Criteriul National

INFORMATIV! Epopeea monopolului descoperit in Constanta!

iunie 18
16:55 2015

 

 INCREDIBIL!

Epopeea monopolului descoperit in Constanta! EXCLUSIVITATE!

 

Se pare ca inventivitatea romaneasca nu cunoaste nicio limita!

Criteriul 9999

Din surse demne de incredere si, in exclusivitate pentru cititorii acestui ziar am aflat cum anume se pot face afaceri „cu caracter legal” in care o anumita firma privata din Constanta detine drepturi de publicitate, de promovare a unor  (intr-un cuvant) monopol!

Si, sa nu va imaginati ca acest lucru ar iesi din contextul „linistit” si total „fericit” al acestei urbe.

La o privire mai atenta , datorat unei „scurgeri de informatii” am ramas fara de cuvinte. Mai precis, pentru o banala aprobare din partea Primariei Constanta pentru a promova un eveniment sau un produs pe domeniul public este nevoie sa te adresezi unui intermediar, unei firme private „specializate” in acest sens!

Astfel acestia, ce activeaza inca din anul 2000 detin dreptul de a reprezenta Primaria percepe anumite tarife preferentiale, trei costuri si anume:

1) Suma de 200 ron  + TVA – taxa de autorizare pentru intreaga campanie-aproximativ 250 ron
2) Suma de 1.75 lei/zi/promoter + tva- aproximativ  2, 5 ron
3) 40 euro/zi/locatie + TVA, locatie insemnand o suprafata de aproximativ 200mp (unde se desfasoara activitatea de impartire flyere sau alte activitati similare)  APROXIMATIV 200 RON +TVA

4) Alte taxe percepute pentru orice fel de material aditional, pubicitar

Toata aceasta „afacere” cu iz „legal” se desfasoara intr-o perioada relativ mica de timp- 3 zile lucratoare inainte de inceperea campanie.Dupa parafarea contractului si atasarea anexelor se achita  de catre firma suma catre Primarie urmand sa fie apoi recuperata direct din buzunarul clientului.

Metoda pare una ingenua, tipica occidentala, insa ascunde nenumarate alte amanunte ce incrimineaza si aduc deservicii atat firmei in cauza (ce din motive subiective nu am dorit sa-i facem „publicitate nedorita) cat si beneficiarilor, cetatenilor de buna credinta ce doresc si cateodata apeleaza la asemenea compromisuri.

Va vom tine la curent cu „evolutia” acestui caz si de asemenea cu dezvaluirile cu si despre aceasta ingenioasa metoda de a prospera pe spatele constantenilor!

Redactia Criteriul National

Sursa foto : psnews.ro

 

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro