Criteriul National

IVECO – în topul înmatriculărilor și la început de 2019

IVECO – în topul înmatriculărilor și la început de 2019
aprilie 03
13:35 2019

Trendul ascendent al industriei transporturilor din România atrage după sine creșteri în vânzări și pentru producătorii de autovehicule comerciale. Conform statisticilor furnizate de către DRPCIV (DIRECŢIA REGIM PERMISE DE CONDUCERE ŞI ÎNMATRICULARE A VEHICULELOR), dacă în decembrie 2018 s-au înmatriculat 1260 vehicule comerciale noi până în 3.5 tone, iată că în ianuarie 2019 s-au înmatriculat 1598 vehicule comerciale noi până în 3.5 tone (o creștere interesantă de +26%).

De asemenea, există o creștere semnificativă față de luna decembrie 2018 și pentru HCV-uri noi (vehicule comerciale grele de minim 16 tone). Dacă în decembrie 2018 erau înmatriculate doar 403 de astfel de autoutilitare noi, în 2019 luna ianuarie a avut loc o creștere destul de importantă, s-au înmatriculat 627 (+55%) vehicule noi, cu Masa Maximă Autorizată de peste 16 tone.

Gama de autoutilitare IVECO stă destul de bine atât pe sectorul 3.5 tone, dar și pe parte de HCV, a autoutilitarelor cu o masă maximă autorizată mai mare de 16 tone. Compania italiană care are sediul central la Turin reușește să se mențină de ani buni în topul preferințelor industriașilor români, întrucât vine pe piață cu îmbunătățiri anuale pentru autoutilitarele vândute, cu avantaje pe parte de service și finanțare și nu în ultimul rând, cu prețuri mai mult decât competitive pentru România.

2019 a început cu un veritabil loc 3 în topul înmatriculărilor de autoutilitare noi și second hand în România pentru constructorul de la Turin iar evoluția pe care a avut-o pe piață în 2018 ne face să credem că va urma un an fantastic din punct de vânzărilor pentru IVECO. Astfel, în luna ianuarie 2019, conform statisticilor DRPCIV 976 înmatriculări de autoutilitare noi și second hand au fost pentru Mercedes Benz, 806 pentru Ford și 644 înmatriculări de autoutilitare noi și second hand pentru IVECO.

La coada clasamentului în topul înmatriculărilor de autoutilitare noi și second hand pe luna ianuarie 2019 se află evident branduri consacrate doar pentru fabricarea de HCV-uri, vehicule grele cu masa maxim autorizată de peste 16 tone. Din păcate, România nu are încă o putere de cumpărare asemănătoare Europei de Vest astfel încât transporturile să fie la fel de profitabile, să se dezvolte la fel de mult. Majoritatea înmatriculărilor din transporturile românești aduc în prim plan second hand-uri, cel puțin atunci când vine vorba despre autoutilitare de mare tonaj.

Pe parte de autoutilitare noi, gama de vehicule ușoare IVECO Daily (până în 3.5 tone) are foarte mare priză în România întrucât pe lângă prețurile foarte bune față de concurență, vine cu o serie de avantaje care sunt considerate drept interesante de către mediul antreprenorial din domeniul transporturilor:

  • Designul IVECO Daily este unul indiscutabil mai frumos față de tot ce există astăzi pe piață. În plus, acest design îmbunătățește aerodinamicitatea, rezultând un consum mai bun.
  • Dubița Daily a primit în 2015 distincția International Van of the Year, întrucât a reușit să aducă în prim plan cel mai bun echilibru între: volumul de încărcare, manevrabilitate și consum.
  • Noua gamă de transmisii automate AGile aduce un plus de confort în conducere și reușește să pună umărul la un consum de combustibil redus.

Se pare că inginerii de la IVECO reușesc să aducă îmbunătățiri progresive capabile să facă diferența pe piață. Cu toate că prima lună a fost una foarte bună, rămâne de văzut ce se va întâmpla în 2019 cu acest brand italian care de ani buni își dă silința să evolueze pe piața din România, aducând un plus de calitate atât pentru autoutilitarele sub 3.5 tone dar și pentru sectorul autovehiculelor de mare tonaj.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Stefan

Stefan

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei