Criteriul National

Link building România

Link building România
iulie 21
15:57 2019

Scopul prezenței online a celor mai multor site-uri este acela de a obține vizibilitate pentru produsele sau serviciile disponibile. Cum această vizibilitate mai bună nu se poate obține fără o poziționare cât mai bună în motoarele de căutare, un rol important în acest demers va reveni strategiilor SEO și de marketing digital.

Oricât de extraordinar, unic și original ar fi din punct de vedere grafic și al structurii un site, fără promovare, un conținut relevant și fără link-uri de calitate către pagini ale sale, succesul său va fi unul limitat. Prezența în mediul online a încetat să mai fie un simplu fapt, iar datorită concurenței din ce în ce mai accentuate are nevoie de strategii din ce în ce mai complexe și mai detaliate.

Ce înseamnă link building?

După cum îi spune și numele procedura presupune construirea de link-uri și face parte din procesul de optimizare SEO off page. Cu alte cuvinte cu cât vor fi mai multe linkuri de o anumită calitate care duc către site sau o pagină a acestuia, cu atât site-ul sau pagina se vor bucura de o reputație sau autoritate mai bună. Aceste timiteri către site sunt extrem de utile pentru a arăta motoarelor de căutare cât de importante și de relevante sunt informațiile prezente pe acel site. Ele funcționează asemeni unor voturi de popularitate.

Vezi si ce sunt advertorialele.

Pentru a obține cât mai multe astfel de recomandări, valoarea conținutului prezent atât pe website-ul, publicația, forumul sau blogul care face trimitere, cât și cea de pe site-ul sau pagina la care se face trimitere trebuie să fie una cât mai ridicată. Utilizatorii finali, cărora li se adresează această informație și care o vor accesa, vor contribui și ei la relevanță prin timpul pe care îl vor petrece pentru a consulta datele.

Având în vedere că sunt foarte multe site-uri care doresc să ajungă cât mai repede în poziții cât mai bune, porcesul de link building a fost întotdeauna un domeniu în care ingeniozitatea și creativitatea și-au dat mereu mâna, nu de fiecare dată în modul cel mai cinstit. Astfel se face că de fiecare dată modificarea algoritmilor de căutare Google au avut în vedere și natura practicilor de obținere a acestor link-uri. Termenul de black hat vizează tocmai acest gen de strategii.

La ce ajută procesul de link building?

Acest demers face parte obligatoriu din procesul de optimizare SEO. Pe lângă aspectul și conținutul unui site, acesta trebuie să facă și dovada că oferă informații utile și relevante celor cărora li se adresează. Astfel cu cât există mai multe link-uri care trimit către site și cu cât acestea vin din partea unor site-uri sau publicații cu mai mare autoritate, cu atât crește și valoarea site-ului la care se face referire. Cu cât site-ul sau anumite informații despre acesta sunt mai accesate, cu atât Google îl va considera mai interesant și-l va duce mai sus în atenția utilizatorilor.

Sursa: Blog SEO Edcora

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Criteriul

Criteriul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei