Criteriul National

Modelul TESLA 3 este mai mult decât o mașină electrică

Modelul TESLA 3 este mai mult decât o mașină electrică
iulie 28
16:32 2017

Atmosfera electrizantă din Fremont, California se poate simți de acum înainte , deoarece de astăzi va exista pe piața auto modelul 3 Tesla destinat populației „planetei albastre”.

tesla-model-3-debut-invite

 

Toata lumea este incantata pentru un motiv. Sosirea lui Tesla Model 3 semnalează un nou capitol in istoria automobilelor, una care șterge mai bine de 100 de ani al unui motor diesel și o înlocuiește cu o tehnologie, design și performanță suficient de fiabile, pentru a face vehicule electrice mai mult decât a fi doar o aspirație sau un lucru …venit la inspirația constructorilor.
Observatorii au tendința firească de a reveni prin tehnica flashback-urilor, la momentul 2007, atunci când recenziile unui asemenea tip de eveniment să se fi simtit că ar fi fost pe punctul de a revoluționa lumea.Oricum, dacă Tesla devine acest drept, modelul 3 va fi asemenea unui iPhone din lumea auto, ceea ce va duce spre calea de a avea un întreg pachet de imitatori. Se poate chiar să se orienteze lumea spre un drum populat de vehicule nu doar electrice, mașini cu scopul de a fi conduse și să realizeze că realitatea se consumă mai rapid decât orice, chiar dacă numai Google a reușit până acum.

Pentru viitor, fondatorul Tesla Elon Musk a proiectat construirea unui nou model „accesibil“ electric și luptă pentru a deveni un jucător important în industria auto competitivă.

Cu modelul 3, Tesla a promis integrarea experienței de conducere electrică, de la generație la accelerare. Clienții pot merge în magazine lucioase Tesla albe, să comande o mașină, un acoperiș solar și o baterie de stocare acasă. Știind că au acces la o rețea de proprietate turbocompresor de mare viteză pentru top-up-uri, acest model este un ecosistem curat, ordonat, ce conține particularitați ca Apple.

Și cu Apple, marca Tesla si celebritatea Elon Musk este suficient pentru a crea o bază de fani. Acest lucru este suficient pentru cumpărătorii potențiali pentru a stimula concurența. Audi, Jaguar, Porsche etc își vor diversifica toate conceptele de mașini electrice,  demonstrand că nu sunt doar funcționale, ci chiar atrăgătoare.

„Trebuie să-l predea la Tesla și conducerea, în special, pentru a fi competitiv și de a folosi echitatea pieței publice ca o sursă pentru generarea unui nou  ansamblu de mașini“, a declarat RA Farrokhnia- inginer profesor universitar și om de afaceri al Columbia University.

2018-Tesla-Model-3

Primul automobil Model 3 a iesit pe poarta fabricii in urma cu doua saptamani si il are ca proprietar pe  Elon Musk, director general si fondator al companiei.
 Singurul obstacol care impiedica Tesla sa dovedeasca ca este primul producator de automobile electrice de serie din lume este ca trebuie sa arate ca poate construi, livra si oferi servicii de service pentru un numar mare de astfel de vehicule fara sa sacrifice calitatea.
Tesla urmeaza sa publice lista oficiala cu specificatiile tehnice si preturile Model 3. Intre detaliile cunoscute se numara faptul ca Model 3 ajunge de la zero la 60 de mile/ora (96,5 km/ora) in 5,6 secunde, mai repede decat modelul de baza BMW serie 3 si Mercedes-Benz clasa C.
Automobilul are o autonomie de cel putin 215 mile la o singura incarcare, cu optiunea de a folosi o baterie mai mare.
Plafonul automobilului este format dintr-o foaie de geam aproape continua, care da senzatia de deschidere. Sticla folosita blocheaza radiatiile UV si caldura.
Toate automobilele Model 3 vor fi dotate cu hardware pentru functiile Autopilot ale Tesla si capacitate de incarcare ultra-rapida. Clientii vor plati pentru a le folosi, dar preturile nu au fost facute publice.
Sursa foto : https://www.wired.com
Sinteza oferită de către Prof. Dr. Daniel Mihai, redactor-șef al ziarului Criteriul Național

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Daniel Mihai

Daniel Mihai

Doctor în Interpretare Muzicală, profesor titular la disciplina vioară a Catedrei de Corzi în cadrul Colegiului Național de Arte Regina Maria din Constanța

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu