Criteriul National

Locuitorii din Brasov au un apetit din ce in ce mai mare pentru turism

Locuitorii din Brasov au un apetit din ce in ce mai mare pentru turism
februarie 08
10:15 2018

Brasovul este, fara doar si poate, un oras turistic ce impresioneaza prin obiective istorice deosebite, peisaje atractive si o multime de activitati pe care orice turist le poate incerca. Pentru cei care locuiesc aici insa, toate obiectivele pot deveni monotone, iar acest lucru este demonstrat de apetitul din ce in ce mai mare al brasovenilor pentru calatorii.

In ultimii ani din ce in ce mai multi locuitori ai orasului Brasov, dar si ai judetului, au ales sa descopere Romania din punct de vedere turistic si de asemenea sa treaca granitele pentru a descoperi alte locuri impresionante din lume. Firmele de inchirieri microbuze din Brasov prezinta cifre de afaceri din ce in ce mai bine conturate iar cei de la transport-bv.ro.ro au ajuns la concluzia ca exista mai multe motive pentru succesul acestora.

De ce apeleaza brasovenii la firme de inchirieri microbuze sau autocare?

Desi city break-urile in doua persoane sunt foarte atractive, calatoriile cu foarte multi prieteni sunt cele care creaza amintirile cele mai interesante. Tocmai de aceea, un microbuz poate sa fie o solutie mai mult decat inteligenta, care sa ofere confort, costuri reduse de transport si posibilitatea de a avea toti participantii la calatorie in acelasi loc.

Un alt motiv foarte solid pentru care cetatenii brasoveni aleg astfel de solutii este lipsa unui aeroport. Aeroportul din Brasov nu este inca functional, asadar, grupurile de turisti opteaza pentru inchirieri autocare Brasov in loc de a alege sa mearga in Bucuresti, Sibiu sau alte orase care au acces la calatorii aeriene.

Ce optiuni de transport au brasovenii care vor sa calatoreasca?

Din pacate, optiunile nu sunt foarte variate. Daca numarul celor care calatoreste nu este foarte mare, masina personala este prima optiune, deoarece ofera o flexibilitate uriasa.

O alta optiune este calatoria pana in primul oras cu aeroport, insa acest lucru poate sa insemne trenuri foarte lente sau autobuze aglomerate. Exista si firme care ofera ideea de transfer pana la aeroportul Otopeni, insa nu este intotdeauna cea mai ieftina solutie.

Dintre toate variantele, inchirierea unui automobil de dimensiuni mari este cea mai buna varianta, deoarece reuseste sa asigure o multime de avantaje.

  • Permite calatorii in grup prin tar si prin strainatate. Este cea mai accesibila varianta prin care se poate calatori intr-un grup mai mare de 4 sau 5 persoane.
  • Este o varianta extrem de distractiva. Fara doar si poate, calatoriile in grupuri mari sunt antrenante si interesante, generand amintiri de neuitat.
  • Este o solutie cat se poate de ieftina. Costurile pentru inchirierea unui microbuz sunt printre cele mai mici iar costurile pentru combustibil ajung sa fie si le foarte acceptabile.

Cu siguranta, una dintre cele mai mari asteptari ale brasovenilor este viitorul aeroport, care le va oferi posibilitatea de a ajunge mult mai repede in orice colt al lumii. Pana atunci, optiunile pe care le au la dispozitie reusesc si ele sa fie atractive, iar pasionatii de turism ajung in destinatii din ce in ce mai interesante.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Antonio

Antonio

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu