Criteriul National

Începe o nouă ediţie a campaniei prin care sunt colectate dozele pe litoral

Începe o nouă ediţie a campaniei prin care sunt colectate dozele pe litoral
iulie 11
15:30 2017

Every Can Counts România porneşte motoarele reciclării dozelor din aluminiu în cadrul unei noi ediţii a campaniei „ExtravaCANza – Şi mama reciclează!”. În luna iulie, turiştii care îşi petrec concediul pe litoral vor putea uita de grija deşeurilor, având în dispoziţie un aparat inteligent în care pot recicla dozele din aluminiu. Organizatorii campaniei au pregătit premii şi activităţi distractive pentru toţi participanţii.

Asociaţia Alucro – Every Can Counts România pregăteşte o nouă ediţie a campaniei prin care în fiecare an încurajează turiştii să fie responsabili în vacanţă. „ExtravaCANza – Şi mama reciclează!” se desfăşoară în zilele 14-16, 21-23 şi 28-30 iulie pe plaja Flora din staţiunea Mamaia. Campania presupune colectarea dozelor din aluminiu de către turişti şi reciclarea acestora într-un aparat inteligent, care le permite să vadă câte doze au introdus şi, pe baza bonului emis de aparat, să îşi aleagă unul dintre premiile pregătite de organizatori. Premiile sunt acordate în funcţie de numărul de doze introduse în aparatul de reciclare – pentru 5 doze reciclate turiştii primesc o doză de băutură, pentru 30 de doze, un vas termorezistent, iar pentru 50 de doze, o tigaie wok. În plus, în fiecare sâmbătă va avea loc o tombolă unde participanţii pot câştiga un aspirator pentru pat, saltele şi un smartphone.

„Pregătim în fiecare an o ediţie a acestei campanii şi încurajăm toţi turiştii, indiferent de vârstă, să recicleze dozele după ce au consumat conţinutul. Prin această acţiune contribuim nu doar la păstrarea unor locuri de vacanţă curate, ci îi facem pe oameni să înţeleagă că pot recicla oriunde şi oricând, având în vedere că şi în hypermarketuri există astfel de aparate.” Declară Adina Magsi, Director General Alucro – Every Can Counts România.

ExtravaCANza – Şi mama reciclează! face parte dintr-o amplă campanie naţională destinată promovării, colectării şi reciclării dozelor din aluminiu. Mai multe detalii despre reciclarea dozelor sunt disponibile pe www.everycancounts.ro.

Parteneri: Can Pack Recycling, Zamba, RomPack Management

Parteneri media: EcoMagazin, InfoPack.ro, StiriONG, Mesager de Constanta, Criteriul National, Constanteanul.ro, IonutComan.ro,

Despre Every Can Counts Romania:  Asociaţia Non Profit Alucro este singura organizaţie din România care derulează campanii de informare dedicate colectării şi reciclării dozelor din aluminiu. Ca urmare a faptului că din 2011 Alucro reprezintă în România programul internaţional Every Can Counts – o platformă europeană răspândită în mari ţări precum UK, Irlanda, Franţa, Austria – desfăşoară ample activităţi de informare şi educare la nivel naţional, cu privire la reciclarea dozelor din aluminiu, colaborând astfel cu autorităţile Statului, companiile de profil (societăţi de salubritate, centre de colectare), diverse societăţi comerciale, ONG-uri şi instituţii de învăţământ dar şi printr-un dialog direct cu cetăţenii în cadrul evenimentelor publice. Mai multe detalii găsiţi pe www.alucro.ro si www.everycancounts.ro

Campanie ExtravaCANza 2017 Campanie ExtravaCANza_2017

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo