Criteriul National

Kiturile pentru victimele din Colectiv: scumpe si incomplete…

Kiturile pentru victimele din Colectiv: scumpe si incomplete…
februarie 08
15:24 2016

crucea rosie colectiv

Lipsa se comunicare si neintelegerile dintre Crucea Rosie si Unifarm i-a afectat pe ranitii din Colectiv. Kit-urile cu medicamente si creme nu erau personalizate, si astfel nu toti pacientii puteau beneficia de tratament corespunzator.

Nici pretul exagerat de 2800 lei, nu a fost pe placul pacientilor, care au atras atentia ca aceste kit-uri se gasesc in farmacii la preturi mult mai mici.

Cele 70 de kit-uri distribuite de societatea Unifarm ce se afla in subordinea Ministerului Sanatatii, nu erau compatibile cu tratamentele tuturor ranitilor.  Din acest Motiv Crucea Rosie a refuzat sa efectueze plata pentru acestea.

Directorul Unifarm Adrian Ionel, a explicat ca problema a fost remediata, kit-urile au fost personalizate pentru fiecare pacient in parte, astfel incat recuperarea sa fie eficienta: „Le-am zis că vor cheltui bani în plus, fiindcă au vrut iniţial să se ducă să cumpere de la farmacii. Atunci ne-au cerut ajutorul şi am încheiat un acord. Kit-urile sunt stabilite de o comisie de medici şi de Ministerul Sănătăţii. Iniţial s-a agreat, după aceea nu ştiu ce s-a întâmplat, că a mai durat o lună şi ceva de zile timp în care au tot negociat, nu numai dânşii, ci şi alte două-trei fundaţii, cu Ministerul Sănătăţii. Cert e că după o lună de zile au ajuns la acea soluţie pe care noi le-am propus-o iniţial. Ne-am apucat de lucru, am primit un kit iniţial format dintr-un număr de 30 de repere, care costau 2.800 de lei. Am căutat produsele din kit, i-am sunat pe cei de la Crucea Roşie şi le-am comunicat că produsele nu sunt integral în ţară, durează până se comandă. Crucea Roşie şi Ministerul Sănătăţii ne-au spus: daţi drumul urgent la ce aveţi, pentru pacienţi. Noi le-am dat drumul în componenta în care erau atunci, urmând ca ulterior să completăm cu restul substanţelor pe măsură ce ele vin. Asta a fost toată povestea. Aşa au ajuns să coste 1.250 – 1.500 aceste kit-uri care urmau să fie completate. În momentul de faţă, prin personalizare se pot ajunge şi la comenzi de 5.000 de lei”

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro