Criteriul National

Noile politici economice ale Wizz Air vor aduce nenumărate beneficii tuturor celor care vor călători

Noile politici economice ale Wizz Air vor aduce nenumărate beneficii tuturor celor care vor călători
iulie 19
16:03 2017

Veniturile și profiturile Wizz Air au urcat semnificativ în primul trimestru din acest an, datorită majorării cererii pentru călătorii în Europa de Est și a rezultatelor foarte bune înregistrate în perioada sărbătorilor pascale, transmit Reuters și site-ul belfasttelegraph.co.uk.De asemenea, pasagerii Wizz Air nu vor mai plăti taxă pe bagajul mare de mână.

wizz air central

Wizz Air este cel mai mare operator aerian din Europa Centrală și de Est (CEE). Compania are sediul central în Budapesta și este listat la Bursa de la Londra.

Conform ultimelor estimări,Wizz Air a transportat un număr de aproximativ 7,2 milioane de pasageri în primul trimestru din 2017, cifră ce confirmă o creștere de 25% comparativ cu perioada similară din 2016. Avansul de datorează lansării de zece noi rute, inclusiv către Rusia, Kazahstan și Maroc. De aceea, această companie  se așteaptă la un profit net anual de 250 — 270 milioane de euro (311,61 milioane de dolari), datorită îmbunătățirii creșterii economice în CEE și a majorării rezervărilor în perioada verii.

Directorul general Jozsef Varadi a afirmat recent următoarele : „Compania a înregistrat performanțe solide în primul trimestru din 2017, în special în perioada sărbătorilor pascale. Baza noastră de costuri ultra-scăzute ne permite să oferim cele mai ieftine bilete, ceea ce stimulează călătoriile aeriene în CEE iar, în condițiile în care avansul economic din regiune este superior celui din Europa Occidentală, din ce în ce mai mulți clienți alef să zboare cu Wizz Air”.

Compania operează acum peste 500 de rute din și către 42 de țări. Compania de transport aerian Wizz Air a anunțat luna trecută o investiție majoră în Marea Britanie, în pofida incertitudinilor provocate de votul privind ieșirea Marii Britanii din UE (Brexit). Compania și-a deschis prima bază pe teritoriul britanic, la aeroportul Luton (lângă Londra), astfel încât va putea oferi trei noi rute, spre Tel Aviv (Israel), Pristina (Kosovo) și Kutaisi (Georgia).

Ca veste de bun augur, pasagerii Wizz Air nu vor mai fi taxaţi pentru bagajul mare de mână pe care îl aduc la bordul aeronavelor, începând cu data de 29 octombrie. Cei care au zboruri după această dată şi le-au fost reţinuţi deja banii, primesc înapoi 120% din sumă.pasagerii pot lua cu ei la bord un bagaj mare de mână cu dimensiunile de 55x40x23cm. Acest bagaj este inclus în preţul biletului. Limita maximă a bagajelor mari ce vor fi luate la bordul avioanelor va fi însă de 90. Restul bagajelor, care nu mai încap, vor fi transportate gratuit în cală. Modificarea reprezintă o creştere cu 50% a volumului bagajului în comparaţie cu dimensiunea anterioară acceptată gratuit la bordul aeronavelor. Wizz Air consideră că noua politică privind bagajele de mână va îmbunătăţi experienţa de călătorie.

De astăzi, 19 Iulie 2017 compania aeriană anunţă lansarea unui nou serviciu pentru pasageri numit Wizz Priority. Acesta va include în primul rând prioritate la îmbarcare. De asemenea, pasagerii pot lua cu ei la bord încă un bagaj mic de mână, cu dimensiuni maxime de 40x30x18 cm. De asemenea, începând cu data de 29 octombrie, ei vor primi o garanţie că bagajul mare de mână se poate lua la bordul aeronavelor. Garanţia este  valabilă şi pentru pasagerii care şi-au achiziţionat WIZZ Go, WIZZ Plus şi WIZZ Privilege Pass. Wizz Air operează o flotă de 84 de aeronave Airbus A320 şi A321 şi oferă mai mult de 500 de rute de la 28 de baze, ce asigură conexiunea între 142 de destinaţii din 43 de ţări

Sursa foto : https://wizzair.com

Sinteză realizată de către Prof.Dr.Daniel Mihai, redactor-șef al ziarului Criteriul Național

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Daniel Mihai

Daniel Mihai

Doctor în Interpretare Muzicală, profesor titular la disciplina vioară a Catedrei de Corzi în cadrul Colegiului Național de Arte Regina Maria din Constanța

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu