Criteriul National

Importanta social media in afaceri

Importanta social media in afaceri
martie 26
12:05 2018

Suntem in 2018, iar canalele de social media evolueaza cu viteza luminii. Tot mai multi oameni folosesc frecvent site-urile precum Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, ceea ce inseamna ca in anii urmatori aceasta industrie va evolua tot mai mult. Si pentru ca social media se afla in plina expansiune, afacerea dvs. ar trebui sa profite de ea daca doriti sa supravietuiasca.

Fiecare business trebuie sa apeleze la o agentie de marketing online si sa foloseasca in mod optim cel mai bun canal social media, nu pentru ca este un lucru la moda, ci pentru ca publicul tinta se afla in jurul retelelor de socializare. Ei se „conecteaza” la diferite nivele cu brandurile lor preferate.

Potrivit unui articol publicat de Ambassador, 71% dintre consumatori au mai multe sanse sa recomande un brand altora daca au o experienta pozitiva legata de brand-ul respectiv pe retelele de social media.

Iata cateva statistici legate de social media, care dovedesc dincolo de orice indoiala ca afacerea dvs. are nevoie de site-uri precum Facebook, Twitter si LinkedIn pentru a tine pasul cu concurenta:

  • Numarul adultilor care utilizeaza site-urile de social media a crescut de la 7% in 2005 la 69% in doar zece ani.
  • Numarul celor care acceseaza site-urile de social media pe dispozitive mobile creste cu 30% in fiecare an.
  • 2 milioane de oameni de afaceri folosesc astazi publicitate Facebook pentru a-si promova produsele si serviciile.

Despre avantajele social media in afaceri:

Publicitatea pe retelele de socializare poate fi considerata o metoda de marketing relativ noua, dar ea evolueaza mai repede decat ne putem imagina. Ganditi-va la campanii Facebook sau Facebook Ads, de exemplu. Chiar daca Facebook a folosit reclame inca din anul 2005, in primul trimestru al anului 2017, reclamele Facebook au reusit sa insumeze venituri de 9,16 miliarde de euro. Acest lucru arata ca publicitatea pe retele social media va avea un viitor frumos.

Publicitatea pe retelele de socializare se caracterizeaza prin:

• Costuri reduse ale anunturilor: in comparatie cu metodele traditionale de publicitate, cum ar fi mass-media tiparita, publicitatea TV si radio, reclamele pe retelele de socializare sunt mai ieftine.

• Atingerea target-ului: publicitatea traditionala nu va ofera luxul de a ajunge la publicul tinta asa cum se intampla cu reclamele din social media. Utilizand acest tip de marketing ajungeti exact la publicul tinta, cresteti conversiile si, in cele din urma, obtineti o rentabilitate mai mare a investitiei.

• Analiza performantelor in timp real. Orice tip de publicitate offline nu va ofera posibilitatea sa analizati performantele campaniei publicitare. Reclamele de pe retelele de socializare va permit sa urmariti constant cat de bine (sau cat de rau) este primita reclama dvs.. Puteti sa va modificati reclama „din mers” si sa vedeti instantaneu rezultatele.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri:

content writing
clovis.ro