Criteriul National

Ghid Promovare prin Google Adwords Romania

Ghid Promovare prin Google Adwords Romania
septembrie 05
09:24 2020

Fiind omniprezent cu mai multe tipuri de anunțuri și direcționare va creste sanse de vanzare si veniturile. Este logic pentru ca oamenii vor gasi mai usor produsele/serviciile dumneavoastra.

Google vă permite să vă vizați publicul în mai multe locuri de pe internet. Indiferent dacă este vorba de Căutare Google, YouTube, site-uri web sau alte aplicații, puteți ajunge literalmente la utilizatorii dvs. în mai multe locuri și să le atrageți atenția, permițându-vă să fiți cu adevărat omniprezent.

Cercetările au arătat că un utilizator aproape NICIODATĂ nu cumpără nimic la prima vizită a site-ului dvs.! De fapt, trebuie să arătați oferta de 6-7 ori în medie pentru a obține o vânzare.

Deci, cu cât mai multe canale sunteți prezente și vă puteți afișa oferta către utilizator, cu atât aveți mai multe șanse de a genera vânzarea.

În acest capitol, vom aprofunda modul în care putem dezvolta această omniprezență și vom câștiga motive maxime pentru a afișa ofertele noastre.

Deci, fără alte întrebări, să mergem direct în subiect.

Există mai multe tipuri de campanii de Google Ads pe care le puteți folosi pentru a vă prezenta clienții.

Campanii de tip search in Google Adwords

Aceste anunțuri vă permit să vă afișați anunțul în pagina cu rezultatele căutării Google. Acestea sunt cele mai folosite reclame. Și pe bună dreptate, pentru că acestea au cea mai mare intenție de cumpărător dintre toate. Oricine face clic pe acestea, este foarte probabil să fie un lider calificat.

Anunțuri video Google

Videoclipul este unul dintre cei mai discutați factori de marketing digital de luat în considerare în 2020 și pe bună dreptate. Anunțurile video Google vă pot ajuta să începeți marketingul video.
Acestea vă permit să fiți acolo pe YouTube. A doua cea mai mare sursă de trafic de pe internet. Pe baza interogării de căutare a utilizatorului de pe Google, puteți rula un anunț video, pentru a fi în fața utilizatorului chiar și în timp ce acesta este în afara căutării Google.

De asemenea, vă puteți afișa anunțul video vizând concurenții pe YouTube. Așadar, înainte de a viziona videoclipul concurentului, vor vedea anunțul dvs. Acest lucru este extrem de eficient, deoarece utilizatorul se află deja în starea aceea de spirit dacă verifică concurentul dvs. și dacă puneți un anunț excepțional, îl puteți câștiga.

Unde strălucesc într-adevăr reclame video sunt reclame de remarketing. YouTube vă permite să creați o listă de remarketing din toate persoanele care v-au vizionat videoclipurile. Puteți viza acei oameni cu anunțul dvs. ca fiind ieftin în comparație cu orice alt anunț.

Jocul devine cu adevărat interesant aici, deoarece spectatorii acelei reclame sunt deja foarte familiarizați cu dvs. și nu ar fi reci pentru reclamele dvs. Acesta este ENORM pentru obținerea unui trafic de calitate la un preț ieftin!

ghid promovare prin google adwords romania

ghid promovare prin google adwords romania

Anunțuri pentru Cumpărături Google

Anunțurile pentru Cumpărături Google permit magazinului dvs., offline sau online, să vă afișeze produsele împreună cu o imagine de înaltă calitate, chiar în partea de sus a paginii cu rezultatele căutării Google. Acestea sunt surprinzător trecute cu vederea de proprietarii magazinelor de comerț electronic și, prin urmare, este o oportunitate excelentă pentru dvs. dacă aveți un magazin de comerț electronic!

Anunțuri grafice Google

Anunțurile grafice utilizează rețeaua de afișare Google masivă, adică o rețea de milioane de site-uri web, unde vă puteți promova produsele / serviciile în diferite formate, cu mai multe opțiuni de direcționare. În timp ce popularitatea acestor anunțuri este în scădere, deoarece oamenii dezvoltă „orbire publicitară”, iar blocanții publicitari sunt extrem de populari, anunțurile grafice sunt încă surprinzător de eficiente.

Atât de mult încât, potrivit wordstream, Google realizează 20% din veniturile din publicitate prin intermediul anunțurilor grafice și ajunge la 92% din utilizatorii de internet din SUA. Și chiar dacă nu generați direct o vânzare prin aceste anunțuri, pur și simplu nu vă puteți permite să pierdeți „omniprezența” și oportunitățile de remarketing pe care aceste anunțuri le oferă.

Iată un truc ieftin la îndemână pentru plasarea anunțurilor grafice Google în Rețeaua de display Google. Utilizați acest lucru pentru a identifica cele mai bune oportunități de plasare pentru afacerea dvs. și pentru a rămâne înaintea curbei!

Mi-a făcut viața PPC de 10 ori mai bună.

Publicitatea pe internet este întotdeauna plătită și plătește dividende bune dacă știi cum. Publicitatea vă oferă puterea de a alege și de a vă viza publicul în cel mai bun mod posibil pentru a obține rezultatele așteptate.

Google AdWords este cea mai populară platformă de publicitate de pe web, iar acest blog este un ghid detaliat pentru începători care nu știu nimic despre AdWords.

Să începem cu avantajele Google AdWords

# 1. Cu peste 72% din cota de piață totală, Google devine cel mai popular și cel mai important jucător în marketingul de căutare. Și numai această rețea de căutare poate oferi cel mai mare ROI.

# 2. Google AdWords are diverse opțiuni de publicitate care se potrivesc fiecărui model și obiectiv de afaceri.

# 3. Anunțurile Google generează vânzări rapide cu mai puțină muncă. Traficul vizat începe să apară imediat ce sunt afișate anunțurile.

Toată lumea are un motiv pentru a utiliza Google AdWords, dar nu toată lumea are cunoștințele și experiența necesare pentru a optimiza anunțurile pentru a obține trafic vizat. Ar putea exista multe definiții pentru anunțurile Google, dar, în realitate, aceste explicații fie o simplifică prea mult, fie o complică prea mult.

Primul lucru pe care trebuie să-l știți despre Google AdWords este modul în care funcționează

Google AdWords este împărțit în două rețele – căutare și afișare – fiecare având funcții și opțiuni de publicitate unice. Rețelele sunt locații publicitare.

Rezultatul imaginii pentru rețeaua de căutare Google față de rețeaua de afișare

Rețeaua de căutare: după cum sugerează și numele, locația publicitară aici este paginile Google, inclusiv paginile cu rezultatele căutării, Google Maps, Cumpărături Google și site-urile partenere Google care publică anunțuri text.

Rețeaua de display: platforme precum YouTube, Gmail sunt locația anunțurilor grafice. Spre deosebire de reclamele din rețeaua de căutare, anunțurile grafice nu sunt bazate pe text. Acestea ar putea fi imagini și videoclipuri, dar ar conține puțin text.

ghid google adwords romania

ghid google adwords romania

Exemplu: un vizitator caută un produs și vizualizează reclame care se potrivesc cu căutarea sa. El da click pe un anunț pentru a obține mai multe informații despre produsul promovat în anunț. Clicul îl duce pe vizitator la pagina de destinație atașată la anunț.

O altă acțiune se întâmplă în fundal. Clicul îl costă pe agentul de publicitate un preț. Google deduce o anumită sumă din contul AdWords al agentului de publicitate. Vizitatorul costă un preț pentru agentul de publicitate.

Aici puteți întreba ce se întâmplă dacă vizitatorul nu se convertește. Da, se întâmplă cu aproape toți agenții de publicitate, dar este puțin de îngrijorat, deoarece Google oferă posibilitatea de a reorienta vizitatorul care a interacționat cu site-ul dvs. fără a finaliza procesul de vânzare. Se numește retargeting și Google are opțiuni de retargeting fiabile pentru a aduce vânzări ratate.

Următorul lucru important de știut este cum clasează Google anunțurile

Anunțurile figurează ca rezultate organice pe SERP și pot fi numerotate unul, două, trei și patru. Poziția numărul unu ar atrage mai multe clicuri decât numărul doi și altele. Se numește Clasarea anunțului, iar Google este singura autoritate care determină clasarea unui anunț.

Rezultatul imaginii pentru clasarea anunțurilor Google

Google ia în considerare patru factori pentru atribuirea clasamentului anunțului

Valoarea sumei licitate: o sumă mare vă poate ajuta să ajungeți la rețeaua de căutare, dar nu este factorul decisiv. Valoarea ofertei este luată ca factor colectiv.
Scorul de calitate al unui anunț are un cuvânt de spus în determinarea Clasamentului anunțului respectiv.
Contextul căutării: dacă anunțul dvs. este cea mai bună alegere, Google l-ar publica în partea de sus, indiferent de suma licitată și de scorul de calitate. Dar anunțul trebuie să se potrivească cu contexte precum locația, dispozitivul și ora.
Extensie la anunț: modul în care utilizați extensiile la anunțuri și influențați performanțele anunțurilor dvs. au un cuvânt de spus în clasamentul general al anunțurilor
Vedeți că licitarea nu este totul în Google Ads. Scorul dvs. de calitate și contextul de căutare ar putea obține o destinație de plasare superioară chiar și la sume licitate mai mici.

Cum este alocat bugetul PPC?
Ce este scorul de calitate Google Ads?

ghid promovare google adwords romania

ghid promovare google adwords romania

Este un scor de 1-10, unde 10 este cel mai mare și cel mai bun scor pentru o reclamă. Factorii luați în considerare pentru verificarea calității anunțurilor sunt următorii.

Rată de clic mai mare
Relevanța anunțurilor dvs. cu interogări de căutare
Experiența paginii de destinație a vizitatorilor
Acești factori sunt esențiali pentru a obține un scor ridicat în ceea ce privește calitatea anunțurilor și pentru a obține o plasare de top în anunțurile afișate în Rețeaua de căutare și în Rețeaua de display. Scorul de înaltă calitate ar reduce costul clicurilor și achiziției finale.

După finalizarea educației de bază despre Google AdWords, sunteți gata să vă deschideți contul AdWords și să începeți Google Ads.

Înainte de a vă seta programul AdWords, ar trebui să vă uitați la opțiunile disponibile, astfel încât să puteți face o alegere mai bună. Aveți Google Ads și AdWords Express unde Google face treaba. Dacă sunteți nou în PPC sau aveți puțin timp de dedicat pentru a crea reclame PPC, atunci serviciul Express este pentru dvs.

Pro și contra ale serviciului Express

Bun pentru brandurile noi pentru PPC
Excelent pentru specialiștii în marketing cu resurse limitate
Funcționează bine pentru magazinele locale și site-urile de comerț electronic
Vine cu funcții limitate și oferă rezultate limitate
Puteți începe cu AdWords Express înainte de a trece la serviciul Google Ads care oferă o mulțime de funcții.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

knockoutstore

knockoutstore

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul