Criteriul National

Modelul TESLA 3 este mai mult decât o mașină electrică

Modelul TESLA 3 este mai mult decât o mașină electrică
iulie 28
16:32 2017

Atmosfera electrizantă din Fremont, California se poate simți de acum înainte , deoarece de astăzi va exista pe piața auto modelul 3 Tesla destinat populației „planetei albastre”.

tesla-model-3-debut-invite

 

Toata lumea este incantata pentru un motiv. Sosirea lui Tesla Model 3 semnalează un nou capitol in istoria automobilelor, una care șterge mai bine de 100 de ani al unui motor diesel și o înlocuiește cu o tehnologie, design și performanță suficient de fiabile, pentru a face vehicule electrice mai mult decât a fi doar o aspirație sau un lucru …venit la inspirația constructorilor.
Observatorii au tendința firească de a reveni prin tehnica flashback-urilor, la momentul 2007, atunci când recenziile unui asemenea tip de eveniment să se fi simtit că ar fi fost pe punctul de a revoluționa lumea.Oricum, dacă Tesla devine acest drept, modelul 3 va fi asemenea unui iPhone din lumea auto, ceea ce va duce spre calea de a avea un întreg pachet de imitatori. Se poate chiar să se orienteze lumea spre un drum populat de vehicule nu doar electrice, mașini cu scopul de a fi conduse și să realizeze că realitatea se consumă mai rapid decât orice, chiar dacă numai Google a reușit până acum.

Pentru viitor, fondatorul Tesla Elon Musk a proiectat construirea unui nou model „accesibil“ electric și luptă pentru a deveni un jucător important în industria auto competitivă.

Cu modelul 3, Tesla a promis integrarea experienței de conducere electrică, de la generație la accelerare. Clienții pot merge în magazine lucioase Tesla albe, să comande o mașină, un acoperiș solar și o baterie de stocare acasă. Știind că au acces la o rețea de proprietate turbocompresor de mare viteză pentru top-up-uri, acest model este un ecosistem curat, ordonat, ce conține particularitați ca Apple.

Și cu Apple, marca Tesla si celebritatea Elon Musk este suficient pentru a crea o bază de fani. Acest lucru este suficient pentru cumpărătorii potențiali pentru a stimula concurența. Audi, Jaguar, Porsche etc își vor diversifica toate conceptele de mașini electrice,  demonstrand că nu sunt doar funcționale, ci chiar atrăgătoare.

„Trebuie să-l predea la Tesla și conducerea, în special, pentru a fi competitiv și de a folosi echitatea pieței publice ca o sursă pentru generarea unui nou  ansamblu de mașini“, a declarat RA Farrokhnia- inginer profesor universitar și om de afaceri al Columbia University.

2018-Tesla-Model-3

Primul automobil Model 3 a iesit pe poarta fabricii in urma cu doua saptamani si il are ca proprietar pe  Elon Musk, director general si fondator al companiei.
 Singurul obstacol care impiedica Tesla sa dovedeasca ca este primul producator de automobile electrice de serie din lume este ca trebuie sa arate ca poate construi, livra si oferi servicii de service pentru un numar mare de astfel de vehicule fara sa sacrifice calitatea.
Tesla urmeaza sa publice lista oficiala cu specificatiile tehnice si preturile Model 3. Intre detaliile cunoscute se numara faptul ca Model 3 ajunge de la zero la 60 de mile/ora (96,5 km/ora) in 5,6 secunde, mai repede decat modelul de baza BMW serie 3 si Mercedes-Benz clasa C.
Automobilul are o autonomie de cel putin 215 mile la o singura incarcare, cu optiunea de a folosi o baterie mai mare.
Plafonul automobilului este format dintr-o foaie de geam aproape continua, care da senzatia de deschidere. Sticla folosita blocheaza radiatiile UV si caldura.
Toate automobilele Model 3 vor fi dotate cu hardware pentru functiile Autopilot ale Tesla si capacitate de incarcare ultra-rapida. Clientii vor plati pentru a le folosi, dar preturile nu au fost facute publice.
Sursa foto : https://www.wired.com
Sinteza oferită de către Prof. Dr. Daniel Mihai, redactor-șef al ziarului Criteriul Național

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Daniel Mihai

Daniel Mihai

Doctor în Interpretare Muzicală, profesor titular la disciplina vioară a Catedrei de Corzi în cadrul Colegiului Național de Arte Regina Maria din Constanța

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo