Criteriul National

Importanta produselor promotionale in promovare

Importanta produselor promotionale in promovare
ianuarie 04
13:02 2019

Traim in secolul vitezei, in care digitalul pare a fi mai presus de orice. Bine spus – pare. De ce? Pentru ca inclusiv in momentele in care oamenii sunt conectati la ceea ce se intampla in lumea virtuala – logati pe Facebook pentru a vedea ce le fac prietenii, urmarind noi poze cu mancaruri fantastice pe Instagram sau stirile din lume pe scurt pe Twitter, ei raman inconjurati de obiecte fizice. Iar acestea sunt cele care tind sa ii aduca pe acestia cu picioarele pe pamant.

S-a terminat bateria telefonului? De cate ori nu ai auzit: ”Dan, sa iei de la birou si incarcatorul meu powerbank, cel personalizat cu Patria Bank, pe care l-am primit la evenimentul din primavara!

Ai nevoie de un rucsac pentru a-ti lua laptopul cu tine in vacanta la Paris? Tii minte rucsacul antifurt Bobby pe care colaboratorii de la CRH ti l-au oferit anul acesta? Acum este mai mult decat util, nu doar ca iti transporti cu el laptop-ul, dar te face sa te simti mai in siguranta in orice aventura urbana.

Vrei sa transferi informatii repede de pe un calculator pe altul, dar esti in inima muntilor? Vezi stick-ul USB de la chei, cel pe care l-ai primit cadou la Still cu ocazia evenimentului de marketing la care ai participat, iar pentru ca iti este foarte util, si vrei sa il ai mereu cu tine, i- ai atasat cheia apartamentului, transformandu-l in breloc.

Fie ca ne place, fie ca nu, inca traim intr-o lume a obiectelor fizice. Agresiunea mediului online care ne bombardeaza cu reclame, punand presiune pe vanzare, a condus la diminuarea impactului pe care acestea il au si care este din ce in ce mai mic, iar trendul sa se schimbe de la o zi la alta.

Intrucat brandurile cu care intram in legatura sunt tot mai aproape de noi, la propriu si chiar incepem sa ne identificam cu ele, de aceea, deciziile de cumparare le luam emotional, influentati de atasamentul nostru pentru brandul respectiv de favorabilitatea cu care il tratam.

Oamenii au tendinta sa recomande companiile care le sunt aproape. De ce? Pentru ca apreciaza experientele pozitive traite si memorabilitatea brandurilor care s-au difernetiat. Cu cat produsele promotionale personalizate pe care le folosesti in promovare sunt mai utile si de mai buna factura, cu atat promotionalele  vor luca mai mult timp pentru tine.

Daca doresti sa fii tinut minte, lasa-ti amprenta pe toate lucrurile care iti inconjoara clientii. Produsele promotionale personalizate – functioneaza.

Vinzi legume si fructe? Ofera clientilor tai sacose textile trainice cu logo-ul si adresa magazinului tau, si vei fi promovat gratuit in tot orasul, chiar si in magazinele competitiei, iar un magnet pentru frigider, un sort sau un cantar personalizat ii vor aminti de tine atunci cand trebuie sa ia urmatoarea decizie de cumparare.

Citeste articolul complet pe http://www.tropeum.ro/blog/2018/10/25/importanta-produselor-promotionale-in-promovare/

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Stefan

Stefan

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Pericolul autocrației din Europa - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Motto ”Democraţia este nonautocraţie, contrariul perfect al autocraţiei. Aceasta înseamnă că democraţia denotă un sistem politic caracterizat prin refuzul puterii personalizate, a puterii asupra cetăţenilor. Puterea nu este «proprietatea» nimănui. Aşadar, conducătorii vor deţine această funcţie ca urmare a desemnării libere, neîngrădite, de către cei care urmează să fie conduşi. Cu alte cuvinte, oricând puterea celorlalţi de a desemna pe cineva este contrafăcută sau anihilată pentru că dezacordul este zădărnicit ori nu ni se oferă alternative – democraţia este ucisă chiar când începe să funcţioneze.”

definiţie de Giovanni Sartori

Recursul emoțional al tuturor teoriilor conspirației reziduale, care se multiplică și iau amploare duce la instabilitate. Totul se metamorfozează, iar formele de impunere, de guvernare își pierd din atribuțiile esențiale. Mecanismul este unul atent monitorizat , dar pretutindeni au apărut chiar unii ce se erijează în „specialiști” care, foarte bine și temeinic pregatiți au drept obiectiv propagarea acestor forme autoritare de impunere a sclaviei postmoderniste în ”adevăruri indubitabile” care se află și nu se elimină decât până la următoarea formă. De fapt, fără să ne mai ferim de cuvinte, tot acest angrenaj face parte din proiectul denumit The New Order, despre care se cunosc foarte puține aspecte.

Mecanismul presupune un efort corelat, susținut, pe deplin integrat în structurile fiecăruia dintre noi, îndeosebi în cele psiho-somatice, în care acești „apologeți ai Noii Ordini” fac eforturi susținute și doresc să-i acceptăm cu toate idiosincraziile lor.
Totuși, dacă de la naștere am primit de la Dumnezeu daruri și haruri precum inteligența, intuiția, analiza, comparația,evaluarea etc ca metode chiar și gradul de receptivitate al nostru poate să ne dea semnale puternice. O importanță aparte, din stadiul de zvon până la cel de informație pe deplin asumată, conștientizată și reverificată ne revine pe deplin, ad integram.Totul se poate lumina, se poate limpezi, numai cercetând cu atenție, argumentând sau identificând cauzele și mai apoi, descoperind chiar ” firul roșu”, în toată splendoarea și eficacitatea, simplitatea sa.

Din capul locului vă spun că nu am pretenția că le-aș fi descoperit recent sau discutat în premieră. Suma totală de elemente care alcătuiesc acest tablou aflat mereu în mișcare poate surprinde pe absolut oricine. Însă, nu fac apologia vreunei direcții sau regimuri (de orice natură),ci, doresc doar să vă semnalez pericolele mascate foarte bine de către „înalta clasă” care are scopul bine conturat de a ne îngrozi și a ne asupri în continuu.

În cele ce urmează, urmând „politica pașilor mărunți” am să vă expun, câte ceva din trend-ul general, pe deplin meschin al actualei cât și viitoarei configurații a ceea ce denumim a fi construcție cu caracter politic, guvernamental.
Toate acestea se petrec chiar sub ochii noștri, ai tuturor celor care viețuim pe aceste meleaguri. Sumă de evenimente necesită o tratare mult mai amplă, chiar mai serioasă, dar din lipsă de timp ,energie și spațiu,voi încerca să rezum sau să realizez un fel de frescă, fără a avea la dispoziție vreo culoare sau opinie vehiculată, interpretată sau răstălmăcită.…...

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu