Criteriul National

O inteligență artificială a scris scenariul unui film de scurt metraj

O inteligență artificială a scris scenariul unui film de scurt metraj
iunie 12
14:46 2016

Acesta reprezintă un experiment uimitor purtat de regizorul Oscar Sharp și cercetătorul în domeniul inteligenței artificiale (IA) Ross Goodwin. Împreună, cei doi au dezvoltat un program numit Benjamin, comandat pentru a scrie scenarii de film.

sunspring

Pe data de 9 iunie ei au prezentat site-ului de specialitate Ars Technica  primul film conceput din această colaborare. Sunspring este un scurt film de science-fiction de 9 minute, al cărui rol principal este jucat de Thomas Middleditch, faimos pentru rolul său din seria Silicon Valley. Pentru a scrie scenariul, Benjamin a fost „alimentat” de zeci de scenarii de film și serii de science-fiction, cum ar fi 2001, A Space Odyssey, The Fifth Element, X-Files, sau Star Trek- Abis . Rețeaua artificială neuronală a analizat aceste scenarii, a reperat modele şi a fost inspirat să scrie propriul scenariu. Filmul a fost apoi împușcat în festivalul britanic Sci-Fi de la Londra , care oferă o provocare anuală de a oferi un film science-fiction în 48 de ore. Rezultatul a fost peste aşteptări printr- un film ieșit din comun, toate că scenariul îi lipsește în mod clar coerență, ca dialogurile.

„Într-un viitor în cazul în care există șomaj în masă, tinerii sunt obligați să vândă sânge”, spune personajul principal. „Ar trebui să vedeți băiatul și să taci, răspunde interlocutorul său. Eu sunt cel care trebuia să aibă 100 de ani. „

Creativitatea inteligenței artificiale se dezvoltă

În afară de dialogurile, DE indicațiile furnizate de program, a trebuit să încurce echipajul: „El stă în stele și totodată stă pe podea. „Din fericire, jocul actoricesc, punerea în scenă și muzica restabileşte măcar aparent de consistență și legarea la acest scurt film de la un film asemănător experimental.

Faptul că este un film science-fiction, de asemenea, face mai acceptabil ca globul ocular principalul  să fie imun la caracterul vomei sau la oricare  alt anunț că el ar trebui să „meargă la cap.” Ambii designeri Benjamin s-au observat rezultate interesante deoarece descoperirea scenariului produs de acest program este similar, în conformitate cu Oscar Sharp cu „o medie” a tuturor elementelor analizate de către AI. „Sunt lucruri care apar în Sunspring, când personajele spun,” Nu, eu nu știu ce este. Nu sunt sigur. „Ei pun la îndoială mediul înconjurător, ceea ce au în fața lor. Acest lucru este ceva recurent în filme SF în cazul în care personajele încearcă să înțeleagă mediul lor „, spune Ross Goodwin, în caracterizările sale de la Ars Technica.

ai-sunspring-image

Acest tip de tehnologie poate imita arta se dezvoltă. În luna mai, Google a decis chiar să dedice o echipă de cercetare, numit Magenta, problema creativității în IA. Acest lucru a produs deja un prim rezultat- o melodie simplă de 90 de secunde. Fie că este vorba de muzică, pictură sau scris, operațiunea rămâne aceeași. Aparatul este alimentat de o masă de exemple, care a inspirat să creeze noi producții. În acest fel, o mașină este capabil să reproducă, de exemplu, extracte din 2001, A Space Odyssey în maniera lui Picasso sau Van Gogh ca Star Wars.

În domeniul scrierii unui roman conceput de IA  dezvoltat de cercetătorii japonezi , aceştia au reușit în acest an nominalizarea pentru premiul literar Nikkei Hoshi Shinichi . Un premiu care recunoaște , de asemenea triumful şi amploarea fenomenului science – fiction .

Sursa foto : www.indiewire.com,techtub.in

Sursa video : www.youtube.com

Prof. Dr. Daniel Mihai,CNA Regina Maria,redactor şef al ziarului Criteriul Naţional

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Daniel Mihai

Daniel Mihai

Doctor în Interpretare Muzicală, profesor titular la disciplina vioară a Catedrei de Corzi în cadrul Colegiului Național de Arte Regina Maria din Constanța

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo