Criteriul National

O vacanţă cu premii de la ExtravaCANza

O vacanţă cu premii de la ExtravaCANza
iulie 08
07:52 2015

Every Can Counts România continuă iniţiativa de responsabilizare a turiştilor de pe litoralul românesc cu privire la colectarea şi reciclarea dozelor de aluminiu. În perioada iulie-august se va desfăşura campania ExtravaCANza, în staţiunea Mamaia, cu scopul exclusiv de a determina turiştii să îşi asume un eco-comportament în activităţile de zi cu zi, indiferent de locul în care se află, chiar şi în vacanţă.

Campania ExtravaCANza va fi organizată în perioada iulie-august, în zilele de vineri, sâmbăta şi duminică, respectiv 10-12 iulie, 24-26 iulie şi 31 iulie – 02 august . În intervalele orare 08-12, 15-18, pe plaja Cleopatra din staţiunea Mamaia, turiştii sunt aşteptaţi să aducă 10 doze goale în schimbul cărora vor primi o doză plină cu suc, bere sau energizant, oferite de partenerii acestei ediţii: Mega Image, Bergenbier și Alconor.

În vara asta distracţia şi reciclarea merg mână în mână pentru o ExtravaCANza! Începând cu 10 iulie, organizatorii campaniei ExtravaCANza vor oferi o diversitate de activităţi turiştilor aflaţi pe litoral. Fiecare ediţie de weekend va fi dedicată unui segment diferit de turisti, astfel:

  • Între 10-12 iulie va avea loc weekend-ul dedicat bărbaţilor, cu „Campionatul de fotbal EveryCanCounts”;
  • Între 24-26 iulie va avea loc weekend-ul dedicat fetelor curajoase, cu jocuri surpriză;
  • Între 31 iulie- 02 august va avea loc weekend-ul dedicat copiilor, cu sesiuni de face-painting, personaje îndrăgite şi multe jocuri.

Pentru al cincilea an consecutiv, organizam aceste evenimente pe litoral şi în fiecare an avem tot mai mulţi participanţi. Ştim că în perioada vacanţelor turiştii îşi doresc să petreacă zile pline de soare şi distracţie alături de familie sau prieteni, de aceea noi le punem la dispoziţie, pe plajă, mijloacele prin care pot demonstra că sunt ’’turişti responsabili’’. Pe plaja Cleopatra din Mamaia şi în hotelurile partenere vor fi disponibile cutiile de colectare EveryCanCounts iar echipa noastră va da tonul distracţiei . Reciclarea dozelor din aluminiu este posibilă în cadrul programului nostru atât acasă, cât şi la locul de muncă sau în vacanţă. Mediul înconjurător şi resursele limitate pe care le mai avem trebuie conservate în beneficiul nostru şi al copiilor noştri.” declară Adina Magsi, Director General, Asociaţia Alucro.

ExtravaCANza face parte dintr-o amplă campanie, Every Can Counts, destinată promovării colectarii şi reciclării dozelor din aluminiu, ce se desfaşoară la nivel naţional. Every Can Counts se adresează celor care acţionează responsabil faţă de mediul înconjurător şi calitatea vieţii, prin acţiuni de CSR la nivelul organizaţiilor şi comunităţilor, “actorilor” implicaţi direct sau indirect în managementul deşeurilor şi nu în ultimul rand, populaţiei în ansamblu.

Parteneri media: Radio Vacanţa, Criteriul Naţional, Revista Bulevard, Romania Pozitiva, Info Press.

Parteneri: Bergenbier, Alconor, Mega Image, Hotel Aurora.

ECC 01

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo