Criteriul National

Ghid Remarketing Prin Facebook Ads – Romania 2020

Ghid Remarketing Prin Facebook Ads – Romania 2020
septembrie 13
01:54 2020

Într-un scenariu ideal, toți vizitatorii site-ului dvs. ar decide să cumpere produsele dvs., să se înscrie pentru serviciile dvs., să descarce o carte electronică sau să se aboneze la lista de e-mailuri pentru prima dată când se aventurează pe site-ul dvs. web. Dar aceasta va fi întotdeauna o dorință de dorință, deoarece adevărul este că doar o mică parte din traficul site-ului dvs. web va deveni clienții dvs. unici, darămite. Și tocmai de aceea remarketingul ar trebui să facă parte din strategia dvs. de marketing digital.

Remarketingul este, fără îndoială, unul dintre cele mai bune și mai eficiente moduri de a ajunge la potențialii dvs. clienți (clienții potențiali calzi, mai precis) și de a-i stimula să revină la produsul dvs. sau la pagina de destinație și poate chiar să ia decizia de a cumpăra. Adunând datele necesare despre vizitatorii site-ului dvs., instalând câteva instrumente la îndemână și creând o experiență uimitoare de utilizator pe site-ul dvs., puteți transforma clienții potențiali în adepți ai mărcii pe tot parcursul vieții.

Fără îndoială, una dintre cele mai bune platforme pentru a viza acești utilizatori este Facebook, deoarece oferă toate caracteristicile și instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă atinge obiectivul demografic. Iată ghidul dvs. pas cu pas către o campanie eficientă de retargeting Facebook:

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

1. Începeți prin a vă defini publicul tinta

Orice bună decizie de afaceri ar trebui să se bazeze pe cercetări minuțioase, iar o campanie de retargeting nu este diferită. La urma urmei, cum doriți să creați anunțuri eficiente și personalizate dacă nu aveți o înțelegere aprofundată a publicului țintă, a aprecierilor și a antipatiilor acestora, a comportamentului lor online și a tot ceea ce influențează procesele lor de luare a deciziilor?

Nu puteți, cu adevărat, și dacă încercați să creați o campanie de retargeting fără date suficiente, veți pierde investiția dvs. publicitară.

În primul rând, asigurați-vă că vă definiți clientul ideal. Deși marca dvs. are cu siguranță o serie de profiluri și grupuri de clienți, este important să vă definiți avatarul de client ideal pentru a vă adapta campaniile de retargeting la potențialii dvs. cei mai profitabili – vizitatorii site-ului web care sunt cei mai susceptibili de a converti. Desigur, clientul dvs. ideal are cele mai mari șanse de a interacționa efectiv cu marca dvs.

Apoi, utilizați Google Analytics pentru a vă sprijini crearea de profiluri cu informații valoroase precum vârsta, locația, sexul, interesele, comportamentul online și tipul de dispozitiv. Profitați de informațiile oferite de Google Analytics pentru a identifica întreaga călătorie a clienților pe site-ul dvs., pentru a înțelege mai bine pașii pe care îi fac înainte de a cumpăra.

Pe scurt, toate aceste informații vă vor ajuta să creați segmente de public personalizate în Facebook Ads Manager și să creșteți potențialul de conversie.

2. Instalați Facebook Pixel

Dacă doriți să creați o campanie de retargeting optimizată pentru Facebook, va trebui să integrați Facebook Pixel în site-ul dvs. web. În esență, veți primi un cod simplu de la Facebook pe care va trebui să îl integrați în antetul site-ului dvs. pentru a-i permite să monitorizeze traficul și vizitatorii site-ului dvs. La rândul lor, informațiile pe care le adună Pixel vă vor permite să creați segmente de public unice și reclame Facebook foarte vizate, specifice utilizatorilor care au ieșit de pe site-ul dvs.

Deși ar putea părea puțin descurajant dacă nu sunteți familiarizați cu Pixel, este de fapt destul de ușor de instalat. În primul rând, va trebui să creați o pagină de afaceri Facebook, dacă nu ați făcut-o deja. Asigurați-vă că aveți acces și la codul site-ului dvs. Apoi, accesați pagina dvs. Facebook Ad Manager, accesați Pixeli, apoi faceți clic pe Creați pixel. Și, în cele din urmă, pur și simplu CTRL + C codul și apoi CTRL + V-l în capul codului site-ului dvs.

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

3. Asigurați-vă că anunțul se potrivește cu pagina de destinație

Ar trebui să fie de la sine înțeles că o campanie de retargeting pe Facebook poate avea rodul potrivit numai dacă paginile de destinație ale site-ului dvs. (și toate paginile de altfel) sunt structurate și optimizate și că întregul site se mândrește cu performanțe și reacții stelare.

Începeți prin a verifica toate paginile de destinație pe care intenționați să le legați în anunțuri pentru probleme de performanță. Asigurați-vă că pagina se încarcă rapid și că aspectul este optimizat pentru toate dispozitivele, în special cele portabile. Apoi, examinați conținutul și imaginile. Efectuați o analiză amănunțită pentru a afla de ce clientul nu a reușit să convertească în primul rând.

Uneori, este nevoie de mai mult decât o singură vizită pentru ca clientul să-și dea seama, dar uneori designul paginii îl va alunga. Pentru a vă ajusta pagina de destinație și mai mult, asigurați-vă că utilizatorul vede aceeași imagine pe care a văzut-o în anunț, pentru a obține rapid rulmentul în momentul în care aterizează.

4. Personalizați anunțurile cu anumite pagini

Personalizarea este, desigur, numele jocului de marketing digital, așa că, în mod firesc, ar fi o risipă teribilă dacă ai împinge aceleași reclame către toți adepții tăi de pe Facebook. De ce un potențial client ar trebui să se aventureze pe o pagină de destinație care nu își rezolvă problemele unice? De ce ar trebui să răspundă pozitiv la un anunț generic? Nu vor merge, iar investiția dvs. în timp și bani va fi cu totul degeaba. În schimb, trebuie să vă concentrați asupra personalizării campaniei de reorientare și prezentarea anunțurilor relevante pentru individul sau grupul de clienți.

Segmentați-vă publicul în diferite categorii pe baza paginilor pe care le-au vizitat pe site-ul dvs. web, pentru a vă optimiza cu ușurință anunțurile dinamice și a personaliza cât mai mult posibil experiența de reorientare. Există numeroase moduri de a vă segmenta grupurile de retargeting.

De exemplu, puteți defini un grup de clienți care au ajuns la plată, dar nu au reușit să cumpere. Puteți defini un grup care dorea doar să afle mai multe despre marca dvs. și oferta dvs. pentru a le transforma și în clienți plătitori.

Practic, ar trebui să vă personalizați anunțurile pe baza comportamentului vizitatorului. Pentru că amintiți-vă, nu este vorba doar de reorientarea celor care nu au reușit să convertească, ci și de a aduce oameni înapoi să se înscrie la newsletter-ul dvs., să întrebe despre prețuri, produse și servicii sau chiar să vă citească blogurile și să le împărtășească prietenilor și familiei lor pe rețelele de socializare.

Ghid facebook ads 2020 romania

Ghid facebook ads 2020 romania

5. Stabiliți obiective și obiective clare

Campania dvs. de retargeting trebuie să aibă un set clar de obiective care să vă permită să monitorizați performanța, să reglați experiența publicitară pe parcurs și să optimizați întregul proces data viitoare. Pentru ca campania de retargeting să fie cât mai eficientă, va trebui să vă stabiliți obiectivele interne, dar să alegeți și un set de obiective pe pagina Managerului de anunțuri.

De obicei, obiectivele se învârt în jurul traficului și conversiilor site-ului web, dar puteți alege dintr-o serie de obiective la fel de importante, cum ar fi conștientizarea și acoperirea, implicarea și generarea de clienți potențiali și multe altele (a se vedea captura de ecran de mai jos).

Alegerea obiectivelor dvs. de top se va reduce la obiectivele dvs. actuale, poziția mărcii dvs. pe piața online și punctul central al strategiei dvs. de marketing digital. De exemplu, puteți monitoriza anumite tendințe pentru a vă specifica obiectivele – cum ar fi accentuarea traficului site-ului web dacă observați că utilizatorii efectuează mai multe vizite pe site-ul dvs., dar nu efectuează conversii.

În schimb, configurați conversiile ca obiectiv principal dacă doriți să conduceți un vizitator unic pe site-ul dvs. și să-i stimulați să ia o acțiune specifică pe o anumită pagină de destinație.

Dar nu uitați, a converti nu înseamnă doar a vinde, ci poate însemna și a determina oamenii să se înscrie la newsletter-ul dvs. sau să ia orice altă acțiune care poate duce într-o zi la o vânzare.

6. Definiți bugetul și sfera investiției

Desfășurarea campaniilor de retargeting este un proces continuu, întrucât nu există într-adevăr niciun motiv pentru care să nu mai investiți în retargeting clienți pe Facebook dacă reclamele sunt de fapt cele care conduc oamenii înapoi pe site-ul dvs. și contribuie la obiectivele dvs. Acesta este motivul pentru care trebuie să alocați resurse financiare campaniei dvs. de reorientare și să vă definiți domeniul de investiții.

Câți bani doriți să investiți lunar în retargeting? Investiția dvs. generează rezultatele dorite și, dacă nu, faceți tot ce puteți pentru a vă ajusta și îmbunătăți anunțurile? Păstrați întotdeauna o mentalitate cost-efect, verificați frecvent anunțurile dvs. și continuați să investiți în cele care generează cele mai bune rezultate.

ghid targetare facebook ads 2020

ghid targetare facebook ads 2020

7. Excludeți utilizatori irelevanți din anunțurile dvs.

Și, în sfârșit, rețineți că nu toți utilizatorii pot fi convinși să se îndrăgostească de marca dvs. sau să cumpere de pe site-ul dvs. Unii oameni nu vor deveni niciodată clienții dvs., indiferent de cât de mult ați încerca, motiv pentru care este important să excludeți utilizatorii irelevanți din campaniile dvs. de retargeting pentru a economisi timp, bani și efort din partea dvs.

De exemplu, puteți exclude vizitatorii care au verificat anumite pagini de pe site-ul dvs. care nu sunt optimizate pentru conversie – cum ar fi pagina Cariere sau pagina Despre.

În al doilea rând, continuați și excludeți vizitatorii care au sărit de pe site-ul dvs. înainte de a-și lua timp pentru a citi ceva. Aceștia sunt oamenii care petrec doar câteva secunde pe site-ul dvs. înainte de a apăsa butonul Înapoi. Au șanse mult mai mici de a face conversii, iar șansele sunt că nu sunt interesați de ceea ce vindeți.

Concluzie

Retargeting-ul pe Facebook este una dintre cele mai bune modalități de a aduce clienții potențiali și clienții înapoi pe site-ul dvs., de a crește gradul de conștientizare a mărcii și de a-i extinde acoperirea și de a vă spori strategia de marketing în ansamblu. Urmați acești pași pentru a crea o campanie eficientă care va spori traficul și conversiile site-ului web.

Doriți mai multe informații despre configurarea și optimizarea campaniilor publicitare Facebook? Consultați ebook-ul nostru Facebook Dynamic Ads pentru a obține o prezentare completă a modului în care specialiștii în marketing electronic și proprietarii de magazine online pot obține cele mai bune rezultate.

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul