Criteriul National

Grupul HORNBACH – crestere cu 6% a cifrei de afaceri, la 3,57 miliarde de euro

Grupul HORNBACH – crestere cu 6% a cifrei de afaceri, la 3,57 miliarde de euro
aprilie 06
09:40 2015

Ritmul de creștere al Hornbach Holding AG (grupul Hornbach) s-a accelerat în exercițiul financiar 2014/2015, comparativ cu anul precedent. Astfel, cifra de afaceri a concernului a crescut în intervalul 1 martie 2014 – 28 februarie 2015, la nivel de concern, cu 6%, faţă de 4,3% în perioada anterioară, ajungând la 3,572 miliarde de euro.

În cel mai mare subconcern operativ, Hornbach-Baumarkt-AG (segmentul de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit), care, la data bilanțului, 28 februarie 2015, opera la nivel european 146 magazine de bricolaj în nouă țări, cifra de afaceri a crescut cu 6,5%, ajungând la 3,357 miliarde de euro. Raportat la suprafață (n.red. fără a se lua în calcul magazinele inaugurate și cele închise în ultimele douăsprezece luni), și la ajustările de schimb valutar, cifrele de afaceri ale magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit au crescut la nivelul concernului cu 4,4%. La această creștere au contribuit atât magazinele din Germania, cât și magazinele din restul Europei. Cele 49 de magazine din alte ţări europene, fără a lua în calcul Germania, au adus 41,4% din totalul cifrei de afaceri.

Autodepășirea performanțelor în Germania

Cele mai puternice impulsuri pentru creșterea economică au venit, şi de această dată, din Germania. Astfel, cele 97 magazine de bricolaj din această ţară au raportat o creştere a cifrei de afaceri la nivel național a subconcernului Hornbach-Baumarkt-AG cu 7,6%, ajungând la 1,966 miliarde de euro. Aici sunt incluse și cifrele de afaceri aferente celor șapte magazine nou inaugurate și unei extinderi de locație. Raportat la suprafață, cifrele de afaceri au crescut în Germania cu 5,5%. În acelaşi timp, cota de piață a grupului Hornbach a crescut în Germania, în anul financiar încheiat, de la 10% la 11%.

„Creșterea raportată la suprafață în Germania este remarcabilă. Deoarece anul de comparație a fost unul foarte bun datorită efectelor consolidării pieţei în urma intrării în insolvență a firmei Praktiker și datorită iernii blânde 2013/2014, standardul a fost foarte ridicat, mai ales în cea de a doua jumătate a anului. În acest context am reușit chiar să ne îmbunătățim performanțele”, a declarat Albrecht Hornbach, Președintele Consiliului de Administrație al Hornbach Holding AG.

„Este astfel clar că, prin magazinele offline, dar şi prin cel online, oferim clienților care doresc să pună în practică proiecte de construcție sau renovare de mare anvergură un plus de valoare”, a mai spus Albrecht Hornbach.

Comentarii

Comentarii

Tags

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo