Criteriul National

Motofierastraie Rotakt cu carburator Walbro

Motofierastraie Rotakt cu carburator Walbro
ianuarie 20
11:35 2022

Motofierăstraiele moderne sunt adaptate pentru a se potrivi fiecărui utilizator şi a condițiilor de lucru specifice. Înainte de a cumpăra un fierăstrău cu lanț, ar trebui să vă puneți câteva întrebări de verificare despre cum o să îl utilizați. Răspunsurile vă vor ajuta să selectați tipul și dimensiunea potrivite de fierăstrău cu lanț. Iată câteva lucruri pe care ar trebui să le luaţi în considerare atunci când vă hotărâţi să cumpăraţi un motofierăstrău.

Ce tip de utilizator sunteţi?

Aceasta este o întrebare importantă din care decurg alte întrebări la fel de importante. Cât de des veţi folosi fierăstrăul cu lanț – în fiecare zi, aproximativ o dată pe lună sau de câteva ori pe an, adica este vorba de uz profesional sau uz casnic? Va trebui să aveți o imagine clară și un răspuns la aceste întrebări înainte de a achiziționa un motofierăstrău.

Ce fel de tăiere voi face?

La ce veţi folosi fierăstrăul cu lanț? Ce dimensiune de buşteni veţi tăia cel mai des? Aveţi nevoie de un fierăstrău mic sau mare?

Tipuri de lemn și dimensiunea copacilor

Alegeți un motofierăstrău mai mare și cu mai multă putere dacă doriți să tăiați copaci mai mari, în special lemn de esență tare. Dacă modelul este prea mic, acest lucru va supune fierăstrăul cu lanț la o presiune mare și o uzură inutilă.

Lungimea lamei de tăiere

Lungimea adecvată a barei de ghidare este determinată de dimensiunea arborelui. Dacă sunteți obișnuit să manipulați un fierăstrău cu lanț, ar trebui să aveți acces la cel puțin două lungimi diferite de bară de ghidare, permițându-vă să variați lungimea barei de ghidare cu diferite dimensiuni ale arborelui. O bară de ghidare mai scurtă cântărește mai puțin și este mai ușor de manevrat atunci când faci lucrări de limbing. Bara de ghidare lungă este utilizată pentru arbori de dimensiuni mai mari.

Tipul de carburator

Walbro este un producător renumit de carburatoare, iar gama de produse include modele de carburatoare cu două – patru cicluri. Carburatorul Walbro este folosit în mod obișnuit pe motocoase și fierăstraie cu lanț. Motofierăstraie ROTAKT care folosesc un carburator Walbro sunt modelele MTF3816SW, MTF5520SW, MTF4110SW și MTF5810SW. Norma de poluare a motofierăstraielor Rotakt este Euro 5.

Carburatorul Walbro servește aceluiași scop ca și carburatorul de pe un model standard, amestecă combustibilul cu aer în cantități precise, astfel încât să poată fi alimentat în motor pentru ardere. Are o pompă internă de combustibil pentru a aduce combustibilul din rezervor, o clapetă de accelerație pentru a controla turația motorului. Majoritatea carburatoarelor folosite la motoarele cu incandescență în zilele noastre sunt alimentate prin presiune. Carburatorul Walbro are pompe de combustibil reale, astfel încât combustibilul este pompat din rezervor. Folosește aceleași impulsuri de presiune în carter pe care sistemele presurizate le folosesc la sistemele de incandescență, dar în acest caz acel impuls este folosit pentru a muta diafragma pompei de combustibil.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Alexandru Razvan

Alexandru Razvan

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

photostudio_1649947095742

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul