Criteriul National

Obiecte promotionale personalizate pentru o strategie de marketing eficienta

Obiecte promotionale personalizate pentru o strategie de marketing eficienta
iunie 25
20:02 2017

Indiferent de mediul de activitate, promovarea afacerii este un aspect pe care nu  trebuie sa il ignori, pentru a-ti face cunoscuta afacerea si serviciile oferite, si in final pentru te dezvolta si a atrage noi clienti si colaboratori.

Metodele de promovare a serviciilor, produselor comercializate  si afacerilor sunt tot mai diversificate si mai variate: de la clasicele flyere si afise promotinle, la reclame TV, spoturi audio, anunturi in mediul online, comunicate de presa si obiectele promotionale personalizate. Toate aceste metode au ca socop atragerea de clienti noi, crearea imaginii firmei si intiparirea in mintea colaboratorilor a serviciilor sau afacerii promovate.

Obiectele promotionale personalizate  – mijloace eficiente de marketing si fidelizare

Obiectele promotionale personalizate sunt mai mult decat un fel de a-ti face cunoscut numele sau serviciile oferite de firma pe care o coordonezi,  sunt si un mod fundamental  de multumire pentru increderea acordata celor cu care colaborezi. Fie ca le  oferi clientilor, ca forma de multumire a increderii acordate, fie ca le oferi  angajatilor pentru a arata cat le apreciezi efortul pe care il depun, astfel de obiecte trebuie sa fie desavarsite.

Materiale promotionale, indiferent de tipul acestora  – pixuri, memorii USB, brelocuri de chei, agende, stilouri, baterii externe de incarcare a dispozitivelor electonice, obiecte textile – sunt aprope e clienti si angajati, de aceea este important ca acestea sa fie de cea mai buna calitate. Pentru a beneficia de cele mai bune servicii pentru materiale promotionale este important sa colaborati cu o echipa serioasa, care ofera astfel de servicii.

Lexivo este una dintre companiile care iti vine in ajutor cu o gama foarte variata de materiale promotionale, menite sa evidentieze potentialul companiei pe care o conduci.   Rapiditatea este o alta caracteristica importanta in acest domeniu, deci daca alegi sa colaborezezi cu aceata firma poti avea obiecte promotionale aflate in stoc in maxim 48 de ore de la lansarea comenzi.

Deversitatea este o alta caractristica a materialelor promotionale, tot la Lexivo gasesti si peste 10.000 de obiecte promotionale, menite sa promoveze imaginea companiei pe care o conduci. Poti alege din gama de materiale de birou, calatorie, timp liber, electronice si textile pe cele perfecte care se potrivesc cu activitatea pe care o desfasori.

Costurile nu trebui ignorate cand vine vorba de materiale promotionale si cadouri busines, iar specialistii de la Lexivo sunt in masura sa gaseasca cele mai potrivite solutii, care sa se incadreze in bugetul de care dispui.  Tehnica de personalizare folosita este inovatoare iar acest fapt se caracterizeaza prin faptul ca obiectele promotionale isi pastreaza culoarea intensa si dupa multe utilizare.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro