Criteriul National

HORNBACH vrea să colecteze peste 6 tone de baterii uzate în campania „Fiecare baterie contează”

HORNBACH vrea să colecteze peste 6 tone de baterii uzate în campania „Fiecare baterie contează”
iunie 30
17:32 2015

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, demarează, în parteneriat cu CCR REBAT, programul „Fiecare baterie contează”, un proiect de colectare selectivă a bateriilor și acumulatorilor uzați, şi mizează pe strângerea a 6 tone de astfel de produse în următoarea perioadă.

Astfel, în perioada 1 iulie – 31 decembrie 2015, toți clienții care aduc 6 baterii sau acumulatori portabili de orice tip uzați în oricare dintre cele cinci magazine Hornbach din țară, vor primi în schimb o baterie nouă Varta R6.

„Prin organizarea acestei campanii dorim să ne informăm clienții cu privire la gestionarea ecologică a deșeurilor de baterii și acumulatori portabili. Așa cum bine știm, bateriile conțin substanțe nocive precum mercur, plumb, nichel și litiu care afectează grav sănătatea umană și mediul înconjurător, iar o singură baterie aruncată în mediu otrăvește 4.000 de litri de apă”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al companiei Hornbach România.

Campania este susținută și de un cadrul legal, întrucât, prin această acțiune, Hornbach își propune să asigure colectarea selectivă a unor cantități de deșeuri de baterii și acumulatori în vederea asigurării ratei anuale de colectare. Potrivit reprezentantului companiei, se estimează că în rețeaua de magazine Hornbach se va colecta, lunar, o tonă de baterii uzate, urmând ca până la finalul campaniei cantitatea să depășească 6 tone.

Cei ce doresc să participe la această acțiune, sunt așteptați în magazinele Hornbach, la Casa Info, unde pot depune bateriile în cutiile speciale de colectare. Pentru a facilita acest proces, afișe informative referitoare la modul de colectare vor fi expuse la intrarea în fiecare magazin Hornbach, la fiecare casă, precum și la punctul de vânzare al bateriilor. De asemenea, mai multe informații despre acest program se pot găsi pe site-ul www.hornbach.ro.

Prin desfășurarea acestui program, Hornbach și CCR REBAT asigură colectarea selectivă și implicit diminuarea volumului de deşeuri şi de substanţe nocive care ajung necontrolat în sol, producând astfel poluarea mediului înconjurător.

„Considerăm că această acțiune reprezintă încă un pas în eforturile României de a se alinia la standardele Uniunii Europe, inclusiv în domeniul protecției mediului. În vederea obținerii unor rezultate benefice pe termen lung, implicarea activă a populaţiei în astfel de acțiuni este indispensabilă și sperăm că participarea clienților noștri va fi într-un număr cât mai mare”, a completat Mugurel-Horia Rusu.

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro