Criteriul National

Jucariile LEGO Star Wars – o istorie a unui brand nemuritor

Jucariile LEGO Star Wars – o istorie a unui brand nemuritor
iunie 16
16:12 2017

jucarii LEGO Star WarsIn anul 1999, Star Wars a devenit prima tema licentiata care avea sa fie lansata de catre compania LEGO, fiind cea mai longeviva gama de produse a acestora, care are mai exact 18 ani, in conditiile in care celebrul film implineste anul acesta 40 de ani de existenta. An de an, conceptul de jucarii LEGO Star Wars este actualizat pe baza filmelor si serialelor, motiv pentru care acestea inca par noi, desi au fost concepute inca de la finalul secolului XX.

Timp de 30 de ani, cele mai populare jucarii asociate Star Wars au fost figurinele realizate de catre compania americana Kenner, care a reinventat modul in care produsele bazate pe film ar fi trebuit sa arate; linia introdusa consta in figurine de aproximativ 10 centimetri, fiind menite sa permita companiei sa vanda si masinute si seturi de jucarii aferente fara ca acestea sa fie incredibil de mari, lucru care ar fi putut sa fie considerat ridicol. Cu toate acestea, pentru ca socotelile de acasa nu se potrivesc niciodata cu cele din targ, compania nu a reusit sa lanseze linia de produse pana la Craciunul din 1977, livrand clientilor cutii goale, cu promisiunea ca jucariile LEGO Star Wars pentru copii vor aparea pe piata in curand.

Intr-adevar, prima linie de patru figurine a fost speciala, insa succesul pe care l-a avut nu a fost de lunga durata. In timp ce vanzarile scadeau din ce in ce mai mult, jucariile LEGO Star Wars incepeau sa fie din ce in ce mai populare. Copiii erau mult mai incantati de personajele stilizate si vehiculele in miniatura care trebuiau sa fie construite manual. Desi gama de produse a avut succes inca de la inceput, parerile s-au schimbat odata cu aparitia liniei ,,Razbunarea lui Sith”. Cu toate ca designul jucariilor LEGO Star Wars a fost imbunatatit, oamenii erau mai interesati de jocurile video, care incepeau sa ocupe din ce in ce mai mult loc pe rafturile magazinelor.

Pentru a tine pasul cu concurenta, compania de jucarii LEGO a inceput sa-si dezvolte o alta strategie pentru a reatrage cumparatorii. Astazi, aceste jucarii pentru copii au un succes de neimaginat, fiind prezente in casele multor familii inainte ca acestea sa fi vazut filmul. Brandul a stiut sa-si asume riscuri, sa redefineasca colectiile, sa comercializeze produse neasteptate (ca de exemplu cani), astfel incat a ajuns sa aduca jucariile LEGO Star Wars la un nivel superior de popularitate.

Jucariile LEGO Star Wars ii ajuta pe copii sa se concentreze asupra unui anumit lucru, fara sa mai fie distrasi de alte jucarii sau sa se plictiseasca prea repede. Ei dobandesc abilitatea de a se organiza singuri si a executa, acestea fiind aptitudini de care vor avea nevoie intotdeauna, in diferitele situatii in care vor fi pusi de-a lungul vietii. De asemenea, atunci cand lucrurile nu merg conform planului, sunt nevoiti sa regandeasca o noua strategie – astfel, copiii devin perseverenti si flexibili in functie de situatie.

Jucariile LEGO Star Wars pot fi achizitionate la preturi accesibile din magazinul online de jucarii pentru copii Toys123, unul dintre cei mai fideli parteneri de joaca ai celor mici. Aici vei gasi permanent ultimele noutati in materie de jucarii, astfel incat vei putea crea impreuna cu copilul tau acel univers pe care si-l doreste. Inarmati-va de joc si porniti impreuna intr-o noua aventura, lumea de jucarii LEGO Star Wars!

Comentarii

Comentarii

Despre autor

iAgency

iAgency

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro