Criteriul National

Mița Baston, curvă de stânga

Mița Baston, curvă de stânga
martie 14
09:01 2017
mita
  Nene Iancule, crezui după articolul dintâi că ziarul dreptei constănțene se va liniști și nu va mai tulbura apele bătrânului Pontus Euxinus.
Aș, de unde?
Mai abitir decât nenea Cațavencu, coana Mița Baston a decis să recidiveze și ne-a propus o nouă pagină de stânga într-o ziuă de dreapta.
Așa se face că azi dimineață, pe la 6 trecute fix, n-avui ce face și răsfoii gazeta mazetă cu pricina. În articolele de deschidere, mare îmi fu mirarea când citii ditamai interviul cu europarlamentarul Ioan Mircea Pașcu, stângist convins, care ne spune ‘mnealui că Evropa asta este cam arogantă, că Franța și Ghermania nu și-au rezolvat problemele interne privind imigrația clandestină și de aia vor să ne impună nouă, urmașilor Daciei și ai Romei, o integrare în două viteze.
Par exampăl…
http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/interviu/interviu-cu-europarlamentarul-ioan-mircea-pascu-despre-scenariul-unei-europe-cu-doua-viteze-o-noua-expresie-a-arogantei-occidentale-626196.html
Bineînțeles că filfizonul minte, nene Iancule.
Problema nu este în interiorul Franției și Ghermaniei, ci la noi acasă, unde industria este sublimă, dar lipsește cu desăvârșire, unde importurile sunt duble, dacă nu triple, față de exporturi, unde clasa politică este preocupată să nu mai intre la pușcărie pentru hoția comisă în ultimii 27 de ani, unde sângele poporului este supt de bampirii din Casa Nației mai abitir decât sugea Dracula lui Bram Stoker.
Mai grav este că ziua de dreapta caută în coarnele stângii. Adicătelea, cu alte cuvinte, Mița Baston care conduce mazeta de perete s-a transformat într-o curvă de stânga. Pentru că asta reiese, nene Iancule, din faptul că a angajat un stângist convins – așa cum spuneam în postarea anterioară – și că azi a publicat ditamai interviul cu un europarlamentar de stânga.
Dacă e trădare și Mița Baston și-o trage numai pe stânga, o acceptăm, dar să știm și noi.
Trădare, trădare, de trei ori trădare, dacă o cer interesele partidului de dreapta, dar să o știe și poporul votant.
Mițo, patronul tău știe cu cine te curvăsărești?
7
Redacţia ziarului Criteriul Naţional mulţumeşte domnului Damian Militaru pentru excelentul material oferit în exclusivitate

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Daniel Mihai

Daniel Mihai

Doctor în Interpretare Muzicală, profesor titular la disciplina vioară a Catedrei de Corzi în cadrul Colegiului Național de Arte Regina Maria din Constanța

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro