Criteriul National

INEDIT! Discovery va prelua controlul total al grupului Eurosport!

iulie 24
10:22 2015

 

Reprezentanţii Discovery Communications au anunţat că au ajuns la o înţelegere cu compania media franceză TF1 şi vor prelua integral postul Eurosport, pentru suma de 491 de milioane de euro. Discovery Communications îşi exercită, astfel, opţiunea de a prelua restul de 49% din acţiunile TF1 Group în grupul Eurosport, potrivit unui comunicat al companiei.  

Eurosport logo

  Acest fapt conduce la un control total al Discovery asupra Eurosport, la aproximativ un an de la preluarea pachetului majoritar al acestui grup sportiv (51%), de la TF1.

„Discovery Communications este încântat să îşi extindă şi să aprofundeze investiţiile în Eurosport şi vom continua să consolidăm cel mai nou brand global al nostru prin achiziţia drepturilor de difuzare a unor competiţii sportive relevante la nivel local, fapt care creează valoare pentru fani, advertiseri şi distribuitori“, a declarat David Zaslav, preşedinte şi chief executive officer (CEO) al Discovery Communications.  

David Zaslav aminteşte totodată că Discovery Communications şi-a început investiţiile în Eurosport în anul 2012, când a anunţat preluarea a 20% din acţiunile grupului sportiv francez. În iunie 2014, Eurosport a finalizat preluarea pachetului majoritar al Eurosport International (51% din acţiuni).

Discovery va consolida brandul sportiv Eurosport De asemenea, potrivit lui David Zaslav, preluarea controlului total al Eurosport reprezintă punctul culminant al angajamentului Discovery pentru a consolida Eurosport ca un brand sportiv premium şi integrat complet în portofoliul global al Discovery.   „Suntem încântaţi de excelenta relaţie dintre Discovery şi TF1 de la momentul începerii parteneriatului nostru, în 2012“, a spus, la rândul său, Nonce Paolini, preşedinte şi CEO al TF1. El a mai spus că cele două companii vor continua să colaboreze şi după finalizarea acestei achiziţii.   Începând din mai 2014, Discovery şi Eurosport au achiziţionat peste 7.500 de ore de conţinut sportiv – dintre care peste 3.300 de ore de conţinut live – pe an, pentru peste 50 de evenimente sportive, scrie şi Mediafax. Discovery, drepturi de difuzare pentru Jocurile Olimpice 2018-2024 Totodată, în luna iunie, Discovery/ Eurosport au anunţat că au cumpărat, pentru suma de 1,3 miliarde de euro, drepturile de difuzare TV şi pe toate platformele, în Europa, pentru cele patru ediţii ale Jocurilor Olimpice, din perioada 2018 – 2024.

De asemenea, noua înţelegere include o prevedere referitoare la posibilitatea ca TF1 să ia înapoi cele 20% din acţiunile deţinute de Discovery în televiziunile de documentare TV Breizh, Histoire şi Ushuaïa TV, pentru 15 milioane de euro.

Discovery

 

Reamintesc faptul ca Discovery Communications este lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, care ajunge la aproape trei miliarde de abonaţi în peste 220 de ţări şi teritorii. De peste 30 de ani, Discovery le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea, prin intermediul brandurilor sale globale de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, ID Xtra, Discovery Science şi OWN: Oprah Winfrey Network.   De asemenea, Discovery este un furnizor de produse şi servicii educaţionale în şcoli, prin intermediul Discovery Education, şi deţine un portofoliu divers de servicii media digitale, printre care Discovery Digital Networks.   În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, 16 branduri Discovery ajung la peste 503 de milioane de abonaţi din 108 de ţări şi teritorii, fiind difuzate în 20 de limbi.

Eurosport este cel mai mare grup media de sport din Europa şi este deţinut de Discovery Communications. Eurosport ajunge la 222 de milioane de abonaţi din 91 de ţări din Europa, Asia-Pacific, Africa şi Orientul Mijlociu. Eurosport este canalul paneuropean numărul unu, care transmite peste 5.000 de ore de conţinut sportiv în direct în fiecare an, în 137 de gospodării din 54 de ţări, oferind comentariu de calitate în 20 de limbi. Eurosport.com este cea mai importantă platformă online de sport din Europa înregistrând 23 milioane de vizitatori pe lună. Eurosport Events este divizia responsabilă de managementul şi promovarea evenimentelor sportive internaţionale.

Surse foto : brandingsource.blogspot.comdjgilbert.mex.tl

 

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo