „biciclete second hand”, „biciclete noi până în 500 lei” și așa mai departe.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

AU TRECUT DOI ANI DE LA TRAGEDIA DIN CLUBUL COLECTIV… CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Au trecut deja destul de repede doi ani de la tragedia din clubul Colectiv. Neputința pe care au trăit-o majoritatea în acele zile coroborate și cu revolta care a urmat, rămân încă bine întipărite în memoria multora. Multitudinea de evenimente de comemorare din aceste zile ne arată că nu suntem dispuși să lăsăm umbra uitării să se aștearnă în urma incendiului care a luat 64 de vieți.

Colectiv este acea mărturie de netăgăduit, acea expresie plină de tragism pe care și din care foarte puțini au putut înțelege câte ceva. Cert este că lumea a rămas marcată pe moment, ca mai pe urmă, aproape ireversibil, inexplicabil, cu aceeași doză de cinism…a alunecat pe partea uitării.

Momentul Colectiv ne-a adus nu doar pierderea unor oameni de care suntem cu toții iremediabil legați. Ci, a fost vorba și de un fel de trezire involuntară, care ne-a pus în față un adevăr crud: corupția chiar ucide. Iar, dacă stăm și reflectăm câteva momente, fără a avea pretenția de a ne situa în postura de ”judecători”, cu acea durere a omului rănit, vom ajunge la anumite concluzii, despre care s-a tot scris și strigat cu voce tare, sinonimă cu acea dorință de a nu renunța până în ziua în care vom transcede și ne vom alătura lor, cu mențiunea și rugămintea adresată Cerului de a nu avea acel tragic sfârșit!

Tineri aceia deosebiți nu meritau să moară în asemenea chinuri. Tineri aceia meritau tratați cu mare grijă de către cei specializați și în măsură să îi aline, să le asigure o speranță…Dar, din nefericire, nimeni și nimic nu au putut să le schimbe destinul.

Așa s-a ajuns cu acțiunea de a protesta, atunci când o mare de oameni a decis să strige și să vocifereze, pe deplin întemeiat contra lentorii, neajunsurilor, incapacității Sistemului. Astfel, fără de acest spirit civic, care ulterior a fost confiscat de către unele partide nu se putea face vreo schimbare.

Datoria, dreptul de a manifesta, de a dezbate cu argumente, de a vocifera atunci când guvernanții greșesc și de a semna petiții pentru a cere și a obține o schimbare veritabilă este unul garantat de bunul simț, dacă de Constituție, se tot încearcă, spre a fi eliminat, treptat-treptat.........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo