Criteriul National

Fă-ți rentabilă afacerea online prin SEO și Adwords

Fă-ți rentabilă afacerea online prin SEO și Adwords
decembrie 21
11:35 2016

În condițiile în care cumpărăturile online sunt în continuă creștere, modul în care sunt concepute și funcționează site-urile necesită o permanentă atenție din partea celor interesați ca afacerea lor să fie una profitabilă. Pentru asta, însă nu este suficient să ai destui bani, dacă nu beneficiezi și de consultanța unor specialiști.

SEO (Search Engine Optimization) și campaniile de Google Adwords sunt printre cele mai valoroase metode când desfășori campanii de marketing în domeniul online. Cele două metode de promovare au elemente comune și diferențe, dar le poți folosi împreună sau separat în funcție de tipul afacerii tale și de scopurile pe care le urmărești.

Ce este SEO?

SEO are sarcina de a oferi site-ului tău o mai bună poziționare pe motoarele de căutare, fie că vorbim despre Google, Yahoo, Bing sau alte motoare de căutare importante. Pentru asta site-ul tău va ajunge să fie ușor „de citit” de către Google, de exemplu, și folosit cu ușurință de către clienți. Trebuie să înțelegi că motoarele de căutare sunt guvernate de către algoritmi complecși și este nevoie de multă muncă să le „convingi” că site-ul sau pagina ta merită unul din locurile fruntașe în ochii utilizatorilor de Internet. Cu toate acestea, sunt câteva reguli care trebuie urmate ca site-ul tău să fie optimizat și să transmită impulsurile potrivite către clienți.

Specialiștii care pot realiza o campanie de optimizare SEO te vor ajuta ca site-ul tău să apară pe primele pagini pe Google în funcție de anumite căutări, să facă mai ușor de găsit site-ul/afacerea ta pentru cei care folosesc Internetul, îți poate restructura site-ul pentru a deveni mai atractiv, modifică conținutul pentru ca acesta să poată fi preluat și de alte site-uri etc.

Ce este Adwords?

Google Adwords este o platformă de publicitate deținută de Google. Agenții de publicitate pot folosi această platformă pentru aș poziționa reclamele pe paginile de căutare Google, pe YouTube, Gmail sau pe alte mii de alte site-uri care folosesc ca editori Google AdSense.

Tu alegi cum vei plăti, fie când cineva dă click pe reclama ta, fie când lumea îți vede reclama. Întreg sistemul Adwords funcționează precum o licitație mare, în cadrul căreia agenții de publicitate concurează pentru un loc disponibil pentru reclame.

Dacă te întrebi cum să faci o campanie de Google AdWords, specialiștii recomandă câteva ponturi pentru ca rezultatul să fie cel scontat, dar de preferat este să apelezi la profesioniști. Astfel de campanii sunt mai greu de gestionat decât cele pe Facebook, însă rezultatele pot fi mult mai bune. AdWords ajută procesul de marketing și poate fi o sursă de profit majoră. De exemplu, o persoană care vede anunțul tău pe Google și va da click pe link devine automat un posibil compărător/client, deoarece poate realiza exact acțiunea pe care o dorește (cumpărare, cerere ofertă, telefon, etc). Dacă vizitatorii atrași prin AdWords ies imediat de pe site înseamnă că nu sunt vizitatorii ideali pentru site-ul tău și campania nu este setată cum trebuie, iar publicul țintă nu este bine determinat. De exemplu, daca vinzi biciclete noi de la mărci de renume care au un preț ridicat, clienții online nu vor fi interesați de cuvinte cheie precum „biciclete preț”, „biciclete ieftine”, „biciclete second hand”, „biciclete noi până în 500 lei” și așa mai departe.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro