Criteriul National

FACEBOOKUL SI FELUL IN CARE INFLUENTEAZA JOBURILE ,CARIERELE ,VANZARILE ,PROFITUL SI AFACEREA DVS (Partea I)

iulie 25
13:54 2015

People pose with laptops in front of projection of Facebook logo in this picture illustration taken in Zenica

Acest document a fost scris si acordat cu amabilitate de catre domnul Alberto Rodrigues ce in calitate de cercetator in stintele economice si digitale are urmatoarele lucruri de aratat!

Informatiile din acest document nu se adreseaza tuturor ci doar :

1) Celor care sunt interesati sa stiu cum poate,obtine un Job bine platit sau un job part time unde poatesa faca tot ceea ce le place cu adevarat ;

2) Celor care doresc sa aiba succes in cariere ,cu obtinerea cresterii
salariale si sa aibe parte de conditile de lucru cele mai bune

3) Firmelor care vor sa dinamizeze afacerea, cresterea vanzarilor reduce anumite costuri si sa mareasca margine profitului!

Ca sa puteti intelege cum este posibil toate acestea o sa va spun de o maniera simpla si directa exact ceea ce aveti nevoie sa stiti,ca sa puteti atinge obiectivele stabilite ,insa pana atunci va mai informez despre un aspect ce tine de urmatoarele.

Intr-o anumita perioada pe Sillicon Valley din California s-a dus o lupta intre doi giganti Facebook ,si Google.
Plecand de la premisa ca atunci cand doi se cearta al treilea castiga, Dumneavoastra avand calitatea de angajat ,profesionist ,internaut ,elev ,student etc si cei care au o afacere, veti ajunge sa iesiti castigator !

Dar exista o preoblema deoarece cei care nu au fost inca informati despre anumite lucruri pe care vi le voi face cunoscute si le voi prezenta in acest si intr-un alt document, cu siguranta vor avea numai si numai de pierdut !

CE TREBUIE SA STITI CA SA PUTETI PROFITA DE O ASEMENEA CONJUNCTURA ?

Inainte sa va spun ce trebuie sa faceti o sa va reamintesc ca peste tot in lume orice institutie,companie vinde un produs si serviciul are nevoie sa stie care sunt metodele noi si mai putin costititoare pentru a face produsul sau serviciul sa se vanda cat mai bine!
Pe langa aceste lucruri,orice companie si institutie de pe aceasta planeta doreste sa afle cum poate reduce anumite costuri si sa mareasca profitul!
Daca dvs va prezentati la o firma sau institutie cu un anumit know how de felul in care o companie sau institutie poate atinge astfel de obiective va va oferi imediat un job bine platit si conditile de munca dintre cele mai bune!

Eu sunt Alberto Rodrigues cercetator in stintele economice si digitale!
Poate va veti intreba de ce am interes sa va ofera astfel de informatie gratuita!

Impreuna cu alti autori scriem cartile

1) How Europe Union can help you to valorise your creative potential and win money .

2)Business and investments opportunities ,more than 25% in less than 25 weeks

????????????????????????????????????????????????????????????????

Avand in vedere ca cea mai buna forma de a face oameni sa se intereseze de un anumit produs de transfer de know how este cel de a-l oferi gratuit,ceva foarte util din continutul lucrarii respective, ,atunci impreuna cu ceilalati autori ai lucrarilor acestea am decis sa va prezentam lucrurile despre care orice antreprenor , orice angajat , orice profesionist , orice internaut , orice elev si orice student care se gandeste sa obtina un job bine platit ,trebuie sa stie 3 lucruri care vor ajuta pe cei care cauta un loc de munca sau vor sa evolueze intr-o companie si sa aiba un salariu mai mare sa atinga astfel de obiective !

Avand in vedere importanta acestui subiect voi reveni cu un alt document unde voi prezenta lucrurile respective deoarece aceasta pagina a devenit deja prea lunga

Pana atunci puteti citi si alte aspecte urmarind acest link https://www.onecoin.eu/signup/albertorodrigues

Sursa foto : onecoin.com 

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo