Criteriul National

Magazinul online, o necesitate acceptata de majoritatea antreprenorilor din zilele noastre

Magazinul online, o necesitate acceptata de majoritatea antreprenorilor din zilele noastre
decembrie 14
13:10 2016

Avantul comertului online din ultimii ani nu i-a lasat deloc indiferenti pe antrepenorii care activeaza in domeniul comertului sau a retail-ului din tara noastra, acestia dandu-si seama ca sunt obligati sa tina pasul cu vremurile si tehnologia si ca vechea activitate comerciala nu mai poate avea loc daca nu activezi si pe o piata unde clientii tai demult s-au orientat.

Fie ca vinde flori intr-o florarie, fie ca vinde echipamente de protectia muncii sau bijuterii realizate manual, ei bine toti antreprenorii sunt nevoiti sa se orienteze catre aceasta instrument care ii ajuta sa ajunga mai aproape de clientii lor si fara de care schimburile comerciale din zilele noastre nu-si mai pot avea locul.

Comerciantii sunt nevoiti sa apeleze la specialisti pentru realizarea magazinului online deoarece pentru a castiga increderea clientilor e nevoie de un magazin online realizat la comanda, profesionist, si care sa functioneze in conditii optime si pe dispozitivele mobile, tot mai des folosite in zilele acestea.

Avand in vedere faptul ca un magazin online are ca principal obiectiv vanzarea de produse, el trebuie sa arate foarte bine, ca un raft e produse bine si frumos asezate dintr-un magazin clasic, astfel incat cumparatorul sa poate alege cu usurinta si intr-un mod foarte rapid ceea ce cauta, sa puna totul in cos si sa mearga la casa sa plateasca. Altfel spus, un magazin online trebuie sa aiba un grad de usabilitate sau „user experience” foarte inalt pentru client astfel incat clientul care ajunge prin diverse mijloace pe un astfel de site sa poate gasi produsul si sa poata sa il comande cu usurinta, elemente indispensabile in rularea unui magazin online.

Daca un magazin online de acest gen se incarca greu, are un design neatragator, nu merge pe mobil, sau nu dispune de butoanele necesare achizitionarii cu usurinta a produselor afisate, atunci investitia intr-o astfel de afacere este din start esuata.

Deci elementul cheie atunci cand doriti sa treceti de la vechiul comert clasic la o activitate comerciala online este gasirea unei firme specializata in realizare magazin online.

O astfel de firma specializata este Baboon Web Design, ei putandu-te ajuta cu realizarea unui magazin online profesionist si care sa faca fata tuturor cerintelor si exigentelor actuale in ceea ce priveste ecommerce-ul. Un magazin online creat de ei are intotdeauna un design responsive, un panou de administrare pentru utilizator, foarte util pentru gestiunea produselor, a stocurilor si unde se pot vedea rapoarte privind analiza comenzilor, a traficului sau a comportamentului clientilor, galerii animante pentru prezentarea produselor intr-un mod profesionist si alte caracteristici care fac din aceasta companie un etalon in randul agentiilor specializate in web design.

Si nu in ultimul rand, toate magazinele create de ei beneficiaza si de optimizarea pentru motoarele de cautare, lucru foarte important deoarece, daca nu exista vizitatori sau potentiali clienti care sa ajunga pe site, produsele tale nu se vor vinde niciodata.

In concluzie, daca doriti sa beneficiati de avantajele indiscutabile ale comertului online, apelati cu incredere la cineva care stie ce face, iar investitia intr-un magazin online iti va fi returnata inzecit cu siguranta!

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo