Criteriul National

Multiculturalismul dobrogean – un concept câștigător !

noiembrie 23
22:34 2015

12247689_1179405818742639_2068677941069360970_o

În perioada 6-7 noiembrie anul curent a avut loc la București a treia ediție a Târgului Întreprinderilor Simulate organizat în cadrul proiectului POSDRU – SIMPRACT -Tranziția de la școală la viața activă prin practică și crearea de întreprinderi simulate.

Întreprinderea simulată, ca metodă interactivă de învățare, oferă studenților ocazia de a pune în aplicare cunoștințele teoretice dobândite și de a replica procesele care se desfășoară în cadrul unei întreprinderi reale.

Utilitatea acestei metode de învățare rezidă în faptul că micșorează distanța dintre teorie și practică; studenții activează în diverse departamente ale unei firme și desfășoară activități specifice, simulând procese, operațiuni economice și relații de piață care au loc într-o firmă reală și în interacțiunile acesteia cu alte organizații.

În cadrul Universității”Ovidius” din Constanțasunt active în prezent trei întreprinderi simulate, înființate și conduse de studențiiFacultății de Științe Economice -IS EUXIN INSURANCE SRL, IS INTERCOM SRL și IS SEASTAR MANAGEMENT SRL.

La această ediție a Târgului Întreprinderilor Simulate, studenții economiști din cadrul Universității ”Ovidius” din Constanța, reprezentând cele trei întreprinderi menționate anterior, au concurat cu 22 de întreprinderi simulate conduse de studenți din 7 centre universitare din România – Academia de Studii Economice din București (ASE), Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, Universitatea din Craiova, Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu, Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași, Universitatea ”Valahia” din Târgoviște, Universitatea „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu.

12240249_1179407575409130_6701223853347213699_o

Imaginându-și un hotel virtual și promovând Dobrogea multietnică, IS SEASTAR MANAGEMENT SRL și-a adjudecat marele premiu. Ei au impresionat juriul realizând un spot publicitar în care au prezentat cele mai importante repere turistice dobrogene, purtând amprenta multiculturalismului zonei. Ca element de originalitate, studenții au purtat costume tradiționale ale celor mai reprezentative etnii dobrogene.

Determinarea și eforturile depuse de studenți, dublate de creativitate și inspirație, i-au propulsat pe locul întâi, impresionând și primind felicitările juriului și ale celorlalți participanți.

Ei nu se vor opri aici! Câștigând acest premiu, studenții economiști vor reprezenta Universitatea ”Ovidius” la un târg internațional de profil.

Sursa foto – https://www.facebook.com/ovidius.fse/?fref=ts

Redacția ziarului Criteriul Național felicită pe absolut toți merituoșii participanții și promite pe viitor susținerea și promovarea acestor valori!

 

 

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro