Criteriul National

Importanta produselor promotionale in promovare

Importanta produselor promotionale in promovare
ianuarie 04
13:02 2019

Traim in secolul vitezei, in care digitalul pare a fi mai presus de orice. Bine spus – pare. De ce? Pentru ca inclusiv in momentele in care oamenii sunt conectati la ceea ce se intampla in lumea virtuala – logati pe Facebook pentru a vedea ce le fac prietenii, urmarind noi poze cu mancaruri fantastice pe Instagram sau stirile din lume pe scurt pe Twitter, ei raman inconjurati de obiecte fizice. Iar acestea sunt cele care tind sa ii aduca pe acestia cu picioarele pe pamant.

S-a terminat bateria telefonului? De cate ori nu ai auzit: ”Dan, sa iei de la birou si incarcatorul meu powerbank, cel personalizat cu Patria Bank, pe care l-am primit la evenimentul din primavara!

Ai nevoie de un rucsac pentru a-ti lua laptopul cu tine in vacanta la Paris? Tii minte rucsacul antifurt Bobby pe care colaboratorii de la CRH ti l-au oferit anul acesta? Acum este mai mult decat util, nu doar ca iti transporti cu el laptop-ul, dar te face sa te simti mai in siguranta in orice aventura urbana.

Vrei sa transferi informatii repede de pe un calculator pe altul, dar esti in inima muntilor? Vezi stick-ul USB de la chei, cel pe care l-ai primit cadou la Still cu ocazia evenimentului de marketing la care ai participat, iar pentru ca iti este foarte util, si vrei sa il ai mereu cu tine, i- ai atasat cheia apartamentului, transformandu-l in breloc.

Fie ca ne place, fie ca nu, inca traim intr-o lume a obiectelor fizice. Agresiunea mediului online care ne bombardeaza cu reclame, punand presiune pe vanzare, a condus la diminuarea impactului pe care acestea il au si care este din ce in ce mai mic, iar trendul sa se schimbe de la o zi la alta.

Intrucat brandurile cu care intram in legatura sunt tot mai aproape de noi, la propriu si chiar incepem sa ne identificam cu ele, de aceea, deciziile de cumparare le luam emotional, influentati de atasamentul nostru pentru brandul respectiv de favorabilitatea cu care il tratam.

Oamenii au tendinta sa recomande companiile care le sunt aproape. De ce? Pentru ca apreciaza experientele pozitive traite si memorabilitatea brandurilor care s-au difernetiat. Cu cat produsele promotionale personalizate pe care le folosesti in promovare sunt mai utile si de mai buna factura, cu atat promotionalele  vor luca mai mult timp pentru tine.

Daca doresti sa fii tinut minte, lasa-ti amprenta pe toate lucrurile care iti inconjoara clientii. Produsele promotionale personalizate – functioneaza.

Vinzi legume si fructe? Ofera clientilor tai sacose textile trainice cu logo-ul si adresa magazinului tau, si vei fi promovat gratuit in tot orasul, chiar si in magazinele competitiei, iar un magnet pentru frigider, un sort sau un cantar personalizat ii vor aminti de tine atunci cand trebuie sa ia urmatoarea decizie de cumparare.

Citeste articolul complet pe http://www.tropeum.ro/blog/2018/10/25/importanta-produselor-promotionale-in-promovare/

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Stefan

Stefan

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul