Criteriul National

Luca de Meo, CEO Renault: Ideea este să fie diferențiere mai mare între Dacia și Renault/Vrem să lăsăm Dacia să se dezvolte ca brand matur, nu să fie sub – marcă a Renault – Auto

Luca de Meo, CEO Renault: Ideea este să fie diferențiere mai mare între Dacia și Renault/Vrem să lăsăm Dacia să se dezvolte ca brand matur, nu să fie sub – marcă a Renault – Auto
noiembrie 10
14:57 2020
Luca de Meo, italianul care a preluat conducerea Renault acum câteva luni, are o misiune grea fiindcă grupul are pierderi mari și un plan dur de redresare în față. De Meo va renunța la 6-8 proiecte, dar va dezvolta și revitaliza 5-6 proiecte. De Meo este încântat de Dacia și spune că marca va avea mai multă independență, va intra pe noi piețe și filozofia este să crească diferențierea între Dacia și Renault, spune șeful grupului, într-un interviu pentru Automotive News.

Noul șef al grupului Renault se va concentra pe segmentele profitabile, SUV, clasa C, mașini electrice, și nu se va merge pe ideea de a produce cât mai multe mașini.

Mereu a fost o preocupare în grup să existe o diferență între mașinile Renault și Dacia (la preț, la design, la dotări), iar acest lucru îl preocupă și pe Luca de Meo.

El vrea să ridice brandul Renault ca poziționare de piață cum s-a întâmplat în grupul PSA care a fost tot mai puternic în segmentul C în care merită investit fiindcă generează volume de vânzări mult mai mari decât segmentul B.

”Vrem să permitem mărcii Dacia să înflorească precum un brand matur, nu să fie un sub-brand al Renault, pentru că este o marcă cu potențial uriaș și produce mulți bani. Mașinile Dacia sunt relativ ușor de vândut fiindcă propunerea pe care brandul o face este cât se poate de clară: prețuri Entry în fiecare segment”, spune De Meo în interviul pentru Automotive News.

În multe țări mașini precum Duster sau Sandero (spre exemplu Rusia, țărle arabe, Brazilia) sunt vândute sub brandul Renault. Va intra Dacia pe mai multe piețe noi? ”Are logică să introducem Dacia în țări unde este loc sub Renault, așa că dacă vom reuși să mutăm Renault către segmentul C, vom avea și loc pentru Dacia”.

Grupul PSA dat ca exemplu de De Meo are mărci de volum precum Peugeot, Citroen și Opel și este condus de Carlos Tavares care acum un deceniu era unul dintre cei mai importanți oameni de la Renault. Tavares a făcut treabă bună la PSA, iar De Meo spune că Peugeot este referința pentru marca Renault, iar Ctroen este etalon pentru Dacia.

Marca Renault, care generează și cele mai mari vânzări, este și cel mai dificil de gestionat ”Marea problemă este marca Renault care, precum toate mărcile de volum, este undeva la mijloc între premium și marcă de buget. Este aceeași situație în toate segmentele și cred că ar trebui să reinventăm marca Renault, să o facem mai modernă și să iasă în evidență”.

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul