Criteriul National

Importanta testelor in marketing afiliat

Importanta testelor in marketing afiliat
decembrie 04
08:11 2017

Marketingul afiliat este procedeul prin care tu, afiliatul, faci niste recomandari de produse sau servicii userilor, adica celor care iti viziteaza pagina web sau de social media, iar ei, dand click pe un link special de-al tau, ajung pe anumite site-uri si comanda ceva. Orice. De regula in maxim 30 de zile de la click.

Totul este automat si functioneaza pe principiul “set & forget”. Si banii (multi, putini) incep sa vina.

Dar cum sa faci ca, la aceeasi munca prestata, sa castigi mai mult? Solutia este data de teste, mai exact de AB Testing (sau Split Testing).

In marketing afiliat trebuie testat orice, iar testele se fac pentru a gasi varianta cea mai atractiva pentru client, cea care iti aduce cei mai multi bani. Adica click-uri, pentru ca odata ce ai trimis userul pe site-ul Advertiserului, nu mai ai nici un fel de control asupra a ceea ce face acel user pe site.

Dar tu trebuie sa trimiti cat mai multi useri relevanti pe site-ul advertiserului, si aici este o linie foarte delicata pe care nu trebuie sa o incalci.

Unde se opreste relevanta? E greu de spus, depinde de multi factori, printre care domeniul promovat si advertiserii folositi. Si tocmai pentru ca depinde de multi factori, testele sunt cu atat mai necesare.

Ce putem (si trebuie) sa testam: ancorele folosite pe linkuri, butoane Call to Action (CTA), tabele comparative, diverse formulari ale paragrafelor care stimuleaza emotia etc.

AB Testing pe aceste elemente ne va arata ce variatii atrag mai multe click-uri, iar daca extindem analiza la perioade mai mari, de 30 de zile, putem vedea si impactul in vanzariel generate, adica in relevanta userilor trimisi pe site-ul advertiserului.

Platformele de afiliere au diverse optiuni de afisare a rapoartelor, iar acest Business Inteligence este extrem de important, deoarece ca sa imbunatatesti ceva trebuie sa stii la ce nivele sti in prezent, si la ce nivel ajungi in urma unei schimbari.

AB Testing iti poate arata ce tip de link este click-uit mai des de vizitatorii tai, ce continut ii intereseaza mai mult, la ce culori raspund mai bine etc. In combinatie cu un serviciu cum este HotJar pot afla informatii extrem de utile despre traficul pe site, si poti folosi aceste informatii pentru a creste rata de click, adica pentru a trimite mai mult trafic, la fel de relevant, advertiserului, iar acest lucru se traduce instant in vanzari si comisioane mai mari.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Ionut Barbieri

Ionut Barbieri

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Revoluția fiscală - o gogoriță națională EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Exprimarea greoaie din textul Ordonanței pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal a creat mai degrabă confuzie, în rândul angajaților, decât să confere siguranța pe care și-o doreau guvernanții. Această “revoluție fiscală” declanșată de Guvern a alimentat și mai mult nemulțumirile celor care protestează în stradă săptămână de săptămână.
O adevărată cavalcadă ce a provocat nenumărate neliniști , pe deplin justificate au tot zdruncinat atît încrederea dar mai ales au alimentat temerile tuturor oamenilor de bună credință din Romînia. Promisiunile lansate imediat după începutul acestui an au cauzat o adevărată sarabandă a emisiunilor în care doamna ministră a portofoliului muncii-Lia Olguța Vasilescu a tot fost invitată.
Numai că, din nefericire, din toate acestea s-a desprins ceva ce nu are o finalitate sau ceva care nu va aduce prosperitatea românilor . ‘‘Mult zgomot pentru nimic” ar fi motto-ul acestei adevărate campanii de conștientizare a noii revoluții fiscale. Aceasta își va arăta cu adevărat efectele în cel mai scurt timp.

Cu toate mijloacele moderne de informare , promisiunile și noutatea adusă în practică în domeniul fiscal a determinat ca întreaga clasă politica aflată la guvernare să se plângă deseori că toți oamenii nu le înțeleg deloc rostul sau deja iluzoriul program de guvernare, rămas mereu în urmă sau neonorat din cauze diverse…
Lipsa de transparență este dublată și de o lipsă de comunicare corespunzătoare ce accentuează lipsa resurselor financiare si antrenează nemultumirea majorității cetățenilor, acei buni plătitori de taxe și impozite ! .......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Parteneri:

content writing
clovis.ro