Criteriul National

Facebook a lansat serviciul Workplace pentru comunicarea între colegii de serviciu

Facebook a lansat serviciul Workplace pentru comunicarea între colegii de serviciu
octombrie 11
13:17 2016

De aproape doi ani, Platforma Facebook a folosit o versiune beta de testare a rețelei sale sociale în mod specific pentru munca de birou. Acum, într-un final este în cele din urmă la dispoziția maselor. Compania a anunțat că versiunea şi folosirea platformei şi reţelei de socializare Facebook la locul de muncă, acum numit la locul de muncă, este în direct și în afara versiunii beta.

facebook-a-lansat-workplace

Serviciul de funcționează aproape la fel ca versiunea normală a Facebook, dar în loc să interacționeze cu o rețea de prieteni și familie, utilizatorii de la locul de muncă interacționează cu o rețea de co-lucrători. Facebook va percepe clienților companiei o taxă de abonament pentru fiecare utilizator în fiecare lună pentru a utiliza produsul.

07_workplace_group_desktop  La locul de muncă,  Facebook reprezintă prima mișcare majoră în lumea de software pentru mediul office și va oferi şansa unei adevărate competiții imediată, pentru absolit toţi jucătorii existenți. De exemplu, în primul rând acest avantaj îl va avea Slack, un instrument popular de comunicare de birou evaluat la aproape 4 miliarde de $.

Cei mai mulți oameni știu deja cum să folosească platforma Facebook, astfel încât nu vor exista training-uri sau sesiuni suplimentare care să necesite timpi suplimentari de explicaţii de cum anume ar funcţiona sau resurse de predare angajaților de cum să-l folosească la locul de muncă. De asemenea, dintr+un alt punct de vedere este modalitatea cea mai utilizată şi este de asemenea ieftină.

Iată modelul de tarifare Facebook:

3 $ per utilizator pentru companiile cu mai puțin de 1.000 de utilizatori activi lunar

$ 2 per utilizator pentru companii cu 1.001 – 10.000 de utilizatori activi lunar

1 $ pe utilizator pentru companiile cu 10,000+ utilizatori activi lunar

Slack, ca şi model comparativ oferă o versiune complet gratuită a serviciului său pentru clienți, dar serviciul său standard de vânzări, care include elementele de bază, cum ar fi stocarea nelimitată a mesajelor de grup și a tuturor apeluri telefonice, este de 6.67 $ per utilizator pe lună.

Așa că Facebook a avut inspirata idee de a pregăti  intrarea în joc , iar pentru viitor se zvoneşte că ar necesita şi o versiune live. Dar,din moment ce acum vine cu un produs ce oamenii știu și un preț care e cu siguranță competitiv, lucrurile par aşezate.

Un lucru nu-l  va oferi Facebook  acela al eliminării instrumentelor de document, a la Microsoft Word sau Excel.

„Prioritatea pentru noi este pentru toată lumea în cadrul companiei de a utiliza produsul de bază și apoi vom explora alte proiecte,” a declarat Julien Codorniou, șeful de la locul de muncă Recode.

mark-zuckerberg

Pentru cei interesați, folosind platforma Facebook în birou s-ar putea să fie şi să se facă un mare deserviciu  productivității. Totuşi, la locul de muncă este în întregime separat de rețeaua socială Facebook clasică. La locul de muncă se impune propria conectare, propria aplicație mobilă, și nu se poate comuta între conturile profesionale și cele personale.

Așa că, în concluzie cele două experiențe sunt foarte separate. Cel putin pentru moment. Un alt lucru important de reținut este legat de faptul că la locul de muncă este un serviciu de publicitate free. Rețeaua de socializare nu va utiliza postările de la birou sau de comunicații pentru a difuza anunțuri (prin urmare, taxa de abonament). Facebook are deja mai mult de 1.000 de întreprinderi cu privire la acest produs, datorită perioadei sale beta anterioare ce s-a prelungit, dar nu le-au fost deja încărcate. Dar, de acum înainte totul va fi posibil.

Sursa foto www.libertatea.ro

Sinteza ştire realizată de către Prof. Dr. Daniel Mihai, CNA Regina Maria Constanţa, redactor şef al ziarului Criteriul Naţional

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Daniel Mihai

Daniel Mihai

Doctor în Interpretare Muzicală, profesor titular la disciplina vioară a Catedrei de Corzi în cadrul Colegiului Național de Arte Regina Maria din Constanța

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro