Criteriul National

Materialele promotionale, un ajutor de zi cu zi al afacerii tale

Materialele promotionale, un ajutor de zi cu zi al afacerii tale
septembrie 28
11:13 2015

Cine are fraţi, surori sau chiar copii cunoaşte cu siguranţă principiul „dacă eu l-am văzut primul e al meu, dacă e stricat e al tău”. Fie că vorbim de accesorii, jocuri, servicii sau profilul de Facebook, toate mizează pe acelaşi element: o experienţă personalizată care să spună ceva nu atât despre produs, cât despre tine.

Având în vedere că multe din practicile de business sunt soluţii standardizate la probleme din viaţa de zi cu zi, putem spune că industria materialelor promoţionale s-a născut din dorinţa de a mai prelungi puţin Crăciunul şi sezonul cadourilor. Chiar dacă în prezent tindem să asociem această industrie mai puţin cu Moş Crăciun şi mai mult cu strategia de marketing, materialele promoţionale îndeplinesc acelaşi rol esenţial: te ajută să te diferenţiezi oferind clienţilor sau partenerilor un simbol al atenţiei şi interesului tău. De fapt, ideea că ai putea câştiga mai mult oferind l-a inspirat pe Jasper Meeks, patron de ziar şi iniţiatorul industriei, să folosească tiparniţele într-un scop cu totul nou: imprimarea de materiale textile. După ce a imprimat sacoşe de pânză cu logoul magazinului de încălţăminte al prietenului său, Meeks a distribuit sacoşele elevilor care îşi tot pierdeau manualele pe străzile desfundate ale oraşului. Rezultatele nu au întârziat să apară, numărul vânzărilor de pantofi crescând exponenţial cu numărul de materiale pe care Meeks a descoperit că le poate imprima cu ajutorul tiparniţei sale. Chiar dacă această practică nu mai este de mult o noutate, principiile care o fac să funcţioneze rămân aceleaşi. Fie că avem în vedere produse uzuale (pixuri, USB-uri, tricouri, căni personalizate, pungi, agende, şepci) sau soluţii creative, este important ca produsul oferit să fie de calitate, folositor şi nu în ultimul rând să îţi placă. La urma urmei, nu ai vrea să primeşti anul viitor acelaşi cadou împachetat altfel de cineva care abia aşteaptă să scape de el, nu?

Acestea sunt principiile de la care pornim şi noi atunci când ne ajutăm clienţii să facă cele mai bune alegeri pentru brandul lor, indiferent de mărimea companiei. Cu un catalog online de peste 10.000 de produse, actualizat constant şi în continuă creştere, Lexivo Promotionale este un importator direct de materiale promoţionale care crede în profesionalism şi comunicarea eficientă. Suntem conştienţi că un lanţ este la fel de puternic ca cea mai slabă verigă a sa, de aceea încercăm ca drumul parcurs de produse de la furnizori de top din Europa şi China până în mâinile clientului să fie practic insesizabil.

În plus, dorința noastră de a fi parteneri de încredere pentru cei care ne-au onorat cu încrederea lor se reflectă şi în preţul de import pe care îl aplicăm stocului nostru de USB-uri: peste 5.000 de bucăţi de diferite modele şi capacităţi, disponibile pentru livrare în maxim două zile.

Şi pentru că ştim cât de enervant poate fi să tot apeşi refresh în aşteptarea unui e-mail când tot ce îţi doreşti e un fresh de portocale sau o pauză de cafea, avem un timp mediu de răspuns la solicitări de 1-3 ore în funcţie de complexitatea solicitării şi numărul de produse. Tot din dorinţa de a te ajuta să economiseşti timp, oferim de asemenea livrare şi DTP gratuite pentru majoritatea comenzilor.

Deoarece considerăm că timpul este cel mai preţios cadou, mizăm pe eficienţă şi răspuns rapid astfel încât să îţi putem oferi timpul necesar de a te ocupa de ceea ce este important pentru tine și pentru afacerea ta.

 

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo