Criteriul National

In ce consta un magazin online si ce castig poate aduce

In ce consta un magazin online si ce castig poate aduce
august 26
04:51 2016

Magazinul online este, fara doar si poate, afacerea momentului. Fie ca alegi sa vinzi produse electronice, piese de mobilier sau mancare, comertul online poate sa reprezinte una dintre solutiile cele mai eficiente pentru a genera vanzari. Pentru a te bucura, insa, de succesul oferit de un magazin online, trebuie sa cunosti cateva informatii despre acesta.

In cadrul acestui articol incercam sa mentionam principalele lucruri despre un magazin online ca si afacere. Aceste informatii sunt foarte utile tuturor interesati sa isi infiinteze o noua afacere in mediul online dar nu au experienta necesara.

Ce este un magazin online

Este un site web pe care iti poti prezenta produsele, cu scopul de a le vinde. Un magazin online implica mai multe faze, extrem de importante, diferite mult de cele prezente intr-un magazin fizic:

Formularul de comanda

Clientul este cel care face toata treaba in timpul unei comenzi, asadar, magazinul trebuie sa aiba un formular cat mai bine pus la punct si usor de folosit. Acesta trebuie sa fie usor de utilizat incat sa permita sa plaseze o comanda rapid si usor si clientilor cu o mai mica experienta in mediul online.

De asemenea o comanda se poate plasa si telefonic, aceasta facilitate fiind foarte utila si poate ajuta la o mai buna crestere a ratei de conversie. Multi posibili clienti suna pentru mai multe detalii despre produse.

Ambalarea

Daca vinzi produse online, un aspect foarte important in ceea ce le priveste este ambalarea. Trebuie sa te asiguri ca ai un ambalaj de buna calitate, care poate sa protejeze produsul, in asa fel incat sa ajunga in deplina siguranta la client.

Livrarea si costul de livrare

Este un alt aspect care diferentiaza un magazin online de unul fizic. Daca ai un magazin online trebuie sa livrezi, ceea ce inseamna ca trebuie sa gasesti o firma care sa faca acest lucru si care sa iti poata oferi o colaborare de buna calitate.

Cat se poate castiga dintr-un magazin online

Este o intrebare ce sta pe buzele majoritatii celor care isi doresc sa inceapa o afacere online. Din pacate, nu este o intrebare care poate genera un raspuns concret. Un magazin online poate sa produca cateva mii de lei, poate sa produca cateva zeci de mii de lei, cateva sute de mii sau doar cateva sute de lei.

Sunt multi factori ce contribuie la acest aspect, principalul fiind seriozitatea si rabdarea pe care o are administratorul. Daca vrei o afacere de succes, indiferent ca este vorba despre un magazin online sau orice alta afacere, trebuie sa te astepti la esecuri peste care sa poti trece cu incredere.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro