Criteriul National

Magazinul online, una dintre afacerile cu potential ridicat de crestere in 2015

Magazinul online, una dintre afacerile cu potential ridicat de crestere in 2015
iunie 15
15:41 2015

Traim niste vremuri in care mai toata lumea care este in cautarea unei idei de afaceri se intreaba: „Ce afacere mai merge in ziua de azi?”

E o intrebare fireasca deoarece in ultima vreme vezi tot mai frecvent spatii comerciale neinchiriate si auzi tot mai des despre mici companii care se defiinteaza.
Cu toate acestea, in ultima vreme s-au dezvoltat foarte mult noile tehnolgii, care desi fac si rau eliminand munca umana si transformand milioane de oameni in someri, crează si multe oportunitati. Una dintre acestea este comertul online, respectiv administrarea unui magazin online.

Dupa cum se stie, in ultimii ani comertul din toata lumea a fost acaparat de marile lanturi de supermarket-uri si hipermarket-uri, iar tendinta de expansiune si dominare a pietei de catre acestia era mai mult decat clara. Dar, in ultima perioada de timp lucrurile s-au schimbat, iar ofensiva acestor giganti corporatisti a fost temperata  de catre comertul online, care are un atu foarte puternic de partea sa, si anume faptul ca acesta elimina avantajul vadului comercial pe care il au de obicei marile companii. Astfel a aparut o noua sansa pentru pentru micii comercianti care se orienteaza catre vanzarea online.

Bineinteles ca exista si mici intreprinzatori speriati si care cred ca si in acest domeniu marile companii vor acapara piata. De exemplu magazinul online eMag care domina piata romanească, dar cu toate acestea in ultimii 2-3 ani o serie de companii mici au aparut de nicaieri si acum, chiar daca nu au reusit să ajungă din urma gigantul eMag au vanzari destul de importante.

Vestea buna este ca pe piata online este loc pentru foarte multa lume. Exista foarte multe nise neexploatate incat vanzarile online pot oferi oportunitati nebanuite.

Magazinele online sunt o sansa pentru cei care nu au foarte multi bani pentru a se lansa in afaceri.

Indiferent de provocari important este ca exista sanse de succes in afaceri cu un magazin online.

Anul 2015 ar putea fi un an bun pentru astfel de afaceri.

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro