Criteriul National

Ghid pentru achizitia de cosmetice online

Ghid pentru achizitia de cosmetice online
noiembrie 19
11:49 2017

Tot mai multe femei, din lipsa timpului sau din comoditate, aleg sa isi faca majoritatea cumparaturilor online – de la haine, la pantofi, accesorii si, mai nou cosmetice. Dar oare stiu cum sa si le aleaga in mod corect, in functie de tipul tenului si de nuanta?

Pentru ca cererea si achizitia de cosmetice online este tot mai tot mai mare, am alcatuit un ghid scurt care sa ajute toate doamnele si domnisoarele sa isi aleaga in mod corect produsele.

Culoarea tenului, principalul aspect de luat in calcul

Make-up artistii numesc asta “temperatura de culoare” si este reprezentata de cea calda, rece sau neutra. De altfel, aceasta este constanta, indiferent daca te bronzezi sau suferi de acnee.

Ca sa iti dai seama de nuanta perfecta, verifica culoarea venelor de pe antebrat. Daca sunt de culoare albastra sau mova, ai tenul de culoare rece, deci ideale sunt nuantele de roz, rosu, albastru si verde. Daca acestea sunt verzi, atunci ai temperatura de culoare calda si sunt potrivire tonurile de galben, bronz, piersica, maro.

Cunoaste-ti tipul de piele

Un alt aspect important atunci cand comanzi cosmetice online este tipul de piele, care nu influenteaza doar tipul, cat si calitatea produsului pe care il achizitionezi. Spre exemplu, cremele de tip BB sunt ideale pentru a ascunde acneea. Daca ai nevoie de hidratare poti alege un fond de ten mai gras, iar in cazul unui ten gras, produsele cosmetice matifiante sunt cele mai bune. Insa ca sa faci achizitia potrivita, trebuie sa iti cunosti tenul. Un dermatolog te poate ajuta in acest sens.

Termenii specifici de pe produsele cosmetice sunt importanti de stiut

Asta pentru ca iti furnizeaza toate informatiile pe care trebuie sa le stii cu privire la textura produsului, calitatile acestuia si gradul de acoperire. De aceea, este foarte important sa stii sa faci diferentierea produselor, iar cu cat stii mai multe, cu atat vei cumpara mai inteligent.

Online este mult mai usor sa gasim produsul preferat, pentru ca tot ce avem de facut este sa dam o cautare pe Google si ni se vor afisa cateva magazine unde vom putea verifica disponibilitatea, o situatie mai buna decat cea in care nu gasim in magazinul stradal ce cautam si trebuie sa mergem in altul si altul pana gasim produsul fara care nu putem trai.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Revoluția fiscală - o gogoriță națională EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Exprimarea greoaie din textul Ordonanței pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal a creat mai degrabă confuzie, în rândul angajaților, decât să confere siguranța pe care și-o doreau guvernanții. Această “revoluție fiscală” declanșată de Guvern a alimentat și mai mult nemulțumirile celor care protestează în stradă săptămână de săptămână.
O adevărată cavalcadă ce a provocat nenumărate neliniști , pe deplin justificate au tot zdruncinat atît încrederea dar mai ales au alimentat temerile tuturor oamenilor de bună credință din Romînia. Promisiunile lansate imediat după începutul acestui an au cauzat o adevărată sarabandă a emisiunilor în care doamna ministră a portofoliului muncii-Lia Olguța Vasilescu a tot fost invitată.
Numai că, din nefericire, din toate acestea s-a desprins ceva ce nu are o finalitate sau ceva care nu va aduce prosperitatea românilor . ‘‘Mult zgomot pentru nimic” ar fi motto-ul acestei adevărate campanii de conștientizare a noii revoluții fiscale. Aceasta își va arăta cu adevărat efectele în cel mai scurt timp.

Cu toate mijloacele moderne de informare , promisiunile și noutatea adusă în practică în domeniul fiscal a determinat ca întreaga clasă politica aflată la guvernare să se plângă deseori că toți oamenii nu le înțeleg deloc rostul sau deja iluzoriul program de guvernare, rămas mereu în urmă sau neonorat din cauze diverse…
Lipsa de transparență este dublată și de o lipsă de comunicare corespunzătoare ce accentuează lipsa resurselor financiare si antrenează nemultumirea majorității cetățenilor, acei buni plătitori de taxe și impozite ! .......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Parteneri:

content writing
clovis.ro