Criteriul National

Mărţişorul Ecologic organizat de ONG Mare Nostrum a ajuns la cea de-a XII-a ediţie!

Mărţişorul Ecologic organizat de ONG Mare Nostrum a ajuns la cea de-a XII-a ediţie!
martie 07
18:48 2016

Primăvara a venit mai repede la Constanța, adusă de ONG Mare Nostrum la Tomis Mall, prin târgul intitulat „Mărţişorul Ecologic”. Evenimentul ajuns la a XII-a ediție s-a desfăşurat vineri 26 februarie 2016, între orele 16:00-19:00, în fața Bibliotecii Colorate, din incinta Tomis Mall Constanţa situate la etajul al treilea.

colaj-comunicat-eco-marti

 

Cei mai talentaţi elevi constănţeni și-au  expus creațiile în cadrul unei expoziții. Anul acesta au participat 10 de instituții de învățământ constănțene, care și-au mobilizat elevii și cadrele didactice să creeze mărțișoare prietenoase cu mediul înconjurător. „Mărţişorul Eco” a fost menit să pună în valoare creativitatea elevilor, care au creat mărțișoare din diverse obiecte naturale și reciclate, cu un impact negativ redus asupra mediului. Vedete, la standuri, au fost viețuitoarele marine. În cadrul târgului, de la ora 18, Academia de dans ENCANTO a oferit celor prezenți un mărțișor dansant și multă voie bună. Profesori, elevi și voluntari Mare Nostrum au admirat dansurile latino, baletul și dansul modern, iar cei mici au fost invitați pe scenă să se distreze alături de dansatori.

Venirea primăverii a fost marcată și de alte 45 de școli partenere, care s-au mobilizat în această perioadă și au organizat expoziții în incinta școlilor, din dorința de a oferi posibilitatea cât mai multor elevi, din orașul Constanța dar și din județ, să își exprime creativitatea și dragostea față de mediul înconjurător – un bun exemplu pentru toți constănțenii!

“Chiar și cu ocazia unui eveniment tradițional, precum mărțisorul, ne putem arăta respectul față de mediu prin alegerea unor mărțișoare ECO, prietenoase cu mediul. Ce poate fi mai deosebit de mărțișor, decât să faci cadou, cuiva drag, un simbol al primăverii, care să îi reamintească mereu de bogăția Mării Negre?”, a declarat Anca Gheorghe, Coordonator Eveniment.

Evenimentul, devenit tradiţie pentru organizaţia noastră, urmăreşte să pună în valoare capacitatea creativă a elevilor constănţeni şi să recunoască talentul şi originalitatea acestora, cu scopul promovării unei atitudini responsabile faţă de mediu, prin încurajarea adoptării unui comportament ecologist, cu ocazia oricărui eveniment din viaţa constănţenilor.

 

Echipa de comunicare Mare Nostrum:

Cecilia Pătrăhău – Responsabil PR – mobile: +40740319631

Andra Frățilă – Responsabil PR – mobile: +40727388335

Address: Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 3, bl. F17, sc. A, ap. 3, Constanta 900711

Redacţia ziarului Criteriul Naţional mulţumeşte departamentului de PR al ONG-ului Mare Nostrum din Constanţa!

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro