Criteriul National

#KERT castiga din nou!

octombrie 12
15:00 2020

Prima masina electrica de curse din Romania, pilotata de Sorin Ghisoi, pleaca acasa cu inca un trofeu. Echipa Kaufland e-Rally Team s-a clasat pe Locul I la Grupa „Autovehicule Electrice” in cadrul Trofeului Poiana Brasov 2020

 Campionatul National de Viteza in Coasta Total 2020 a ajuns la final. In weekendul care tocmai s-a inceheiat, pe 10 si 11 octombrie, 88 piloti profesionisti, veniti din toata tara, s-au aliniat la startul acestei ultime etape din cadrul campionatului.

Traseul este unul deja traditional si foarte familiar iubitorilor de automobilism sportiv. Pornind din Livada Postei, se intinde pe o lungime de 5 kilometri spre Poiana Brasov, cu o diferenta de nivel de 235 m (610 m altitudine la start si 845 m altitudine la sosire).

Asa cum ne-am obisnuit in ultimii 3 ani, prima masina electrica de curse din Romania, apartinand echipei Kaufland e-Rally Team, participa cu succes la cele mai importante competitii de viteza, organizate sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.

Asami Saito Cedolin (Japonia)

Daca in 2018 a fost doar deschizator de drum in cadrul evenimentelor de motorsport, in 2019 a participat la 12 etape de Viteza in Coasta si Super Rally. Mai mult, a reusit performanta de a finaliza cu bine fiecare cursa, fara niciun abandon, incheind anul cu 12 trofee castigate la Clasa Electrica, infiintata de FRAS in 2019.

 Si iata ca bolidul electric al echipei #KERT nu se dezice nici in 2020!

Pilotat cu maiestrie de Sorin Ghisoi, iubit in lumea automobilismului sportiv datorita performantelor sale la competitii de viteza in coasta (sau traseu montan), automobilul electric de curse a participat si anul acesta la o parte din evenimentele sportive desfasurate sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, intorcandu-se acasa, de fiecare data, cu cate o cupa de campion la Clasa Electrica.

De la stanga la dreapta: Asami Saito Cedolin (Japonia), Simona Ionascu (HTag PR), Marius Nichi Saizu (Prima TV), Sorin Ghisoi (pilot #KERT), Marc Areny (EV Romania), Cristi Dumitrescu (Digi 24), Teodora Antonescu (TVR).

De aceasta data, Sorin Ghisoi si echipa #KERT au avut si concurenta la Grupa „Automobile electrice”. In premiera, la aceasta etapa a Campionatului National de Viteza in Coasta, a mai fost inscrisa la start inca o masina electrica de curse, condusa de pilotul Andrei Razvan Barbu, insa trofeul a plecat tot acasa cu Sorin Ghisoi, la echipa Kaufland E-Rally Team.

A fost un weekend plin de actiune si surpriza pentru echipa #Kert. Invitati din presa din Romania si chiar din Japonia au simtit pe pielea lor, in acest weekend, senzatiile tari ale adrenalinei fara poluare. Printre ei se numara Marius Nichi Saizu de la Prima TV, Teodora Antonescu de la TVR, Cristi Dumitrescu de la Digi 24 si Asami Saito Cedolin din Japonia.

Ne reintalnim cu prima masina electrica de curse a echipei #KERT chiar in acest weekend, la Super Rally Mangalia.

*Proiectul #Kaufland e-Rally Team este dezvoltat de Cox e-Motorsport si comunicat de HTag PR.

 

Marius Nichi Saizu (Prima TV), Sorin Ghisoi (pilot #KERT), Teodora Antonescu (TVR).

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Alexandru Razvan

Alexandru Razvan

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul