Criteriul National

Huawei începe vânzarea de mașini electrice bazate pe tehnologia proprie

aprilie 21
10:22 2021

Compania va pune în vânzare în magazinele sale din China un coupe SUV electric, SERES SF5

 

București, 20 aprilie 2021 – Huawei a anunțat, la cea de-a 19-a expoziție internațională a industriei de automobile din Shanghai, că va comercializa, alături de compania auto chineză SERES,  un vehicul electric – noul SERES SF5, ce va fi disponibil în magazinele Huawei din toată China. Este pentru prima dată, când Huawei include un partener de vehicule în ecosistemul său „1 + 8 + N”.

 

Tehnologii Huawei de înaltă performanță pentru o experiență de condus excelentă

Ca răspuns la temerile consumatorilor legate de reîncărcarea și autonomia vehiculelor electrice, Huawei și SERES au creat un nou sistem de extensie a autonomiei. Noul SERES SF5, echipat cu HUAWEI DriveONE Three-in-One Electric Drive, oferă flexibilitate utilizatorilor, cu o autonomie de 180 km în modul electric pur pentru a satisface nevoile navetiștilor zilnici din oraș și de peste 1.000 km în modul de autonomie extinsă pentru călătorii pe distanțe lungi. Capacitățile de înaltă performanță se mândresc cu o accelerație de 0-100 km / h în 4.68s. Performanța vehiculului este, de asemenea, susținută de șasiul ușor din aluminiu și de un sistem avansat de suspensie oferind o accelerație rapidă, un control precis al stabilității și o absorbție superioară a șocurilor.

Soluțiile HUAWEI HiCar permit utilizatorilor să comute fără probleme între aplicațiile de telefonie mobilă și panoul central de control al vehiculului, oferind acces la navigație, muzică și multe altele, oricând, oriunde. Totodată, oferă control vocal interactiv, permițând utilizatorilor să se concentreze pur și simplu pe condus. HUAWEI HiCar poate, de asemenea, conecta cu ușurință mașina la alte dispozitive inteligente, astfel încât utilizatorii din mașină să poată activa acasă, aparatul de aer condiționat, televizorul și alte dispozitive.

Sistemul audio surround tridimensional al vehiculului este format din 11 boxe, reglate de tehnicienii HUAWEI SOUND și experți în acustică.

Noul SERES SF5 are un mod de reîncărcare de urgență, de la vehicul la vehicul (vehicle –to-vehicle, V2V), care poate furniza energie vehiculelor izolate în zone greu accesibile. De asemenea, mașina este prevăzută cu modul de alimentare cu energie vehicul la încărcare (vehicle-to-load, V2L) pentru aparate radio și alte echipamente.

SERES SF5 îndeplinește standardele de design de siguranță de cinci stele, cu un corp realizat din oțel termoformat de 1500Mpa, cu rezistență ultra-mare, robust și fiabil. În plus, mașina are și conducere asistată automată la nivel L2 +, asistență la trafic aglomerat și multe alte caracteristici. Pentru confortul suplimentar al conducătorului, scaunele din față ale mașinii sunt sport și sunt dotate cu funcții de ventilație, încălzire și masaj.

Noul model va fi disponibil în magazinele Huawei din China începând cu 21 aprilie

Disponibil în China la 246.800 CNY (4WD) și 216.800 CNY (2WD), noul SERES SF5 vine în patru culori – Deep Ocean Blue, Charcoal Black, Pearl Pearl și Titanium Silver Grey – împreună cu Midnight Black, Garnet Red și Ivory White pentru ornamentele interioare.

Despre Huawei Consumer Business Group

Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. Compania are 14 centre de cercetare și dezvoltare în țări precum Statele Unite, Germania, Suedia, Rusia, India și China. HUAWEI Consumer BG este una dintre cele 3 filiale ale companiei și include smartphone-uri, computere și tablete, dispozitive portabile și servicii cloud etc. Cu peste 33 de ani de experiență în domeniul telecomunicațiilor, HUAWEI oferă tehnologii inovatoare consumatorilor de pretutindeni.

Pentru mai multe informații, vizitați: http://consumer.huawei.com

Pentru noutăți despre Huawei Consumer BG, urmați-ne pe:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobilero/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilero/

YouTube: https://www.youtube.com/HuaweiMobilero

Despre SERES

Fondată în 2016 și este una dintre primele mărci din China care stăpânește tehnologia de acționare electrică cu gamă extinsă și tehnologiile de vârf în motoarele din față și din spate, precum și o baterie all-in-one și un sistem de control electronic. SERES are acum peste 1.000 de brevete și aplicații tehnologice. În plus, SERES are o capacitate de producție de model matur și capabilități de integrare a lanțului de aprovizionare. Construită pe industria 4.0, fabrica SERES din Chongqing, China, este echipată cu monitorizare online a procesului de producție complet și deține peste 1.000 de roboți inteligenți, cu automatizare 100% în procedurile cheie de producție.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Alexandru Razvan

Alexandru Razvan

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul