Criteriul National

MODUL IN CARE SE PROMOVEAZA TURISMUL PE LITORAL ESTE PAGUBOS , DEZASTRUOS SI INCURAJEAZA ECONOMIA SUBTERANA partea a II-a

iunie 30
18:48 2015

 

 MODUL IN CARE SE PROMOVEAZA TURISMUL PE LITORAL ESTE PAGUBOS , DEZASTRUOS SI INCURAJEAZA ECONOMIA SUBTERANA  partea a II-a

994_targ_turismAutoritatile de la Bruxelles , procurorii si organele de control din Romania care vegheaza ca banii publici sa fie cheltuiti eficient ,trebuie sa  verifice modul in care sunt cheltuiti banii publici ce sunt destinati promovarii turismului pe litoral.

Pana atunci, autoritatile de control are  trebuie sa o informeze pe doamna Corina Martin despre faptul ca in nici in cele mai stupide insule bananiere de pe aceasta planeta o licitatie de proiecte privind promovarea turismului nu se face in momentul in care o destinatie turistica se afla deja in varf de sezon .

Orice profesionist in domeniul marketingului turistic stie ca atunci cand vorbim de procesul de promovare unui produs turistic are nevoie de foarte mult timp ca sa ajunga sa inceapa sa-si produca efectul!

Din aceste si din alte motive, agentii economici ce sunt membri ale unor asociatii ,care se ocupa de promovarea turismului pe litoral au obligatia sa verifice felul in care taxele platite de catre ei in scopul stabilit au fost folosite ,deoarece intr-un alt document care poate fi de gasit  chiar aici,   am demonstrat faptul ca modul in care se promoveza turismul pe litoral este pagubos, dezastruos si incurajeaza economia subterana!

Datorita gravitatii unei astfel de situatii, institutia prezidentiala poate cere in paralel autoritatilor competente sa verifice modul in care s-a ajuns la o asemenea situatie. Pana atunci opinia publica trebuie sa stie ca industria turismului este direct legat de activitatea de branding de tara iar aspectele ce tine de imaginea Romaniei in lume intra si in atributiunile institutiei prezidentiale

In acest context  domnul Dan Mihalache , in calitate de sef al cancelariei prezidentiale si profesionist in comunicare poate sa ceara autoritatilor competente sa verifice felul in care s-a ajuns intr-o astfel de situatie in care aspectele ce tin de imaginea Romaniei sa fie lasat pa mana oricui si sa aiba la dispozitie trei zile sa taie si sa spinzure fara nici un fel de pregatire academica intr-un astfel de domeniu.

CUM A FOST PREZENTATA O ASTFEL DE BATAIE DE JOC LA ADRESA TURISMULUI DE PE LITORAL SI A IMAGINII ROMANIEI?

In plin varf de sezon, cand in mod normal toate lucrurile ar fi trebuit sa fie gata stabilite, doamna Corina Martin a publicat in ziarul Telegraf de Constanta la data de 30 iunie ora 10 dimineata o informatie faptul ca orice persoana fizica sau juridica poate depune pana la data de 3 Iulie proiecte de promovare a turismului la Mamaia .

turism

Ca sa putem sa intelegem cat de sfidatoare este o asemene initiativa si in ce scop diabolic a fost luat , o sa va spunem ca o astfel de licitatie pentru proiecte nici in cele mai stupide insule bananiere de pe aceasta planeta nu pot fi lansate atunci cand deja destinatiile turistice respective se afla in varf de sezon, deoarece o promovare necesita timp ca sa – si atinga obiectivele.

Pe langa acest lucru, in contextul de care vorbim, o astfel de licitatie trebuia lansata inca din luna Februarie -Martie 2013 si nu in iulie 2015 ,insa acum datorita starea de panica care s-a instalat in jurul celor care se simte cu musca cu caciula ,se cauta o cale legala pentru a putea demonstra anumite lucruridespre care vom putea vorbi intrun alt document .

Pana atunci trebuie sa mai spunem opiniei publice faptul ca, din momentul in care Romania a aflat ca in 2015 devenea gazda a capitalei europene a tineretului deci in 2013 , cei care aveau obligatie prin statut sa promoveze turismul pe litoral, pe valea Prahovei,in Brasov etc aveau obligatia sa faca cele necesare ca sa poate ajuta Romania sa profite la maxim de o astfel de oportunitate, deoarece aceasta se poate intampla doar o data la 27 de ani.

Din pacate nu s-a facut ceea ce trebuie, iar din cauza aceasta Romania pana acum a avut pierdere de zeci de milioane de euro! Iar problemele care au facut opinia publica sa ramana consternata si siderata pana acum se leaga de faptul ca se lanseaza o astfel de licitatie de proiecte la care poate participa orice neavenit care nu are nici un fel de cunostinte de marketing politic ,stiinte digitale cu aplicatie practica in turism ,branding de tara ,comunicare si se aloca un spatiu de 3 zile ca o lucrare de o asemenea responsabilitate sa fie gata…

Datorita gravitatii unei astfel de situatii, revin si spun si totodata consider necesar ca institutiile prezidentiale prin domnul Dan Mihalache in calitate de sef al cancelariei prezidentiale si profesionist in comunicare si branding sa verifice o astfel de situatie.

In acelasi timp, avand in vedere ca activitatile de branding de tara ,  de marketing turistic tin de imaginea Romaniei si intra in atributiunile institutiei prezidentiale ,consider necesar ca institutia prezidentiala sa ceara autoritatilor competente sa verifice modul in care s-a ajuns la o astfel de situatie .

Cu aceasta ocazie am decis  sa informam pe cei care au obligatia sa verifice o astfel de situatie in aceste aspecte:

Inca din 2013, proiectele de promovare a turismului trebuie elaborate numai dupa ce eventualii autori ai proiectelor ce urmau sa participe la licitatie aveau o intrunire cu mediul de afaceri ,cu societatea academica ,cu autoritatile locale etc Cu aceasta ocazie, autorii proiectelor puteau sa afle o serie de informatii despre locatiile ,potentialul uman , publicul tinta ,tara lor de origine ,varsta, domeniile de interes etc

privex

Dupa aceea in colaborare cu o institutie de invatamant superior puteau sa fac o reuniune la catedrele de turism ,afaceri europene ,marketing ,comunicare ,arta si entertainment iar apoi probabil in 70-130 de zile puteau sa ajung sa elaboreze un proiect de o maniera serioasa si profesionista .

Din aceste motive, initiativa doamnei Corina Martin si Asociatia de promovare a turismului pe litoral si a Deltei Dunarii  de a oferi 3 zile pentru elaborarea unui proiect de o asemenea responsabilitate pentru Romania demonstreaza lipsa de profesionalism si respect pentru ceea ce inseamna imaginea Romaniei in exterior dar probabil in conceptul ” Mamaia style” asa o sa mearga lucrurille, pana cand autoritatile competente vor putea sa traga concluzia daca este bine sau rau.

Surse foto: www.nauticamagazine.rowww.catalog-magazine.ro,www.privex.ro

Redactia ziarului Criteriul National

 

Comentarii

Comentarii

Articole similare

1 Comment

  1. Adrian
    Adrian iulie 11, 22:51

    Acum doua saptamani, in statiunea Jupiter, trei caini murdari faceau baie in mare, pe urma se asezau pe plaja, unde si defecau. Statiunea Neptun e plina de animale fara stapan. Am fost atacat aproape de hotelul Neptun, a trebuit sa traversez in graba. Asa a ajuns litoralul romanesc?

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo