Criteriul National

Influenta aspectului fizic in cariera

Influenta aspectului fizic in cariera
august 02
14:54 2017

Imaginea personala conteaza la o prima vedere, nu neaparat frumusetea ca aspectul ingriit si tinutele impecabile, mai ales cand vine vorba de job. In viata noastra sociala, imaginea se traduce prin perceptia pe care ceilati o au despre noi. Felul in care ne imbracam, atitudinea, personalitatea, precum si comportamentul fata de ceilalti sunt lucruri care contribuie la conturarea unei pareri din partea celor din jur.

Intr-adevar, haina nu il face pe om, insa de-a lungul timpului, s-a demonstrat faptul ca aspectul fizic al unei persoane contribuie la prestanta acesteia, mai ales in cazul femeilor. Tinuta purtata zi de zi trebuie sa fie una in conformitate cu politica firmei la care ai ales sa lucrezi, mai ales daca majoritatea angajatilor respecta acest lucru. Dress-code-ul angajatilor este o practica des intalnita in firmele mari, avand cateva exceptii de la regula.

O femeie este constienta de atuurile pe care i le ofera imaginea in societate, aspectul fizic, de aceea ne aflam intr-o continua schimabre si reinventare a stilului nostru, astfel incat sa obtinem cele mai bune rezultate cand vine vorba de exprimarea unei atitudini profesioniste si capabile. Vestimentatia este mai mult privita ca o vizita personala, care exprima anumite lucruri despre personalitatea fiecaruia. Exista domenii in care tinutele sobre sunt impuse, insa intr-un domeniu precum videochatul, aspectul fizic este un lucru care ofera numeroase oportunitati si avantaje pe termen lung.

Atunci cand alegem sa purtam anumite obiecte vestimentare la locul de munca, accesoriile sunt neplispite din completarea acesteia, mai ales in cazul femeilor care sunt impatimite ale frumosului si care au posibilitatea de a combina diverse elemente astfel incat aprecierile si complimentele sa fie primite in fiecare zi. Inca din adolescenta incepem sa deprindem anumite lucruri are reprezinta puncte forte pentru succesul garantat intr-o cariera, printre care personalitatea si atitudinea folosita in societate, dar si aparitiile in societate.

Tuturor le face placere sa fie in centrula atentiei atunci cand participa la un eveniment, sau chiar si in viata de zi cu zi, iar cele mai multe priviri sunta tintite asupra felului in care ne prezentam, precum si datorita aspectului fizic. Sportul, o alimentatie sanatoasa sunt benefice pentru imbunatatirea felului in care aratam, astfel incat sa ne simtim bine in pielea noastra.

Un confort si un echilibru intre sentimentul de bine in propriul corp dar si in luarea deciziilor care ne ofera incredere de sine sunt lucruri care stau la baza succesului in cariera, indiferent ca alegem un job de model in videochat sau un post intr-o companie mare.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Roxana Dascalu

Roxana Dascalu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo