Criteriul National

Momentul când trebuie să-ți duci laptopul în service

Momentul când trebuie să-ți duci laptopul în service
iunie 30
10:15 2017

În viața unui om (modern) există câteva momente în viață când experimentează momente intense de anxietate:

  • când nu mai ai trafic de date și nu poți găsi wi-fi pentru smartphone;
  • când îți moare bateria de la telefon sau de la laptop;
  • când unul din cele mai importante dispozitive de care suntem atât de dependenți, se strică.

Este incredibil cum totul din jurul nostru se concentrează în jurul unei conexiuni la internet: comunicăm la distanțe foarte mari cu ajutorul Internetului, iar foarte multe locuri de muncă nu ar exista și nu ar putea fi profesate fără o conexiune la Internet.

Cu siguranță vei spune că nu ești atât de dependent de smarphone-ul, tableta, laptopul sau smartwatch-ul tău. Asta până se strică unul dintre ele. Sau toate în același timp. Deși nu este deloc sănătos să fim atât de dependenți de asemenea dispozitive, cu toate acestea ele evoluează din ce în ce mai mult, aducându-ne beneficii de care poate nu avem nevoie, dar pe care le dorim pentru că „toată lumea le are” și începem să credem că este cu adevărat o nevoie să ai ultimul tip de smartphone în buzunar.

Mă întreb cât de solicitate sunt centrele de service în București? Fiind capitala țării, cu o populație de corporatiști consistentă, probabil că e o idee bună de afacere să îți deschizi un service laptop în București. Poate chiar non-stop.

Este ironic când de dependenți suntem de laptopurile noastre. Suntem în stare să plătim sume consistente pentru a-l readuce la „viață”, din simplul motiv că suntem atât de dependenți de el… sau poate chiar ne-am atașat emoțional de un asemenea dispozitiv. Ceea ce este și mai îngrijorător.

Deși suntem foarte dependenți de tehnologie, nu le îngrijim corespunzător. Ducerea în service a laptopului doar când „nu se mai aprinde” este echivalentul a „mă duc la doctor când nu mai pot de durere”. Medicii recomandă investigații de rutină oricui, pentru a te asigura că ești sănătos sau, pentru a lua măsurile necesare pentru a deveni mai sănătos. De ce dispozitivele de care activitatea ta de zi cu zi este atât de dependentă, nu ar beneficia de aceleași recomandări? Un laptop, fiind mai compact trebuie curățat de praf constat pentru a nu întâmpina defecțiuni neașteptate și nedorite. Uneori necesită reinstalarea sistemului de operare, iar specialistul îți va recomanda cum să asiguri o viață mai lungă atât componente hardware, cât și pentru cea software. Cum și medicul îți recomandă anumite pastile când nu te simți bine.

Așadar momentul când trebuie să-ți duci laptopul în service, nu este când „nu se mai aprinde”. Nici când „nu mai poate”. La doctor te mai duci din când în când și pentru un control de rutină, nu doar când te doare câte ceva, nu? Du-ți și laptopul din când în când la service, pentru a fi împreună cât mai mult timp și pentru a duce la bun sfârșit cât mai multe proiecte.

Care a fost cel mai neașteptat moment când laptopul „te-a lăsat”? Ai vreun service favorit când vine vorba să-l repari?

Comentarii

Comentarii

Tags
Share

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo