Criteriul National

Important pentru domnii Făgădău,Petre, Boroianu ,Palaz,Bădrăgan Partea Întâi

iulie 12
19:52 2015

 

 

 Avertisment !

Acest document se vrea a fi asemeni unei analize pe care o adresez domnilor Decebal Făgădau , Mihai Petre , Robert Boroianu , Claudiu Palaz , Dumitru Bădrăgan cât şi partidelor politice care îi susţin în calitate de posibili candidaţi la alegerile locale ce vizează „fotoliul” de edil al Constanţei!

Ceea ce a surprins încă de la primul moment în care a fost lansat la un număr foarte mare de constănţeni şi circulă cu o viteză foarte mare de la zeci ,sute de computere la mii şi în curând la zeci de mii este faptul că publicul constănţean doreşte să fie informat!

Acest lucru se întâmplă deoarece , datorită conţinutului unor informaţii , lumea citeşte şi din dorinţa de a ajuta şi pe grupurile lor de prieteni să afle despre ele, dând „like” sai să-l shăruiască etc .

Pe lângă toate acestea, în diverse grupuri private am oferit unele instrucţiuni de felul în care se pot prelua conţinuturile respective pentru a se aşeza pe un cont de fan page şi apoi pot plăti 2-3 lei pe zi către platforma Facebook şi cu aceasta ocazie să facă cunoscut acest conţinut ,să poată s-ajungă la un număr şi mai mare de cetăţeni.

MĂ OPRESC AICI CA SA ANUNŢ UN LUCRU FOARTE IMPORTANT !

Pozele de pe aceasta pagină au fost preluate de pe conturile de Facebook a celor menţionaţi în titlul acestui document. În cazul în care se doreşte să se prezinte un alt set de imagini, îi rugăm pe politicieni să ni-l trimită pe adresele   special _consult@yahoo.com sau  contact@criteriul.ro

În paralel cu toate acestea ,la rândul nostru ,zilnic plătim bani la Facebook ca să aducem  aceste  informaţii din conţinutul acestui document la un număr cât mai mare de cetăţeni din Constanţa şi în special celor care au capacitate de 5 X (ori) de a convinge pe mame ,pe taţi ,pe bunici ,pe bunice ,pe angajaţi ,pe colegii de muncă cât şi pe rudele prietenilor să voteze cu cine va trebui la momentul potrivit!

Până atunci, ca să puteţi vedea de ce acest document a ajuns să fie unul dintre cele mai sharuite,puteţi să parcurgeţi conţinutul ce a fost prezentat în cele 13 puncte

Unii spun că din cauza unei astfel de cifre „nenorocite ” anumiţi candidaţi care sunt cotaţi cu ceva şanse pot să aibe ghinion,dar Alberto Rodrigues în calitate de cercetător în ştiinţele economice şi digitale (unul din invitaţii noştri ocazionali ai acestui ziar  independent de opinie şi atitudine- Criteriul National) spun că nu va fi vorba de nici un ghinion ci de cu totul  altceva despre care vom vorbi într-un alt document

DA,  SE POATE CA CETĂŢENII ŞI FIRMELE  DIN CONSTANŢA SĂ AJUNGĂ SĂ PLATEASCĂ TAXELE LOCALE ZERO!

Da, se poate ca elevii şi studenţii să câştige bani în timp ce studiază ajutând instituţiile la care se perfecţionează. Astfel au ocazia să implementeze şi să lucreze unele proiecte de la care vor aduce sute de mii  de euro la Constanţa şi cu această ocazie vor avea suficienţi bani să plătească pe elevii şi studenţii  entru ceea ce vor face!

Până atunci, în aceste 13 puncte vă voi prezenta :

1) Motive pentru care cetăţenii din Constanta pot ajunge să nu mai platească niciun fel de taxe locale

2) Vă pot demonstra pentru prima data după evenimentele istorice de după 1989 ,că felul în care a fost admnistrată Constanţa până acum este precum o situaţie în care încercăm să umplem un rezervor împingând lichidul dintr-o parte în alta. Metaforic vorbind, poate ca v-aţi dat seama că din cauza aceasta oraşul Constanţa a ajuns să  fie unul dintre oraşele cu un nivel de taxare dintre cele mai ridicate din România…

Datorită gravităţii unei astfel de situaţii,alegătorii din Constanţa trebuie să ştie că degeaba se vor prezenta la alegeri ,dacă până atunci nu se va adopta un nou sistem de administrare despre care voi face referire într-un alt document.

Ducând ideea mai departe, într-un astfel de sistem de admnistrare banii nu se obţin cu „tehnica clasică”-aceea de a înfinge mâinile în buzunarele cetăţenilor şi astfel se poate obţine la rândul lor un profit  de la cel puţin 7 surse din venituri externe despre care vă voi aminti într-un alt material.

3) Tot atunci voi lansa în discuţie o serie de programe turistice  care vor ajuta hotelierii să atragă turişti în diverse weekenduri din lunile august şi septembrie şi o miză care va face pe mulţi dintre ei să se înscrie la un program de Revelion ce va fi realizat de o formă unică în peste 70 de locaţii din Constanţa şi de pe Litoral !

4) De asemenea vă pot demonstra faptul că modul in care doamna Corina Martin şi cei care admnistrează taxa de  promovare a turismului la Mamaia , promovează turismul ” Mamaia Style”, încurajează economia subterană.

5 ) Le pot reaminti  partidelor politice şi candidaţilor că încă din luna martie 2013 România a primit statutul de ţară gazdă a capitalei europene a tineretului şi că atunci când UE oferă unei ţări un astfel de statut, toate destinaţiile turistice au obligaţia ca timp de 2 ani de la data nominalizării să valorifice la maxim o astfel de oportunitate. Din păcate nu s-a facut nimic în acest sens, iar România si mai ales regiunea Constanţa si litoralul au avut pierdere de zeci de milioane de euro şi continuă să aibe numai de suferit! 

6) Vă pot arata faptul c’ doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de  promovare a turismului la Mamaia , aveau obligaţia să folosească o parte din banii proveniţi din taxa de promovare ca fondul de cofinanţare  pentru accesare de fonduri în vederea promovării turismului de pe litoral în Turcia, deoarece Uniunea Europeană alocă cu prioritate fondurile pentru activităţi economice care pot atrage venituri din afara spaţiului comunitar.

7) Vă pot de asemenea aduce aminte Dumneavoastră cât şi tuturor partidelor politice ,candidaţilor, Universităţii Ovidius, faptul ca doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de  promovare a turismului la Mamaia ideea conform căreia a mai rămas puţină vreme până la data de 31 Decembrie 2015 când România va pierde calitatea de ţară gazdă a capitalei europene a tineretului  şi că trebuie făcut cele necesare ca regiunea Constanţa şi Litoralul să atragă un număr mare de turişti în diverse weekenduri din luna august şi septembrie!

8) Vă pot atrage atenţia că modul în care doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de  promovare a turismului la Mamaia, au folosit taxa  de promovare a turismului într-un mod total ineficient şi nu au ajutat pe hotelieri, deoarece evenimentele ce au fost organizate până acum în lunile iulie şi până de praznicul Adormirii Maicii Domnului au atras un anumit număr de curioşi . Însă,deoarece în perioada respectivă hotelierii nu aveau locuri de cazare disponibile ,mii de curioşi care au sosit la Mamaia au dus bani de cazare în economia subterană!

Pe lângă acest lucru, staţiunea Mamaia trebuie împărţită în cel puţin 7 regiuni diferite iar evenimente trebuie organizate în toate regiunile respective, în aşa fel încât să ofere şanse egale pentru fiecare plătitor de astfel de taxă , ca să beneficieze toti într-un mod echidistant,egal.

Din păcate ,majoritatea evenimentelor  au fost organizate doar în zona Cazinou-ului exact unde nu trebuie deoarece acolo deja este din luna iulie şi până de Sfânta Maria o zonă foarte circulată.

9) Reamintesc  partidelor politice ,candidaţilor , Universităţii Ovidius, doamnei Corina Martin şi celor care administrează taxa de promovare a turismului la Mamaia , că au obligaţia de a stabili un concept şi o miză de un anumit fel , de aşa manieră încât o bună parte dintre cei care vor veni în diverse weekenduri din lunile august şi septembrie la Constanţa şi pe litoral să se poata înscrie într-un program de Revelion unic ce poate fi organizat în peste 70 de locaţii din Constanţa şi pe litoral !

10) Vă voi arata faptul că în condiţiile în care Statele Unite se află în top 10 ale ţărilor de unde provin turişti, doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de  promovare a turismului la Mamaia , aveau obligaţia sî folosească taxa de promovare ca fondul de confinanţare pentru accesare de fonduri în vederea promovării turismului de pe litoral în Statele Unite, deoarece Uniunea Europeană alocă cu prioritate fondurile pentru activităţi economice care pot atrage venituri din afara spaţiului comunitar .

În acest context, având în vedere că există o comunitate relativ mare de cetăţeni americani care trăiesc în Constanţa, trebuie realizat un parteneriat de un anumit fel ,în asemenea manieră încât aceştia să contribuie într-o anumită măsură la promovarea produselor turistice respective chiar şi în Statele Unite ale Americii!

11 ) Vaă voi reitera  faptul că până la data de 30 Iunie au existat fonduri disponibile în valoare de 250 de euro pentru fiecare proiect ,şi că doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de promovare a turismului la Mamaia , aveau obligaţia de a folosi taxa de promovare şi să acceseze cel puţin 4 proiecte.

12) Vă voi exemplifica  prin intermediul unui concept de proiect că până acum taxa de promovare putea să fie folosită ca să atragă 10 000 de turişti străini în diverse wekenduri din lunile mai,iunie ,august, septembrie şi de Revelion iar taxa respectivă putea să fie plătită doar de către cei care au oferit servicii turiştilor respectivi !

13) Punctual vă voi reaminti faptul că :

a) Judeţul Constanţa este al doilea mare contribuitor la bugetul naţional

b) România contribuie la bugetul NATOşi al UE. De aici rezultă că toate acele lucruri pe care  doamna Corina Martin şi cei care administrează, aveau obligaţia să le facă şi nu le- au luat în serios. aducând prejudicii nu doar agenţilor economici, angajaţilor, familiilor ,elevilor ,studenţilor ,economiei locale ,naţionale ci in acelaşi timp contribuţia pe care România o are la bugetul NATO şi UE!

13 ) „Bonus”

Reamintesc partidelor politice ,candidaţilor,  Universităţii Ovidius cât şi doamnei Corina Martin şi celor care administrează taxa de promovare a turismului la Mamaia ,că regiunea turistică Varna ,care include  Albena şi zona „Nisipurilor de Aur” a primit statutul de următorul oraş dintr-o ţară membră a UE  fiind viitoarea capitală europeană a tineretului.

Având în vedere că ,încă de acum regiunea Varna a început să facă toate cele necesare ca să poată valorifica la maxim o astfel de oportunitate ,partidele politice ,candidaţii ,Universitatea Ovidius ,doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de  promovare a turismului la Mamaia au obligaţia  a profite de o astfel de conjunctură şi să realizeze un anumit tip de parteneriat cu regiunile mai sus amintite şi care, de data aceasta să fie in avantajul regiunii Constantâţa cel puţin până pe 31 Decembrie 2015.

Într-un alt document vă voi prezenta în amănunt fiecare subiect ce a fost publicat aici  sub forma de rezumat în cele 13 puncte.Până atunci, vreau să informez pe alegătorii din Constanţa ,şomerii ,angajaţii ,elevii, studenţii,părinţii şi bunicii lor despre un proiect de mare anvergură ce pot aduce benefici atât lor cât şi altor categorii sociale şi profesionale.

VINO IN ŢARA GAZDEI , A  CAPITALEI EUROPENE A TINERETULUI  ŞI AFLĂ CUM UNIUNEA  EUROPEANĂ TE AJUTĂ SĂ-ŢI VALORIFICI POTENŢIALUL  TĂU CREATIV ŞI SĂ CÂŞTIGI BANI!

In acest scop ca sa putem ajuta pe UE să atingă anumite obiective stratgegice am adoptat  textul de promovare unde printre altele,  repet în mod intenţionat cuvinte cheie ca „european”” ” Uniunea Europeană”” într-o singură frază  care este dat de urmatorul text de promovare:

„”Vino în ţara gazdă a capitalei europene a tineretului şi află cum Uniunea Europeană te ajută să-ţi valorifici potenţialul tău creativ şi să câştigi bani””

Daca doriti sa cititi mai mult despre acest proiect puteţi  da click aici

Documentul  prezentat în link-ul  de mai sus în varianta în limba română va fi trimis Comisarului European  pentru afaceri regionale ,reprezentantei Comisiei Europene în România ,Primăriei şi consiliilor judeţene, camerelor de comerţ, organizaţiilor oamenilor  de afaceri, instituţiilor de învăţământ superior din judeţele  Constanţa ,Braşov şi staţiunilor de pe Valea Prahovei.

Până atunci căutam firme din domeniile turismului ,de organizare evenimente, de web design, de producţie multimedia, de înregistrare audio foto, video, de resurse umane, de publishing din Constanţa,de pe litoral,de pe Valea Prahovei şi din Braşov care să ne poată oferi servicii în diverse domenii la care vom face referire în documentul următor, în cea de-a doua parte!

În aceeaşi ordine de idei , căutam persoane care scriu bine în limbile engleză, germană, franceză, spaniolă,alţii care au pasiune webdesign, grafică, animaţie 3D, artă coregrafică, cei care cântă la instrumente  de suflat , percuţie şi alţii care au aptitudine pentru comunicare şi doresc să fie instruiţi în mod gratuit să devină prezentatori de conferinţă pentru 15 minute despre anumite tematici- Astfel ne pot  contacta prin email la :

special _consult@yahoo.com

Acesta a fost doar o introducere! În documentul următor vă voi prezenta o descriere detaliată a ceea ce a fost prezentat în cele 13 puncte şi în special despre  motivele  pentru care cetăţenii din Constanţa pot ajunge să nu mai plătească niciun fel de taxe locale!

CETĂŢENII ŞI ALEGĂTORII  DIN PRINCIPALE REGIUNI TURISTICE DIN ROMÂNIA CARE DORESC CA TAXELE LOCALE PLĂTITE DE EI SĂ AJUNG LA NIVEL ZERO POT SĂ FACĂ URMĂTOARELE

Înainte să vă spun ce veţi putea face ca să ajutaţi judeţul şi oraşul Dumneavoastră să atingă un astfel de obiectiv o să vă readuc aminte că în 2006 când Barack Obama a simţit nevoia de a face o schimbare de un anumit fel în Statele Unite a pus în practică printre altele şi ceea ce vă voi recomanda

În acest scop, într-o  primă fază puteţi să creaţi un  fan page deoarece de pe profilul dumneavoastră nu puteţi face ceea ce ce vă voi recomanda !

 

După ce veţi  crea un fan page, puteţi  copia  conţinutul acestei pagini  pe contul respectiv.

Cu această ocazie vă vor apărea un buton  publish şi un altul boost

Ce inseamna buton-ul boost  ?

Prin acest buton al platformei Facebook, ni se permite să publicăm un conţinut şi să-l facem să ajungă la orice număr de persoane pe care dorim ,chiar dacă o vom publica de pe o pagină fără niciun fel de prieten ,fan like ,share etc

Dar aceasta nu este tot deoarece platforma Facebook ne permite să alegem oraşul, ţara, persoanele dupa vârstă şi „domeniile de interese” etc

 

În acest caz , având în vedere că cei sub 18 ani nu votează se poate stabili ca acest conţinut să fie urmărit doar de către cei cu vârsta cuprinsă între 17 şi până la vârsta de 70 (şi chiar mai mult )  din oraşul Constanţa.

Făcând acest lucru, vă veţi ajuta cu aceasta şi cu alte informaţii pe care eu le voi publica în urmatoarea perioadă, ca să ajungă la un număr cât mai mare de constănţeni .

Atentie acolo, platforma Facebook vă va arăta o sumă relativ mare dar veţi scrie, acolo suma de doar 2-3 lei pentru 1-2-3 zile.

ROMÂNII DIN DIASPORĂ  CARE ÎŞI IUBESC ŢARA ŞI DORESC SĂ SPRIJINE ASTFEL DE ACŢIUNI SUNT BINEVENIŢI!

RomÂnii din Diaspora care îşi iubesc ţara şi doresc să ajute  la astfel de acţiuni indiferent că sunt sau nu din Constanţa ,Braşov ,Tulcea ,Valea Prahovei ,Vatra Dornei ,Sovata, Braşov etc pot  să facă acelaşi lucru pe care l-am indicat în pragrafele anterioare.

Indiferent din ce ţară locuiesc, au libertatea de acţiune şi pot „spune” platformei Facebook faptul că documentele respective vor dori să fie citite în oraşul Constanţa sau în alt oraş pe care vor dori să-l indice!

Alberto Rodrigues, cercetător în ştiinţe economice şi digitale

 

Redacţia ziarului Criteriul National mulţumeşte acestui domn pentru colaborarea fructuoasă şi vă asigură că vor apărea şi următoarele părţi ce tratează acest subiect!

 

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo