Criteriul National

MAREA PROVOCARE PENTRU CANDIDAŢI

MAREA PROVOCARE PENTRU CANDIDAŢI
ianuarie 08
10:07 2016

 

 MAREA PROVOCARE PENTRU CANDIDAŢI 

                                                                                                         de Alberto Rodriguez

Keep

 După şampania de Revelion şi un pahar de vin de Sfântul Ion este timpul să ne trezim deoarece de la 1 Ianuarie 2016 am intrat în anul electoral. Fiindcă unii din candidaţi încă dorm liniştiţi şi nu fac ce trebuie să fie bine pentru comunităţi, chiar si un articol cu un titul de acest gen ”Marea provocare pentru candidati”–le poate cauza cele mai negre coşmaruri.
Profitând de o asemenea stare de linişte oferită de către cei care la un moment dat vor răspunde …am decis să abordez o problemă care îi interesează pe angajaţii de la companiile private, pe patronii şi angajaţii unor unităţi hoteliere,pe oamenii care lucrau la bănci şi au pierdut locul lor de muncă , pe studenţii care au viziune şi perspectivă cât şi întreaga comunitate din Constanţa, în special cei care au demonstrat că au spriritul civic. Având în vedere că un om responsabil întodeauna începe cu problemele prioritare care afectează pe cetăţeni, voi continua acest material reiterând ideea următoare. Una dintre principalele probleme ale Constanţei este modalitatea de a atrage turişti în diverse weekenduri, indiferent că ninge, plouă este iarnă, toamnă, primăvară sau vară deoarece pe lângă alte avantaje se creează locuri de muncă într-o serie de sectoare de activităţi care sunt legate într-o manieră directă cu turismul.Transportul ,agricultura ,afacerile imobiliare ,pescuitul , serviciile de pază , curăţenia ,activităţile de cercetare şi transfer de know how , agricultura ecologică ,industria media , producţia multimedia, comerţul ,artizanatul ,new media ,entertainament ,industria ecologică ,sectorul de publishing,activităţi tipografice etc
grafic
Având în vedere că pe lângă locurile de muncă ce se creează în domeniile respective dacă facem cele necesare ca să atragem investitori se creează şi alte mii şi zeci de mii de locuri de muncă, atunci se poate vedea imediat ce trebuie făcut cu adevărat dacă dorim să ajutăm comunitatea să aibă condiţiile mai bune de viaţă .
CE ALTE AVANTAJE POT AVEA ANGAJAŢII ŞI COMUNITATEA ÎN GENERAL DIN CONSTANŢA CU ACEASTĂ OCAZIE ?
Atunci când se fac cele necesare pentru a atrage turişti în diverse weekenduri indiferent că ninge, plouă sau vremea este însorită,imediat se dă un semnal şi pentru alte grupuri de investitori care pot veni la Constanţa şi cu această ocazie se creează şi alte locuri de muncă.
DE CE CU ACEASTĂ OCAZIE CEI CARE DEJA LUCREAZĂ OBŢIN ŞI O MĂRIRE DE SALARIU ? Ca să putem vedea în ce fel se poate întâmpla de o manieră practică acest lucru o să vă invit să vă imaginaţo două situaţii :
1) Vom presupune că în Constanţa în acest moment este nevoie de doar 2000 de agenţi de pază, însă pe piaţa muncii sunt peste 5 000 de oameni care ar fi dispuşi să se angajez4 ca agenţi de pază în orice moment .În condiţiile în care există atât de multă lume care poate ocupa postul respectiv, atunci salariul va fi întodeauna cel minim
2) Acum vom imagina o altă situaţie în care se atrag turişti în diverse weekenduri dând un semnal pozitiv în afară şi cu această ocazie  vin mai multe firme care doresc sa deschidă anumite afaceri în Constanţa şi ca atare se ajunge la o nevoie de 10 000 de agenţi de pază. Într-o asemenea situaţie se întâmplă imediat două lucruri extraordinare şi care contribuie imediat la îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă a constănţenilor. Astfel se vor întâmpla :  
a)Firmele care sunt pe piaţă pentru a nu -şi pierde angajaţii vor oferi imediat 15-20 de milioane
b) Cei care vin ca sa poată să fie siguri că vor atrage pe cei mai buni agenţi de pază vor avansa o suma de 25 -30 de milioane şi în acelaşi timp vor oferi o serie de avantaje angajaţilor. Cu această ocazie în mai puţin de 2-3 săptămâni, salariul unui agent de pază aşa cum s-a putut vedea a crescut de la 10 la 15 milioane pentru toţi agenţii de pază din Constanţa iar cei care au fost cooptaţi de acele firme au primit 30 de milioane.
europe
Am dat acest exemplu pentru agenţii de pază, însă este valabilă pentru zeci de alte domenii, deoarece având în vedere că turism are legătura directă cu transportul ,agricultura ,afacerile imobiliare ,pescuitul , serviciile de pază , curăţenia ,activităţile de cercetare şi transfer de know how, ,agricultura ecologică ,industria media , cea de producţie multimedia, comerţul ,artizanatul ,new media ,entertainament ,industria ecologică , industria de publishing,activitatea tipografică etc .atunci cu această ocazie se întâmplă o imbunătăţire a condiţiilor de viaţă a unui număr foarte mare de cetăţeni şi apoi a întregii comunităţi.
DE CE AM DENUMIT ACEST ARTICOL MARE PROVOCARE PENTRU CANDIDAŢI ? Având în vedere importanţa acestui subiect, voi reveni pentru a oferi mai multe informaţii.
 Sursa foto www.pinterest.com

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo