Criteriul National

Magda Bei, antreprenorul român care depăşeşte graniţele ţării

 Breaking News
Magda Bei, antreprenorul român care depăşeşte graniţele ţării
mai 24
06:40 2017
Recent întoarsă de la Conferinţa “They Have Succeeded” din Londra, în calitate Speaker şi Ambasador al antreprenoriatului feminin, cunoscuta femeie de afaceri, Magda Bei, a reuşit să stabilească parteneriate internaţionale şi să-şi extindă afacerea în Marea Britanie.
Evenimentul de business, care a avut loc în data de 13 mai, a reunit peste 130 de femei de afaceri de success din România şi din Regatul Unit, şi a avut ca obiectiv principal promovarea antreprenoriatului feminine, a modelelor de succes şi internaţionalizarea afacerilor sale. Acţiunea are loc în contextul în care, ţara noastră, prin instituţiile de stat, nu asigură încă un program cu rezultate vizibile care să internaţionalizeze afacerile autohtone. În acest sens, evenimentele de business organizate de Elite Business Women sunt extrem de importante orientarea oamenilor de afaceri către aceste pieţe emergente de interes.
Una dintre antreprenoarele, care cercetează de ani buni piaţa externă în scopul extinderii afacerii sale, este Magda Bei, care la vârsta de numai 24 de ani, a reuşit să transforme o idee într-o afacere de câteva milioane de euro, cu un împrumut de doar 5.000 de dolari. De atunci au trecut aproape 20 de ani, iar ambiţia, determinarea, încrederea şi curajul au adus-o pe culmile succesului. Compania sa de producţie de mobilier comercial customizat, Graphtec Design, a contribuit la îmbunătăţirea identităţii vizuale pentru companii multinaţionale de top, precum Coca Cola, Phillip Morris, Imaginarium, Doncafe, British American Tobacco, Roberto Bravo şi Lukoil. Magda Bei coordonează o echipă de peste 120 de profesionişti, iar portofoliul său are peste 36.000 de tipuri de produse durabile. Totodată, femeia de afaceri este implicată în mai multe acţiuni de promovare a afacerilor coordonate de doamnele din România, în scopul internaţionalizării lor şi încurajează mii de femei să-şi deschidă un business.
“Este o onoare să fiu nominalizată ca Speaker pentru a doua oară la această importantă conferinţă de business şi mă bucur enorm că Londra a deschis uşile antreprenoriatului feminin autohton. România are un potenţial fantastic în această direcţie, iar rolul meu în calitate de ambasador al antreprenoriatului feminin a fost să subliniez progresele pe care le-am făcut în ultimii ani. Până la ora actuală, peste 6.000 de femeie de afaceri s-au alăturat comunităţii noastre, iar alte mii de femei sunt încurajate şi îndrumate să aleagă calea antreprenoriatului, în cadrul conferinţelor, trainingurilor şi evenimentelor de business la care particip în ţară şi în străinătate. Împreună cu un număr tot mai mare de antreprenoare din România, am făcut primii paşi în internaţionalizarea afacerilor româneşti, iar în anii care urmează, prin acţiunile noastre de promovare, sperăm ca şi alte femei de afaceri să se simtă încurajate şi să ne urmeze exemplul”, declară Magda Bei, CEO al Graphtec Design.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro