Criteriul National

La Turbos Hoet găsești turbosuflantele de care ai nevoie

La Turbos Hoet găsești turbosuflantele de care ai nevoie
iunie 13
11:18 2017

În ziua de azi, dacă avem o mașină trebuie să ne gândim că avem nevoie și de o mulțime de lucruri pentru ea. Inclusiv buget. Pentru că dacă sunteți șoferi… și voi știți la fel ca noi că lucrările la mașină sunt periodice. Însă nu mulți dintre noi ne-am lovit de exemplu de nevoia unei turbosuflante. Și pentru că cuvântul în sine nu e neapărat unul foarte greoi și suntem convinși că mulți dintre voi știți despre ce e vorba, noi ne-am gândit totuși să explicăm ca să fie înțeles pentru toată lumea.

Ce este o turbosuflantă?

”Turbosuflanta este o piesă în formă de melc, care are un rotor si 2 palete ca la ventilator. Una este acționată de gazele de la eșapament și în mișcarea lui antrenează și cealaltă parte cu palete, care depinde de turația motorului.” Acum că explicația a fost destul de clară, e de la sine înțeles că orice mașină are o turbosuflantă.

Unde se găsesc cele mai bune turbosuflante

În urmă cu câteva luni, mașina unui colege avea nevoie de o turbosuflanta. După îndelungi căutări, am rămas să cumpărăm turbosuflanta de la Turbos Hoet, iar asta pentru că aveau turbosuflante pentru orice fel de mașină, dar și pentru faptul că ne-au prezentat încredere. Turbos Hoet este numărul 1 în turbosuflante. Sună cam prea lăudător, dar chiar nu este deloc. La ei pe stoc se află peste 18.000 de repere în stoc. Iar ca să fie și mai ieftin, au chiar și turbosuflante recondiționate care sunt aproape ca și noi. Turbo’s Hoet Romania este Dealer Oficial Borg Warner, iar prin apartenenta la Grupul Turbo’s Hoet, este distribuitor de prima linie al tuturor turbosuflantelor produse de cei mai cunoscuti producatori din domeniu.

Ai nevoie de o turbosuflantă?

Dacă ai fost la mecanic și ți s-a spus că turbosuflanta este motivul pentru care mașina nu mai este la fel cum a fost, nu îți face griji. Și nici nu fă greșeala să întrebi dacă turbosuflanta ta poate fi reparată. Asta pentru că nici ei nu vor ști cum, dar nici noi nu ne dăm seama cam ce garanție ai putea avea dacă recurgi la un astfel de procedeu. La Turbo”s Hoet ai turbosuflante recondiționate sau noi la prețuri super acceptabile, tocmai să nu te mai confrunți cu răspunsurile pe care nu le deslușești din partea mecanicului.

turbos hoet

De ce să alegi Turbos Hoet?

Foarte simplu. În primul rând pentru că sunt cei mai buni de pe piață în ce privește comercializarea, distribuirea de turbosuflante. În al doilea rând pentru că tot ce ai nevoie are disponibilitate optimă, ai livrare în 24h, garanție timp de 2 ani și bineînțeles un serviciu special: suport tehnic. Ceea ce contează extraordinar de mult.

La ce preț ajunge o turbosuflantă

Un preț minim nu există. Turbosuflantele sunt în funcție de tipul mașinii, însă multe dintre ele sunt compatibile cu mai multe mărci, așadar dacă te interesează costul unei turbosuflante pentru Citroen, Fiat, Fort, Peugeot, Volvo cu motorizări 1.6, trebuie să știi că aceasta costă aproximativ 750 lei ( față de 999+tva), doar că acum e la reducere. Nu ți se cere turbosuflanta la schimb, ai garanție 2 ani și dacă ai nevoie și de piese de schimb la mașină, Turbos Hoet îți stă la dispoziție!

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Zona IT

Zona IT

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu