Criteriul National

Horeca Food – mancare proaspata, diversificata – o afacere de succes

Horeca Food – mancare proaspata, diversificata – o afacere de succes
iulie 22
14:25 2019

Un business de succes in sectorul HoReCa este unul care aduce satisfactii clientilor si este creat cu atentie si multa pasiune. In acest mediu extrem de competitiv, calitatea, varietatea, experienta, bunul gust, pasiunea si relatiile de incredere sunt secrete care aduc rezultatele dorite. Odata ce relatiile sunt stabilita si motorasul functionarii este pornit, aprecierile clientilor si feedbackurile acestora ta ajuta sa indeplinesti visul.

HoReCa Food de Agro Montana este un segment caruia trebuie sa i se acorda toata atentia. Elementele considerate definitorii pentru succes sunt: calitate brandurilor folosite, prospetimea produselor alimentare si meniuri cat mai diversificate.

HoReCa Food – calitatea brandurilor cunoscute

HoReCa Food

Studiile de piata din domeniile HoReCa si Hospitality, confirma faptul ca calitatea produselor folosite este importanta. Daca multi clienti aleg sa consume doar un sortiment de cafea, ceai sau cappucino, altii aleg sa intre doar in restaurante care isi respecta clientii folosind doar produse si ingrediente cu traditie, atestate prin calitate de specialistii din domeniu. Sunt clienti care se orienteaza catre sectorul organic, deci aleg sa consume doar produse HoReCa Food locale, din microferme certificate  in acest sens.

Tot mai multi dintre consumatori manifesta preferinte pentru anumite marci, si integrarea acestora in meniurile de baza aduce beneficii si aprecieri. Folosirea brandurilor cunoscute este un detaliu care justifica constanta calitate-pret, deci multi dintre clientii restaurantelor sunt dispusi sa plateasca in plus pentru produse atestate calitativ si servicii de hospitality impecabile.

Horeca Food – inseamna prospetime

Un lucru este cert, antreprenorii care aleg ca segment de activitate HoReCa au inteles cat de importante sunt detaliile legate de calitate. Clientii sunt tot mai pretentios cand vine vorba de prospetimea si aspectul preparatelor, deci orice abatere este sanctionata! Exigentele ridicate ale consumatorilor sunt aspecte esentiale care au facut ca in acest domeniu sa se faca o selectie riguroasa, astfel pe piata mai au succes doar restaurantele, hotelurile si cafenele care indeplinesc standardele impuse de clienti.

Mediul online este un instrument utilizat de consumatori pentru a revizui calitatea serviciilor si activitati pe segmentul Horeca Food. Orice review pozitiv postat pe retelele de socializare si platformele crate in acest scop aduc mai multi clienti, si orice abatere este taxata, fapt ce aduce de servicii. In conditiile in care orice farfurie poate fi analizata de sute de mii de internauti, clienti si potentiali clienti, prospetimea si aspectul mancarurilor sunt detalii extrem de importante, care atrag sau dimpotriva!

Fie ca vine vorba de un restaurant de familie sau unul mare care organizeaza evenimente, prospetimea alimentelor folosite este detaliul care influenteaza gustul si aspectul mancarurilor dar si aprecierile consumatorilor!

Horeca Food – un meniu variat

Horeca food inseamna calitate, pentru a fideliza consumatorii, insa clienti doresc permanent ceva nou. Pentru a-i pastra aproape este important sa oferi varietate. Un meniu ce se imbogateste periodic cu preparate noi, este cheia pentru a-i pastra aproape chiar si pe cei mai exigenti dintre clienti, deci este un mod de a-ti asigura succesul in acest domeniu.

Pentru a satisface toate gusturile este important sa gandesti meniuri variate, adresata atat celor ce indragesc preparatele din carne si pesta, cat si vegetarienilor, copiilor, clientilor cu intoleranta la gluten si lactoza.

Fiecare detaliu mic reprezinta un pas mare in sectorul HoReCa Food, deci trebuie atent analizat!

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Ionut Barbieri

Ionut Barbieri

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei