
Suntem in 2018, iar canalele de social media evolueaza cu viteza luminii. Tot mai multi oameni folosesc frecvent site-urile precum Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, ceea ce inseamna ca in anii urmatori aceasta industrie va evolua tot mai mult. Si pentru ca social media se afla in plina expansiune, afacerea dvs. ar trebui sa profite de ea daca doriti sa supravietuiasca.
Fiecare business trebuie sa apeleze la o agentie de marketing online si sa foloseasca in mod optim cel mai bun canal social media, nu pentru ca este un lucru la moda, ci pentru ca publicul tinta se afla in jurul retelelor de socializare. Ei se „conecteaza” la diferite nivele cu brandurile lor preferate.
Potrivit unui articol publicat de Ambassador, 71% dintre consumatori au mai multe sanse sa recomande un brand altora daca au o experienta pozitiva legata de brand-ul respectiv pe retelele de social media.
Iata cateva statistici legate de social media, care dovedesc dincolo de orice indoiala ca afacerea dvs. are nevoie de site-uri precum Facebook, Twitter si LinkedIn pentru a tine pasul cu concurenta:
- Numarul adultilor care utilizeaza site-urile de social media a crescut de la 7% in 2005 la 69% in doar zece ani.
- Numarul celor care acceseaza site-urile de social media pe dispozitive mobile creste cu 30% in fiecare an.
- 2 milioane de oameni de afaceri folosesc astazi publicitate Facebook pentru a-si promova produsele si serviciile.
Despre avantajele social media in afaceri:
Publicitatea pe retelele de socializare poate fi considerata o metoda de marketing relativ noua, dar ea evolueaza mai repede decat ne putem imagina. Ganditi-va la campanii Facebook sau Facebook Ads, de exemplu. Chiar daca Facebook a folosit reclame inca din anul 2005, in primul trimestru al anului 2017, reclamele Facebook au reusit sa insumeze venituri de 9,16 miliarde de euro. Acest lucru arata ca publicitatea pe retele social media va avea un viitor frumos.
Publicitatea pe retelele de socializare se caracterizeaza prin:
• Costuri reduse ale anunturilor: in comparatie cu metodele traditionale de publicitate, cum ar fi mass-media tiparita, publicitatea TV si radio, reclamele pe retelele de socializare sunt mai ieftine.
• Atingerea target-ului: publicitatea traditionala nu va ofera luxul de a ajunge la publicul tinta asa cum se intampla cu reclamele din social media. Utilizand acest tip de marketing ajungeti exact la publicul tinta, cresteti conversiile si, in cele din urma, obtineti o rentabilitate mai mare a investitiei.
• Analiza performantelor in timp real. Orice tip de publicitate offline nu va ofera posibilitatea sa analizati performantele campaniei publicitare. Reclamele de pe retelele de socializare va permit sa urmariti constant cat de bine (sau cat de rau) este primita reclama dvs.. Puteti sa va modificati reclama „din mers” si sa vedeti instantaneu rezultatele.