Criteriul National

O firmă de remorcaj non stop, soluția perfectă când ești șofer ghinionist

O firmă de remorcaj non stop, soluția perfectă când  ești șofer ghinionist
iulie 27
12:11 2018

Dacă ești șofer este bine ca să ai întotdeauna la îndemână datele de contact ale unei firme de tractări  auto în București, mai ales din pricina traficului haotic care poate conduce la diverse accidente ce vor necesita remorcarea rapidă a autovehicului tău.

De ce să apelezi la servicii profesioniste de tractări auto?

Poți trece mai ușor peste evenimentul rutier respectiv dacă ai posibilitatea de a telefona rapid la o firmă ce are tarife minime, asigură transportul profesionist al mașinii tale, este serioasă, și oferă inclusiv servicii de asistență excelente.

Poate că nu ai nevoie de un serviciu tractări în București, ci doar de un serviciu de asistență rutieră prompt, care oferă servicii bune de vulcanizare roți, curent baterie, schimbări roți la prețuri mai mult decât convenabile. Dar acest lucru îl vor decide profesioniștii în domeniu, mai ales dacă tu ești doar un biet șofer amator urban.

Intervențiile rapide, indiferent de sector sau zona limitrofă Bucureștiului, programul non stop, cel mai mic preț pe km pentru transportul pe platforma auto (în funcție de tonaj), iată ce criterii trebuie ca să aveți în vedere când îți alegi o firmă ce oferă servicii de asistență rutieră și remorcaj. Plus experiența personalului ce efectuează asemenea servicii destinate conducătorilor de autovehicule.

Te zgârcești la tractare? Poți plăti amendă mare!

Prietenii săritori trebuie prețuiți așa se cuvine, dar în momentul în care rămâi în drum cu mașina personală, mai ales în Capitală, în timp ce ești claxonat și chiar înjurat din toate direcțiile, parcă e mai bine să apelezi la profesioniștii în reparații urgente și remorcări, nu la amicii care poate nu sunt chiar așa de pricepuți în tractări precum ți-ai dori tu.

Remorcarea corectă a unei mașini nu este o sarcină ușoară, deoarece trebuie făcută nu doar cu respectarea legislației legale în materie de tractare auto, ci și cu acele reguli specifice efectuării profesioniste a acestei operațiuni delicate. Asta ca să nu plătești amenzi împovărătoare.

Mulți uită, de exemplu, că remorcajul unei mașini se face în mod obligatoriu păstrându-se o viteză constantă (de regulă de până la 30 km/oră), lucru pe care prietenii care le sar în ajutor nu îl respectă din grabă sau pur și simplu din neștiință.

Este necesar inclusiv ca șoferul ce a dat de necaz să se pună de acord cu prietenul ce îl tractează cu privire la semnalizare, de exemplu, când survine o urgență sau ceva ce trebuie raportat. În caz de necesitate, trebuie folosit telefonul mobil pentru coordonarea pe timpul efectuării operațiunii de tractare propriu-zise.

E nevoie de experiență, de ani întregi în care cel ce remorchează vehiculul cu probleme nu a avut accidente, inclusiv o bună cunoaștere a rutei ce se va urma (cât mai puțin circulată dacă e posibil) pentru o tractare lină, de calitate.

Uneori chiar nu vei putea să tractezi rapid o mașină pe cont propriu cu un amic, mai ales  atunci când mașina nu poate fi acționată manual (volanul sau frânele nu funcționează).

Trebuie urmărit în mod continuu în oglinda retrovizoare ce ce întâmplă în spatele mașinii remorcate, pentru a a evita alte incidente nedorite ce ar putea apărea pe timpul remorcajului.

De ce să te complici inutil, când un serviciu de tractare nici măcar nu este deloc scump, iar profesionalismul angajaților, dacă vei selecta atent firma de remorcaj, este mai presus de orice îndoială?

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu