Criteriul National

Modelul TESLA 3 este mai mult decât o mașină electrică

Modelul TESLA 3 este mai mult decât o mașină electrică
iulie 28
16:32 2017

Atmosfera electrizantă din Fremont, California se poate simți de acum înainte , deoarece de astăzi va exista pe piața auto modelul 3 Tesla destinat populației „planetei albastre”.

tesla-model-3-debut-invite

 

Toata lumea este incantata pentru un motiv. Sosirea lui Tesla Model 3 semnalează un nou capitol in istoria automobilelor, una care șterge mai bine de 100 de ani al unui motor diesel și o înlocuiește cu o tehnologie, design și performanță suficient de fiabile, pentru a face vehicule electrice mai mult decât a fi doar o aspirație sau un lucru …venit la inspirația constructorilor.
Observatorii au tendința firească de a reveni prin tehnica flashback-urilor, la momentul 2007, atunci când recenziile unui asemenea tip de eveniment să se fi simtit că ar fi fost pe punctul de a revoluționa lumea.Oricum, dacă Tesla devine acest drept, modelul 3 va fi asemenea unui iPhone din lumea auto, ceea ce va duce spre calea de a avea un întreg pachet de imitatori. Se poate chiar să se orienteze lumea spre un drum populat de vehicule nu doar electrice, mașini cu scopul de a fi conduse și să realizeze că realitatea se consumă mai rapid decât orice, chiar dacă numai Google a reușit până acum.

Pentru viitor, fondatorul Tesla Elon Musk a proiectat construirea unui nou model „accesibil“ electric și luptă pentru a deveni un jucător important în industria auto competitivă.

Cu modelul 3, Tesla a promis integrarea experienței de conducere electrică, de la generație la accelerare. Clienții pot merge în magazine lucioase Tesla albe, să comande o mașină, un acoperiș solar și o baterie de stocare acasă. Știind că au acces la o rețea de proprietate turbocompresor de mare viteză pentru top-up-uri, acest model este un ecosistem curat, ordonat, ce conține particularitați ca Apple.

Și cu Apple, marca Tesla si celebritatea Elon Musk este suficient pentru a crea o bază de fani. Acest lucru este suficient pentru cumpărătorii potențiali pentru a stimula concurența. Audi, Jaguar, Porsche etc își vor diversifica toate conceptele de mașini electrice,  demonstrand că nu sunt doar funcționale, ci chiar atrăgătoare.

„Trebuie să-l predea la Tesla și conducerea, în special, pentru a fi competitiv și de a folosi echitatea pieței publice ca o sursă pentru generarea unui nou  ansamblu de mașini“, a declarat RA Farrokhnia- inginer profesor universitar și om de afaceri al Columbia University.

2018-Tesla-Model-3

Primul automobil Model 3 a iesit pe poarta fabricii in urma cu doua saptamani si il are ca proprietar pe  Elon Musk, director general si fondator al companiei.
 Singurul obstacol care impiedica Tesla sa dovedeasca ca este primul producator de automobile electrice de serie din lume este ca trebuie sa arate ca poate construi, livra si oferi servicii de service pentru un numar mare de astfel de vehicule fara sa sacrifice calitatea.
Tesla urmeaza sa publice lista oficiala cu specificatiile tehnice si preturile Model 3. Intre detaliile cunoscute se numara faptul ca Model 3 ajunge de la zero la 60 de mile/ora (96,5 km/ora) in 5,6 secunde, mai repede decat modelul de baza BMW serie 3 si Mercedes-Benz clasa C.
Automobilul are o autonomie de cel putin 215 mile la o singura incarcare, cu optiunea de a folosi o baterie mai mare.
Plafonul automobilului este format dintr-o foaie de geam aproape continua, care da senzatia de deschidere. Sticla folosita blocheaza radiatiile UV si caldura.
Toate automobilele Model 3 vor fi dotate cu hardware pentru functiile Autopilot ale Tesla si capacitate de incarcare ultra-rapida. Clientii vor plati pentru a le folosi, dar preturile nu au fost facute publice.
Sursa foto : https://www.wired.com
Sinteza oferită de către Prof. Dr. Daniel Mihai, redactor-șef al ziarului Criteriul Național

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Daniel Mihai

Daniel Mihai

Doctor în Interpretare Muzicală, profesor titular la disciplina vioară a Catedrei de Corzi în cadrul Colegiului Național de Arte Regina Maria din Constanța

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

AU TRECUT DOI ANI DE LA TRAGEDIA DIN CLUBUL COLECTIV… CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Au trecut deja destul de repede doi ani de la tragedia din clubul Colectiv. Neputința pe care au trăit-o majoritatea în acele zile coroborate și cu revolta care a urmat, rămân încă bine întipărite în memoria multora. Multitudinea de evenimente de comemorare din aceste zile ne arată că nu suntem dispuși să lăsăm umbra uitării să se aștearnă în urma incendiului care a luat 64 de vieți.

Colectiv este acea mărturie de netăgăduit, acea expresie plină de tragism pe care și din care foarte puțini au putut înțelege câte ceva. Cert este că lumea a rămas marcată pe moment, ca mai pe urmă, aproape ireversibil, inexplicabil, cu aceeași doză de cinism…a alunecat pe partea uitării.

Momentul Colectiv ne-a adus nu doar pierderea unor oameni de care suntem cu toții iremediabil legați. Ci, a fost vorba și de un fel de trezire involuntară, care ne-a pus în față un adevăr crud: corupția chiar ucide. Iar, dacă stăm și reflectăm câteva momente, fără a avea pretenția de a ne situa în postura de ”judecători”, cu acea durere a omului rănit, vom ajunge la anumite concluzii, despre care s-a tot scris și strigat cu voce tare, sinonimă cu acea dorință de a nu renunța până în ziua în care vom transcede și ne vom alătura lor, cu mențiunea și rugămintea adresată Cerului de a nu avea acel tragic sfârșit!

Tineri aceia deosebiți nu meritau să moară în asemenea chinuri. Tineri aceia meritau tratați cu mare grijă de către cei specializați și în măsură să îi aline, să le asigure o speranță…Dar, din nefericire, nimeni și nimic nu au putut să le schimbe destinul.

Așa s-a ajuns cu acțiunea de a protesta, atunci când o mare de oameni a decis să strige și să vocifereze, pe deplin întemeiat contra lentorii, neajunsurilor, incapacității Sistemului. Astfel, fără de acest spirit civic, care ulterior a fost confiscat de către unele partide nu se putea face vreo schimbare.

Datoria, dreptul de a manifesta, de a dezbate cu argumente, de a vocifera atunci când guvernanții greșesc și de a semna petiții pentru a cere și a obține o schimbare veritabilă este unul garantat de bunul simț, dacă de Constituție, se tot încearcă, spre a fi eliminat, treptat-treptat.........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo