Criteriul National

Montblanc va lansa un nou instrument de scris în onoarea scriitorului Antoine Saint-Exupéry

Montblanc va lansa un nou instrument de scris în onoarea scriitorului Antoine Saint-Exupéry
iulie 25
15:58 2017

Ediția specială dedicată scriitorilor și inaugurată de brandul Montblanc în 1992 aduce anul acesta o nouă celebrare din lumea literaturii, un scriitor iubit deopotrivă de adulți și de copii. Antoine Saint-Exupéry, autorul poveștii „Micul prinț”, inspiră designul stiloului de anul acesta.

Montblanc

Cunoscut ca producător de instrumente de scris din 1906, Montblanc s-a făcut vizibil pe piață datorită standardelor înalte în viziune și în calitate. În istoria pe care a scris-o de-a lungul timpului au rămas notate inovațiile tehnice în materie de confecționare a stilourilor, manufacturi proprii, reinventare constantă, dar și nume celebre care au folosit brandul, precum James Bond, președintele american John F. Kennedy sau actorul Hugh Jackman, care în 2014 a devenit ambasadorul brandului.

Ediția limitată dedicată scriitorilor a onorat din 1992 și până acum unii dintre cei mai mari autori ai literaturii universale. Printre numele omagiate de cei de la Montblanc se numără Honoré de Balzac, Jonathan Swift, Carlo Collodi – creatorul lui Pinocchio, William Shakespeare sau Alexandre Dumas.

Anul acesta, Montblanc îl celebrează pe cel care a fost scriitor și pionier al aviației, Antoine de Saint-Exupéry (1900-1944), cunoscut pentru opere precum „Zbor de noapte, „Ținutul bărbaților” și „Micul prinț, una dintre cele mai traduse cărți din lume. Pe lângă experiența în manevrarea cuvintelor, autorul s-a remarcat și la bordul avionului, în cursele comerciale, dar și ca pilot de război, în timpul celui de-al Doilea Război Mondial.

antoine-de-saintexupery-1-638

Mont Blanc reprezinta stil, lux, clasa, emotie, produse menite sa dureze. Fondata in 1906 in Hamburg, sub numele de Simplo Filler Pen Company, ca si fabrica de instrumente de scris, isi schimba numele in Mont Blanc in 1910. Din acel moment steaua incriptionata pe fiecare produs, asemanatoare cu un varf de munte acoperit de zapada, reprezentand varful cel mai inalt din Europa, este simbol al calitatii superioare si al celei mai mari precizii, a rafinamentului si clasei.

carlo-collodi-370x370
Claus Johannes Voss, Christian Lansen si Wilhelm Dziamborg au valorificat cu succes tendinta spre mestesug a inceputului de secol XX, in care stiloul, prin ingeniouzitatea de care dadea dovada, urma sa devina cel mai important instrument de scris, avand si o mare valoare comerciala, si au pus bazele brandului.
In 1924, o data cu lansarea celebrului stilou Meisterstuck, brandul si-a inceput povestea de succes in intreaga lume, devenind un brand international de lux.
Astazi si-a extins activitatea printr-o splendida linie de accesorii care il face sa devina un adevarat furnizor de produse de lux: ceasuri, accesorii din piele, bijuterii si ochelari de soare, avand reprezentante in peste 70 de tari si un lant propriu de 170 de magazine in intreaga lume.

Universul Mont Blanc nu se rezuma doar la instrumente de scris, ci cuprinde o variata gama de ceasuri si bijuterii, dar si de parfumuri. Se spune ca parfumurile capata o noua expresie in viziunea casei Mont Blanc. In compozitia si prezentarea lor se regasesc stilul si spiritul brandului, fiind parfumuri ce oglindesc sufletul celui care le poarta. Reflecta sentimente si trairi, evocand momente esentiale din viata noastra.

Considerat o reverență în fața aviației, noul model adună elemente care recunosc în el o aeronavă, de la culoare și formă, până la detaliile unei cabine de pilotaj. Pentru a completa această imagine, capacul a fost gândit asemeni ferestrei din cabina piloților și prin care se poate observa penița atunci când stiloul este închis. De asemenea, pe el stă gravat autoportretul autorului francez, ceea ce reamintește faptul că autorul a fost și un ilustrator de succes.

Desenele pe care le-a inclus în „Micul prinț” au stat inspirație pentru gravurile încrustate pe suprafața stiloului, iar metalul folosit pentru construirea capacului este asemănător cu cel al brățării găsite după ce avionul său s-a prăbușit în mod misterios în mare, în 1944.

william-shakespeare-370x370

Editia limitată este disponibilă în variante de stilou, pix sau creion mecanic (disponibil doar în set), iar premiera care finisează acest nou produs constă în stratul de Super-Luminova®, material care captează lumina de la o sursă externă, transformând capătul capacului și emblema (steluța în șase colțuri reprezentând cei șase ghețari acoperiți de zăpadă din Alpii Francezi) într-un model deosebit.

Sursă material prelucrat dupa http://www.bbcollection.ro

Sursă fotografii : forbes.com,SlideShare

 

 

 

Redacția ziarului Criteriul Național

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Daniel Mihai

Daniel Mihai

Doctor în Interpretare Muzicală, profesor titular la disciplina vioară a Catedrei de Corzi în cadrul Colegiului Național de Arte Regina Maria din Constanța

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo