Criteriul National

CTA- Intelectualii cu PAPION SI IZMENE DE MATASE rasufla usurati: ,,Vin francezii la festival! Suntem salvati!”

CTA- Intelectualii cu PAPION SI IZMENE DE MATASE rasufla usurati: ,,Vin francezii la festival! Suntem salvati!”
iunie 20
11:11 2016

imagine articol

 

Mare bucurie şi pupături în lumea intelectualităţii cu izmene mulate si papione roşii. ,,Vai-vai madamme ai auzit, vin fraţujii? vai-vai felicitări bisou-bisou mon cher, gata-gata, viaţa culturală în cetatea antică este salvată!” Mai toată lumea ia o gură de fum RATC, priveşte indestulată din maşină către parcul betonat şi maşinile de pe trotuar şi răsuflă uşurată: ,,Gataaa… debarcă francezii, avem festival, am intrat în lumea bună”. Pupături cu urme de ruj turcesc şi cioc-cioc cu vin portughez, mare sărbătoare în rândul comunitătii locale care mândră şi responsabilă populează polisul întemeiat de eleni, dezvoltat de romani şi planificat de armeni, nemti, si greci.

Cităm câteva reacţii din cercurile elitiste ale Constanţei, unde întrebaţi fiind intelectualii de ce nu au încercat şi în trecut să salveze viaţa culturală la malul mării, au răspuns: ,,Ehhhe miorlau miorlauuu… în epoca vegetală mon cher nu era caşcaval miauuu miauuu… abia dacă ne ajungea de un sălămior săsesc….şi mai trăgea şi alesul cu praştia cu boabe de mazăre în noi, era foarte periculos…miau-miau”

Dragi constănţeni, pregătiţi fracul şi rochiile cu volane să mergem la spectacole! Nu mai contează distanţa uriaşă de 300 de m până la locul unde cu câteva zile în urmă un „trib” lua la bătaie cu scuipături şi înjurături tineri arhitecţi şi profesori care vor să salveze ca fraierii monumentele în loc să pape ca patrioţii la Cin-Cin, nu mai contează că din tot situl istoric nici măcar 2-3% nu mai are autenticitate antică, nu mai contează că nu ştie mai nimeni unde era amfiteatrul antic şi că peste el un monstru gingaş de hotel s-a aşezat, nu mai contează că în librării nu găsesti o carte de istorie a Constanţei, nu mai contează că actualul primar, mândru vencin elegant al saloanelor erotice şi al şaormeriilor îi trage cârpăceală după cârpăceală si cu bani europeni. Gataaaa! Am intrat pe drumul cel bun care va dura cel mult 4-5 milenii până când oraşul va începe să strălucească pe alocuri! Trăiască! Trăiască! Uraaa Uraaaa

PROGRAM spectacole AICI – festivalul este bine-venit bineînteles, dar reacţia clasei intelectuale este interesantă: casa este cu poponelul în sus, dar ei mândri primesc musafiri

sinagoga-constanta

Untitled

 

redactare Andrei Chivu

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Andrei Chivu

Andrei Chivu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo