Criteriul National

IVECO – în topul înmatriculărilor și la început de 2019

IVECO – în topul înmatriculărilor și la început de 2019
aprilie 03
13:35 2019

Trendul ascendent al industriei transporturilor din România atrage după sine creșteri în vânzări și pentru producătorii de autovehicule comerciale. Conform statisticilor furnizate de către DRPCIV (DIRECŢIA REGIM PERMISE DE CONDUCERE ŞI ÎNMATRICULARE A VEHICULELOR), dacă în decembrie 2018 s-au înmatriculat 1260 vehicule comerciale noi până în 3.5 tone, iată că în ianuarie 2019 s-au înmatriculat 1598 vehicule comerciale noi până în 3.5 tone (o creștere interesantă de +26%).

De asemenea, există o creștere semnificativă față de luna decembrie 2018 și pentru HCV-uri noi (vehicule comerciale grele de minim 16 tone). Dacă în decembrie 2018 erau înmatriculate doar 403 de astfel de autoutilitare noi, în 2019 luna ianuarie a avut loc o creștere destul de importantă, s-au înmatriculat 627 (+55%) vehicule noi, cu Masa Maximă Autorizată de peste 16 tone.

Gama de autoutilitare IVECO stă destul de bine atât pe sectorul 3.5 tone, dar și pe parte de HCV, a autoutilitarelor cu o masă maximă autorizată mai mare de 16 tone. Compania italiană care are sediul central la Turin reușește să se mențină de ani buni în topul preferințelor industriașilor români, întrucât vine pe piață cu îmbunătățiri anuale pentru autoutilitarele vândute, cu avantaje pe parte de service și finanțare și nu în ultimul rând, cu prețuri mai mult decât competitive pentru România.

2019 a început cu un veritabil loc 3 în topul înmatriculărilor de autoutilitare noi și second hand în România pentru constructorul de la Turin iar evoluția pe care a avut-o pe piață în 2018 ne face să credem că va urma un an fantastic din punct de vânzărilor pentru IVECO. Astfel, în luna ianuarie 2019, conform statisticilor DRPCIV 976 înmatriculări de autoutilitare noi și second hand au fost pentru Mercedes Benz, 806 pentru Ford și 644 înmatriculări de autoutilitare noi și second hand pentru IVECO.

La coada clasamentului în topul înmatriculărilor de autoutilitare noi și second hand pe luna ianuarie 2019 se află evident branduri consacrate doar pentru fabricarea de HCV-uri, vehicule grele cu masa maxim autorizată de peste 16 tone. Din păcate, România nu are încă o putere de cumpărare asemănătoare Europei de Vest astfel încât transporturile să fie la fel de profitabile, să se dezvolte la fel de mult. Majoritatea înmatriculărilor din transporturile românești aduc în prim plan second hand-uri, cel puțin atunci când vine vorba despre autoutilitare de mare tonaj.

Pe parte de autoutilitare noi, gama de vehicule ușoare IVECO Daily (până în 3.5 tone) are foarte mare priză în România întrucât pe lângă prețurile foarte bune față de concurență, vine cu o serie de avantaje care sunt considerate drept interesante de către mediul antreprenorial din domeniul transporturilor:

  • Designul IVECO Daily este unul indiscutabil mai frumos față de tot ce există astăzi pe piață. În plus, acest design îmbunătățește aerodinamicitatea, rezultând un consum mai bun.
  • Dubița Daily a primit în 2015 distincția International Van of the Year, întrucât a reușit să aducă în prim plan cel mai bun echilibru între: volumul de încărcare, manevrabilitate și consum.
  • Noua gamă de transmisii automate AGile aduce un plus de confort în conducere și reușește să pună umărul la un consum de combustibil redus.

Se pare că inginerii de la IVECO reușesc să aducă îmbunătățiri progresive capabile să facă diferența pe piață. Cu toate că prima lună a fost una foarte bună, rămâne de văzut ce se va întâmpla în 2019 cu acest brand italian care de ani buni își dă silința să evolueze pe piața din România, aducând un plus de calitate atât pentru autoutilitarele sub 3.5 tone dar și pentru sectorul autovehiculelor de mare tonaj.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Stefan

Stefan

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Despre „dreptatea” care cere ”justiție” și importanța ei - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dintru început, pentru a vă asigura, cu toată sinceritatea, vreau să vă aduc la cunoștință faptul că acest material nu este conceput a fi unul strict tehnic, înveșmântat în termeni academici greoi. Cu aceeași deschidere vreau să vă mulțumesc și să vă asigur totodată că acest material nu se vrea a fi unul complet, deoarece în rândurile de mai jos voi încerca să realizez o sinteză a unor considerații pe baza evidențelor, în care mi-am propus temerara clarificare a noțiunilor de „dreptate” și de ”justiție”, văzute din mai multe unghiuri de vedere. De aceea, tot ceea ce este cuprins în spațiul acestui material este pur subiectiv dar și perfect argumentat. Luând în considerare acestea, orice fel de încercare de a aduce laude sau dimpotrivă de a cere desființarea totală sau parțială, prin forța și justețea argumentelor vă revin în integralitate, indiferent de natura sau de scopul motivării dumneavoastră în prealabil.

Ca urmare a tuturor celor convenite, ceea ce voi realiza direct sau indirect poate fi comentat și analizat, dezbătut deoarece numai într-o asemnea manieră, prin varietatea punctelor de vedere, prin cumulul de informații și forța argumentelor sustenabile ce creează punți de legătură.De aceea se poate vorbi deschis, fără menajamente despre aceste concepte, virtuți în această societate postmodernă măcinată de griji, de consumerism cât și de vicii.

Din punctul meu de vedere, această opțiune de a avea păreri și de a le susține reprezintă și respectă cu adevărat libertatea și demnitatea oricărui semen. Iar puterea reală, justificată la care oamenii speră să găsească ajutor este dată de către Acel Creator, care are grijă de fiecare dintre noi și care ne inspiră sau ne poate transforma în creațiile sale apropiate, desăvârșite Lui. Urmând acest fir călăuzitor, aș îndrăzni să vă spun că nu voi folosi în acest caz doar simple metafore, ci totul se dorește să fie legat de rolul și semnificația care i se acordă noțiunilor extinse de dreptate, de justiție.

Din cele mai vechi timpuri, chiar din momentul în care Cain l-a ucis pe Abel se produce în lume o separație între prigoniți și victimă, între ucigaș și cel ucis, sacrificat din răutate .Aceasta cse va transmite și se va amplifica tuturor generațiilor, inclusiv celor din actualitate. Setea de răzbunare de răutate a lui Cain cât și a urmașilor săi se poate identifica fără niciun fel de impediment.Tot așa, ideea de jertfă, de asumare a urmașilor lui Abel a constituit chiar unul dintre atributele omenești de prim rang. Însă, între aceste modele transparente există și alte atribute,virtuți (posibil moștenire a scânteii divine,a harului cu care suntem fiecare dintre noi înzestrați) precum dreptatea,cinstea,corectitudinea dar și justiția.

Numai că, din momentul izgoniți din grădina Edenului a protopărinților noștri Adam și Eva, aceste caracteristici psihice și volitive nu au mai fost că la început,în binecuvântatul moment al Creației.Răzvrătirea, ascultarea de șarpe,călcarea poruncii a dus la pervertirea omului cât și a întregii creații de pe pământ. Automat,sentimentele faptele și gândurile „de a fi ca Dumnezeu” și de a stăpâni,de a cunoaște creația s-au amestecat într-un mod incredibil. De aici înainte, moartea, păcatul au devenit firești tuturor, ca și setea anumitor semeni de a clama dreptatea, de a invoca fondat justiția omenească.

Revenind la unul dintre cele mai importante motive care au generat acestea văzute ca fiind antagonice- pe de o parte Dreptatea Lui Dumnezeu materializată prin izgonirea din Rai și nedreptatea lui Cain care l-a ucis pe fratele său Abel-putem descoperi și alte fațete ale acestor evenimente consemnate în Cartea Cărților.

Unii exegeți ai Vechiului Testament precum sfântul Chiril al Alexandriei interpretează însă în profunzime textul, plecând de la pedeapsa înşeptită pentru cel care l-ar ucide pe Cain din cartea Facerii .Surprinzător sau nu, în opinia acestui om înduhovnicit nu ar fi vorba doar de un singur păcat, ci de o înlănţuire de şapte păcate, care au pus stăpânire pe Cain. Deja când Dumnezeu i se adresează, vorbindu-i despre natura păcatului, Cain comisese trei din cele şapte.

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei