Criteriul National

Ghid Facebook Ads 2020 – Star Marketing

Ghid Facebook Ads 2020 – Star Marketing
august 22
08:35 2020

Publicul personalizat vă ajută să încorporați informațiile pe care le aveți deja pentru a ajunge la persoanele de pe Facebook și Instagram, pe mai multe dispozitive, într-un mod care protejează confidențialitatea audienței dvs.

Spre deosebire de Core Audiences, care folosește doar informații partajate cu Facebook, Public Auditive vă permite să anonimizați în siguranță propriile informații și să le combinați cu informații Facebook anonimizate în mod similar. Acest proces vă permite să ajungeți la clienții existenți pe Facebook și Instagram într-un mod sigur de confidențialitate.

Pentru a vă asigura că transmiteți mesajul potrivit către publicul potrivit, puteți combina publicul personalizat cu alte opțiuni pentru a ajunge la oameni prin Facebook, cum ar fi locația, demografia, interesele, comportamentele și conexiunile.

Publicul personalizat este, de asemenea, un element de bază pentru crearea de publicuri Lookalike, care vă permit să găsiți persoane similare cu clienții și clienții existenți.

Surse personalizate de audiență

Puteți genera audiențe personalizate dintr-o varietate de surse.

Fișiere clienți: creați audiențe din CRM, POS, liste de e-mail sau alte surse

Activitatea site-ului Web: ajungeți la clienții existenți și la cei care și-au manifestat interesul pentru afacerea dvs.

Activitatea aplicației mobile: utilizați anunțuri Facebook pentru a interacționa cu oameni pe baza interacțiunilor lor cu aplicațiile dvs.

Implicare Facebook: ajungeți la persoanele care au interacționat cu pagina dvs., videoclipurile, anunțurile principale și experiențele pe ecran complet pe Facebook

Creați din fișierele clienților

Utilizați detalii despre clienți și potențiali – cum ar fi adrese de e-mail, numere de telefon, prenume sau nume, coduri poștale, orașe, țări, IDFA-uri iOS, ID-uri de publicitate Android și ID-uri ale utilizatorului aplicației – din managementul relației cu clienții sau punctul de vânzare baza de date pentru a crea audiențe personalizate. Aceste informații sunt complet anonimizate și securizate pe serverele noastre.

Puteți utiliza informațiile dvs. pentru:

Specificați livrarea pentru toate obiectivele anunțurilor.
E-mail oglindă și eforturi directe de e-mail.

Cu cât oferiți mai multe informații clienților, cu atât rata de potrivire va fi mai bună pentru publicul dvs. personalizat

el pixel Facebook este un segment de cod pe care îl puteți copia și lipi pe site-ul dvs. web existent. Pixel permite serverelor publicitare Facebook să recunoască utilizatorii pe mai multe dispozitive – atât timp cât sunt conectați pe Facebook. Puteți specifica ce pagini ale site-ului dvs. și ce acțiuni întreprind oamenii pe site-ul dvs. – vor declanșa pixelul.

Când cineva îți vizitează site-ul și ia o acțiune (cum ar fi finalizarea unei achiziții), pixelul este declanșat și raportează aceste informații. În acest fel, veți ști când un client ia o acțiune și va putea să ajungă din nou la client prin intermediul viitoarelor reclame Facebook.

Apoi, creați Publicuri personalizate și seturi de anunțuri specificate pe baza acestor acțiuni pentru a ajunge la oameni în funcție de locul în care se află în călătoriile lor de clienți. De exemplu, puteți alege să luați notă de evenimente, cum ar fi „adăugați articol în coșul de cumpărături”, apoi puteți contacta abandonatorii de coș cu mesaje care îi încurajează să finalizeze achiziția sau să adauge mai multe articole pentru o reducere.

www.star-marketing.ro

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

knockoutstore

knockoutstore

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul