Criteriul National

Instrumente de marketing gratuite pentru business-ul tău

Instrumente de marketing gratuite pentru business-ul tău
septembrie 04
17:42 2020

 

Marketing-ul Online este un punct vital atât pentru o afacere la început de drum, cât și pentru un business existent pe piață. 

Deși poate părea dificil la început, de-a lungul anilor au apărut multe instrumente care te pot ajuta să începi Marketing-ul Online pentru afacerea ta, fără prea multe bătăi de cap.

Din fericire, există multe instrumente de Marketing Online care sunt gratuite și oferă multe opțiuni – poți comunica eficient cu clienții, poți monitoriza și măsura rezultate, poți crea conținut pentru afacerea ta și multe altele. De aceea, ne-am gândit la următoarea listă pentru tine:

 

 

Fiind un instrument foarte folosit în toată lumea pentru conturarea diferitelor materiale vizuale – vizualuri pentru Social Media, afișe, broșuri, prezentări, website, chiar și format video- Canva îți oferă multe oportunități și opțiuni pentru a-ți crea identitatea vizuală în mediul online. Deși ai multe template-uri, pe care le poți modifica și adapta după propriile gusturi,  poți crea și design-uri de la zero – oferindu-ți o gamă largă de elemente.

 

Email Marketing-ul este un element cheie pentru orice business, iar MailChimp vine în ajutorul tău prin planul gratuit pe care îl oferă. De altfel, este printre cele mai folosite instrumente de Email Marketing din lume, având peste 12 milioane de utilizatori. La fiecare 1 euro investit în acest canal, câștigi înapoi 44 euro – ceea ce înseamnă că ai un Return on Investment de 4400%. Planul gratuit îți oferă posibilitatea de a trimite email-uri către o bază de date de maximum 2000 de adrese, ceea ce este mai mult decât suficient pentru o afacere la început de drum. De asemenea, pentru magazinele online, există posibilitatea de a conecta cu platforma ecommerce, astfel încât să poți vedea încasările care-ți vin din Email Marketing.

 

  • Google Analytics – Măsurarea rezultatelor

 

Deși este unul dintre instrumentele cele mai folosite, există și afaceri care încă nu îl folosesc. Unul dintre avantajele acestuia este faptul că poți contoriza volumul de trafic venit pe website, venit din fiecare canal de Marketing. Încă un avantaj important este că poți afla cât mai multe date despre audiența ta: demografice, geografice & interese.

 

 

Cu toții știm ce importanță are Social Media pentru un brand și este bine să nu neglijăm acest aspect – fiind locul unde se află o parte mare din audiența oricărui brand. Hootsuite te va ajuta să îți planifici postările din Social Media din timp, astfel încât să ai un plan făcut și să economisești timp. Planul gratuit îți asigură gestionarea a 3 conturi – deci vei putea administra profilul de Facebook, Instagram și LinkedIn din același loc fără griji.  

 

 

Cu ajutorul acestui instrument, îți poți planifica strategia de Content Marketing pentru afacerea ta. Acesta te va ajuta să găsești cuvintele cheie potrivite, iar tu trebuie doar să introduci câteva cuvinte relevante pentru afacerea ta. Acest instrument îți va spune ce cuvinte cheie să iei în considerare în funcție de volumul de căutări lunare. 

Sperăm că acest articol te-a ajutat și ai aflat despre câteva instrumente de Marketing Online utile pentru afacerea ta! Dacă ești în căutarea unui partener care te poate ajuta cu conturarea unei strategii de Marketing Online, agenția de marketing Marketiu se ocupă cu acest lucru! ???? 

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul